Kristian2
Kilometervreter
De keuze voor een diesel staat al wel vast?
BMW 316i Touring
BMW 316i Touring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Ach, maakt weinig uit als je dadelijk die maxicosi erin tilt. Wat daarín ligt, is pas belangrijk.![]()
Kristian zei:Het in de stoel wurmen van de kleine man is bij ons ook wel een crime. Zo'n sportieve stationcar is vrij laag en dat zorgt voor een niet heel fijne houding. Wat dat betreft is een SUV of MPV echt veel fijner. En echt goed zicht hebben ze ook niet naar buiten door de hoge raamlijn.
nee het mag geen F11 zijn.Audi A4tdi zei:Mag het ook een F11 zijn?
https://ww3.autoscout24.nl/classified/299893905?asrc=st|as![]()
Dat heeft hij wel gezegd, zijn vrouw vind het niks en dus mag hij geen F11.Jay DoubleYou zei:
Audi A4tdi zei:Of toch : https://ww3.autoscout24.nl/classified/304415814?asrc=pl
Deze BMW wordt geadverteerd met bouwjaar 2013 om gevonden te worden, eerste toelating is 18-12-2012!
Carfanatic zei:maar dan nog, stel dat je er 4 jaar mee rijdt en 100k bij zet. denk dat je dan toch nog flink wat afschrijving hebt.
en als je m uiteindelijk wat sneller wil hebben, hij is eenvoudig te chippen naar 200+pk's
AsconaGT zei:Mooie auto! Kleutje is wel erg.... grijs. Maar het M pakket maakt veel goed
en als je m uiteindelijk wat sneller wil hebben, hij is eenvoudig te chippen naar 200+pk's
van 136 naar 200+ PK? Enkel door chippen? Ik ben geen expert daar in maar dat lijkt mij wel erg veel dat je er zo 65PK of meer uit haalt enkel door chippen.
Ik zou het absoluut overwegen omdat ik 136PK in zo'n auto wel érg magertjes vind, al is het natuurlijk meer dan zat om met het verkeer goed mee te komen
AsconaGT zei:van 136 naar 200+ PK? Enkel door chippen? Ik ben geen expert daar in maar dat lijkt mij wel erg veel dat je er zo 65PK of meer uit haalt enkel door chippen.
Gefeliciteerd! En Glacierzilver is echt 1 van de mooiste kleuren die er juist is.