Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan is het ook nog cultureel erfgoed (want: ex- Rob Slotemakers antislipschool, wellicht nog gereden door Jan Lammers...)Jilger zei:Wat zonde van die Simca 1000!
Zo oud geworden en dan toch nog respectloos op de sloop eindigen. Erg jammer dit.
maarten1966 zei:En dan is het ook nog cultureel erfgoed (want: ex- Rob Slotemakers antislipschool, wellicht nog gereden door Jan Lammers...)Jilger zei:Wat zonde van die Simca 1000!
Zo oud geworden en dan toch nog respectloos op de sloop eindigen. Erg jammer dit.
maarten1966 zei:Jilger zei:By the way, weet iemand een Montego te staan? Zoek een voorruit.
Schut in Soest heeft nog een Montego staan.
Arievectra zei:
Stif zei:Beste Rob,
Ik denk niet dat dit dezelfde 1000 is.
Slipschool slotemaker had meer van deze simca ‘s( Google Jan Lammers simca)
Overigens was het toen na vijf jaar al heel wat met zo’n simca
Tercel zei:
DPCH zei:Denk niet dat ik dat nog ergens heb. Hij vertelde dat het een heel bijzondere uitvoering was en dat ie hem daarom had bewaard. Maar als je in het bos woont gaat 'wie wat bewaart die heeft wat' niet op.
Stif zei:De auto onder het zeiltje voor de barkas bus, is dat een daf bestel?
Dat je dat herkent obv deze foto's lijkt me wel reden om eens hulp te zoeken...
rode Daf 33, die schijnbaar ooit in het openluchtmuseum heeft gestaan
Vmn zei:Bij de Populier in Rotterdam mag je ook rondkijken en zelf demonteren.
Zien jullie nog weleens Golfjes 2 op de sloperijen staan, of weten jullie waar er op dit moment nog wat staat?
Wel, zijn ze zondag ook open. Of was je op de terugweg van je kerkbezoek.speedtouch zei:Volgens mij mag je bij Venyard ook rondkijken en zelf demonteren, ik fiets er vaak langs, gisteren nog.
Klassiekerrijder zei:Wat een nette, overzichtelijke sloperij. Ik moest altijd onderdelen uit de blubber of brandnetels graven...
Wel een eind weg, maar klinkt goed. Weet je nog wat voor typen er stonden, voor/na 89, kleuren, (actie)modellen?Jeroen de la Montagne zei:Vmn zei:Bij de Populier in Rotterdam mag je ook rondkijken en zelf demonteren.
Zien jullie nog weleens Golfjes 2 op de sloperijen staan, of weten jullie waar er op dit moment nog wat staat?
Bij Venyard liggen er een paar. Afgelopen week nog geweest.
xabre16v zei:Weet iemand toevallig ergens een Renault 19 diesel (1.9d of 1.9td) op de sloop te staan welke onder de kap nog compleet is? Ik zoek nog een luchtfilterhuis met alle bijbehorende steuntjes etc.
AE cars zei:
MCW 84 zei:De Saab 96 en Peugeot 404 herken ik maar de rest...? Jullie mogen het zeggen![]()
Ben er een paar jaar geleden geweest, achter het huis staat nog veel meer maar helaas is het merendeel het restauratiestadium al ruimschoots gepasseerd en hooguit nog geschikt als donor of tuinornament.