Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er werd mij gezegt dat hij bij voorkeur in 1 geheel verkocht wordt. Voorlopig slopen ze hem (nog) net. Maar idd je weet maar nooit...Astrawez zei:Mooie spots. Die Scirocco lijkt me sterk dat die de schredder in verdwijnt. Ziet er veel te goed uit.
Maar aan de andere kant weet je het ook maar nooit.. :T
Idranor zei:Gave Braziliaanse foto's ook!Ben nu al benieuwd naar de andere Braziliaanse foto's.
![]()
daflover zei:heeft iemand toevallig nog een peugeot 605 automaat gespot op een auto sloop in noordholland??
ik heb een tellerhuis nodig voor de mijne
Eddy C zei:Heb jij die rode 2 deurs gekocht met XZ in het kenteken?
Stif zei:Nou zo'n twee deurs audi 100 kom je rijdend al nooit tegen, laat staan op de sloop.
Laatst had wester in grootebroek er nog eentje te koop.
Wat zoek je eigenlijk, de deuren zeker?
Nog even langs geweest om de sleutel te vragen. Helaas sloeg de motor net niet aan. Wat wil je, na een jaar stil staan. Nog even de stoelhoezen opzij geschoven. De bekleding blijkt in nieuwstaat te zijn! Jammer dat ik geen schuurruimte heb, en de prijs niet onderhandelbaar blijkt te zijn. Als ik wel ruimte had gehad, en de prijs iets lager was geweest had ik hem meegenomen. Dus: wie weet er een geschikte ruimte in de buurt van Almelo tegen een kleine vergoeding per maand?Whitecat53b zei:Hierbij de foto's van de Scirocco GTL die bij Autodemontage Niks in Westerhaar staat. Voor 650 euro te redden! Wie helpt?
![]()
![]()
![]()
300ZX Z31 zei:Pff, die E-klasse op pagina 64, wat een roest...

D. Elzinga zei:https://farm9.staticflickr.com/8055/8370109785_f35ea62422_c.jpg
Dit is wel heel bijzonderEind jaren 80 was er van de Corsa, Kadett en Omega een actiemodel dat 92 heette.
![]()
Die zijn nooit in grote aantallen verkocht en uiteraard inmiddels zo goed als allemaal verdwenen, maar de 92 werd heel soms ook gecombineerd met andere 'actie'uitvoeringen, zoals de Club of (in dit geval) Royal. Het zou me niet verbazen als dit het enige overgebleven exemplaar is...

Klassiekerrijder zei:Dat zijn akelig gave exemplaren zeg! Die Volvo lijkt op de foto wel nieuw...
XBXG zei:D' oh zei:Nog niet belastingvrij maar gaat dat wel halen. Hij zag er in ieder geval strak uit!
![]()
Die staat elke dag (en al jaaaaaren) geparkeerd aan het Staten Bolwerk. Deze waanzinnig mooie Volvo behoort echt toe aan een liefhebber.![]()
Moderator
Ah, was jij dat!Wrangler zei:Heb de Scirocco op het volksforum onder de aandacht gebracht in de hoop dat een liefhebber zich meldt.
VdP zei:Zou het misschien ook te maken hebben met de onzekerheid op het gebied van MRB vrijstelling voor klassiekers. ? Toch maar niet investeren in een youngtimer (future classic), wetende dat de bestaande regeling wellicht volgend jaar op de helling gaat. Blijft natuurlijk doodzonde dat er toch weer een hoop gave exemplaren naar de eeuwige jachtvelden verkassen.![]()

Ik heb hem ook al op het Scirocco furum staan. Helaas is men alleen nog maar geïnteresseerd in het interieur. Ik zal eens op het Volksforum kijken. Daar heb ik me in een grijs verleden ook een keer aangemeld. In elk geval bedankt!Wrangler zei:Heb de Scirocco op het volksforum onder de aandacht gebracht in de hoop dat een liefhebber zich meldt.
Astrawez zei:Erg leuk die voor en na foto's D'oh! Inderdaad erg jammer van de Kadett..
@ Michael_gse: ik ben geboren en getogen in Westervoort en heb er tot mn 23e gewoont, maar een sloperij heb ik er nooit gezien..
Of is het soms die sloperij tussen Westervoort en Duiven in (daar waar dat vliegtuig altijd stond, en misschien nog staat)? Als het een andere is, wil je me dan het adres geven? Alvast bedankt!
ouwediesel zei:Aan de dorpels van die Kadett te zien kon die daarop wel APK afgekeurd zijn.
VdP zei:Zou het misschien ook te maken hebben met de onzekerheid op het gebied van MRB vrijstelling voor klassiekers. ? Toch maar niet investeren in een youngtimer (future classic), wetende dat de bestaande regeling wellicht volgend jaar op de helling gaat. Blijft natuurlijk doodzonde dat er toch weer een hoop gave exemplaren naar de eeuwige jachtvelden verkassen.![]()
D. Elzinga zei:ouwediesel zei:Aan de dorpels van die Kadett te zien kon die daarop wel APK afgekeurd zijn.
Dat is inderdaad het meeste waarschijnlijke. Aan de techniek kan eigenlijk vrij weinig kapot gaan en mocht dat wel gebeuren, dan is dat nooit zo duur te fiksen.
Niettemin een zonde, maar wel typisch einde van deze vermoedelijk laatste 92 Royal, wellicht uberhaupt de laatste 92.
renate zei:Het feit dat die volvo 240 meneer of mevrouw er nu weer één heeft, geeft denk ik wel aan dat die vorige niet meer te redden was.
Hij/zij gaat in ieder geval niet voor het zondermeer belasting vrij rijden.
Mij lijkt het een liefhebber(ster)
Greetzz Renate.