A
Anoniem
Guest
Moet het perse op de sloop zijn? Yugo voor €300
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bellamacchina zei:Uiteraard zijn we in voor meer van dit soort akties, dus wie iets bijzonders weet op een sloop, gebruik dit topic alstublieft!
dat hoeft niet meer.Wrangler zei:Moet het perse op de sloop zijn? Yugo voor €300
stoterstangen90 zei:dat hoeft niet meer.Wrangler zei:Moet het perse op de sloop zijn? Yugo voor €300
die staat al bij een forumer inmiddels.
remova zei:Heren,
Bij deze kan ik jullie berichten dat de Mazda 1300 Automaat is gered!!!!!!!
Komende week wordt de auto opgehaald, ik moest 650 Euro betalen, er kon echt niets meer af. Ik heb geinformeerd wat er mis is met de Mazda. Eigenlijk niets kreeg ik te horen, de auto is APK afgekeurd op een remleiding achter en that's all..... De auto schijnt nog geen ton aan kilometers te hebben gereden.
Beste pegels, dat dan weer wel, maar hoeveel 1300tjes Automaat zullen er nou nog zijn? In ieder geval deze dus nog. Het blok was in feite al verkocht, maar dat gaat nu dus niet door, vandaar de hoge vraagprijs. Ik hou jullie op de hoogte, ook d.m.v. foto's. Voor al degene die meegeleefd en gereageerd hebben: DANK, DANK DANK!!!!
Enne: blijven de sponsors achter hun belofte staan???![]()
simca1006 zei:remova zei:Heren,
Komende week wordt de auto opgehaald, ik moest 650 Euro betalen, er kon echt niets meer af. Ik heb geinformeerd wat er mis is met de Mazda. Eigenlijk niets kreeg ik te horen, de auto is APK afgekeurd op een remleiding achter en that's all..... De auto schijnt nog geen ton aan kilometers te hebben gereden.
Beste pegels, dat dan weer wel, maar hoeveel 1300tjes Automaat zullen er nou nog zijn? In ieder geval deze dus nog. Het blok was in feite al verkocht, maar dat gaat nu dus niet door, vandaar de hoge vraagprijs. Ik hou jullie op de hoogte, ook d.m.v. foto's. Voor al degene die meegeleefd en gereageerd hebben: DANK, DANK DANK!!!!
Geweldig!!!
Zeg maar waar ik het heen moet sturen of aan wie ik het kan overmaken. Per pb graag.
Elk Merk Waardig zou deze auto omarmen, lid worden?![]()
remova zei:Wat zijn we eigenlijk goed bezig met zijn allen hier, daar mag Autoweek zeker wel eens aandacht aan besteden.
daar mag Autoweek zeker wel eens aandacht aan besteden.
Moderator
Ook dan niet. Heb net een Golf mkII (tijdelijk?) gered van de sloopWrangler zei:daar mag Autoweek zeker wel eens aandacht aan besteden.
Als je nu een VW had gered van de pers, stond AW wel klaar met een filmploeg (gezien het PON gehalte in de afgelopen jaren).
Barri zei:Ook dan niet. Heb net een Golf mkII (tijdelijk?) gered van de sloopWrangler zei:daar mag Autoweek zeker wel eens aandacht aan besteden.
Als je nu een VW had gered van de pers, stond AW wel klaar met een filmploeg (gezien het PON gehalte in de afgelopen jaren).![]()
Moderator
simca1006 zei:Weet iemand nog een Fiat Croma op een sloperij te staan? Zoek een stop rechtsachter thv de wielkast tbv de dorpel.
the Fox zei:Die Ascona's zien er nog opvallend strak uit.
Sorry, ik bedoel Vectra's. Ik was even met mijn gedachten in de jaren zeventig en tachtig.asconahobbyist zei:the Fox zei:Die Ascona's zien er nog opvallend strak uit.
waar zie jij Ascona's dan???
offtopic,volgens mij heb ik een jaar of 2 geleden bij jou nog een Ascona C interieur opgehaald!
Octagon zei:Die koperkleurige Fiat Punto oogt nog vrij recent. Ook nog een bijzondere uitvoering gezien de bumpers en uitlaat. Wel apart dat ze er een andere auto bovenop hebben geplempd. Je zou toch verwachten dat er nog wel vraag is naar de onderdelen.
Flashman zei:Het ergste vind ik nog die lelijke stickers die ze erop plakken, ziet het er meteen zo wegwerp-artikelig uit. Zo onpersoonlijk en zakelijk.
Rare jongens, die slopers.
remova zei:simca1006 zei:Weet iemand nog een Fiat Croma op een sloperij te staan? Zoek een stop rechtsachter thv de wielkast tbv de dorpel.
Geen idee of ze er nog een Croma hebben, maar misschien bij OSB in Beesd? Telefoon:0345 681 643
remova zei:Heren,
Idranor zei:remova zei:Heren,
Geweldige actie!
Ik heb je pb gezien en maak meteen de toegezegde 20 euro over! Leuk dat je ook meteen lid wordt van EMW, heel terecht ook overigens. Ik zie er naar uit de Mazda op een evenement te zien!![]()