Zondagavond een sprintje tegen een auto waar ik nog niet helemaal over uit ben welk merk het was. Nou ben ik niet een grote auto-nerd, maar mede doordat ik mij er wel aardig in verdiep d.v.m. dit forum en carbase, en ik erg geinteresseerd ben in auto's, kan ik toch vaak heel wat merken en types benoemen door ze te zien. Wat was nou het probleem, deze auto was dermate getuned dat ik er niet uit kon komen wat het was, zelfs de ''badges'' waren weg. Nou moet ik zeggen dat ik van de wat oudere sedans sowieso niet altijd weet welk type het is, maar met het juiste merk auto kom ik meestal al een heel eind. Goed, allerlei vreemde bumpers en een grote knalpot hing er onder deze auto, mijn enige gok is een Mitsubishi Galant, maar het was ook praktisch donker.
Om even lekker stoer te doen, ging deze jongen met 20kmpu door het dorp rijden, met mij achter hem rijdend denkend: waarom? Goed, over de brug richting de rotonde gaf hij in een keer wat gas, ik denk, ga ik dan eindelijk een sprintje doen? Rechts over de rotonde, belande op een asfaltweg richting het einde van het dorp. Weg waar je in principe 30 moet rijden, maar ik zou de eerste zijn die dat zou doen (dat wil dus zeggen: ruimte zat). En ja hoor, zoals ik vermoedde, ging hij volgas. Door de bromuitlaat was dit prima te horen. Ik ook het gas erop, maar moest uiteindelijk iets inhouden, kort maar krachtig toch een eerste leuke sprint, maar....
Het leukste vind ik dan, als ik mij bedenk dat hij met zo'n log-getunede auto met PVC-pijp als uitlaat wel even een Daihatsu eruit sprint, maar dan kan mijn kleine Daihatsu toch nog wel een klein wolfje in schaapskleding zijn.