Guest
Volgens mij is het toch een Kia Sportage hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TéDé-I zei:Check, je hebt gelijk.![]()
929V6 zei:TéDé-I zei:Check, je hebt gelijk.![]()
Je doelde misschien op de Rayton Fissore, maar die ziet er toch wel anders uit.![]()

XBXG zei:Die MAN is stiekum een Saviem.![]()
En het Tsjechische Avia.classicfinds zei:XBXG zei:Die MAN is stiekum een Saviem.![]()
Ha ha ha, een veel gehoorde vergissing. Hij is door meerdere merken geleverd. Onder andere Renault, Saviem, Alfa en MAN. En ik zal er nog wel vergeten. Het is een echte multi-tasker.
Astrawez zei:Mooie spots danny1995! Aan die Jag zitten nog wel een hoop bruikbare onderdelen zo te zien. Met de voorkant is iig niks mis, dus waarschijnlijk loopt ie ook nog gewoon. Zonde!

Astrawez zei:Flinke stapel ook op de achtergrond! Wel opvallend dat er gewoon al een Golf 5 tussen ligt..
Astrawez zei:Flinke stapel ook op de achtergrond! Wel opvallend dat er gewoon al een Golf 5 tussen ligt..

Astrawez zei:Wat een on-Nederlanse taferelen daar zeg met al die complete auto's op de stapel.
Doodzonde van die Alfa, daar heeft nu niemand meer iets aan..Stel je bent al heel lang opzoek naar een schadevrije achterklep. Haal die er maar eens af met al die auto's er bovenop..
Wel leuke foto's trouwens van die stapels!
929V6 zei:Ik denk niet dat die Chevrolet een pick-up was, want die zag je hier destijds niet, maar een bestelwagen (panel van).