Guest
Die van mij had ook een schuifdak.......
Zal inderdaad alleen het kenteken geweest zijn.....
Groet Paul
Zal inderdaad alleen het kenteken geweest zijn.....
Groet Paul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
General Custom zei:@ 929V6
Wat vind jij van de eigenaar van die sloop in Tilburg? Ik vind het een aardige vent, maar ik heb wel het idee dat hij alles tot in detail in de gaten houdt.
General Custom zei:@ 929V6
Wat vind jij van de eigenaar van die sloop in Tilburg? Ik vind het een aardige vent, maar ik heb wel het idee dat hij alles tot in detail in de gaten houdt.
929V6 zei:General Custom zei:@ 929V6
Gemoedelijke kerel volgens mij, dat laatste zou ik zelf ook wel een beetje doen als ik overzicht over mijn terrein had. Kom jij er regelmatig?
Staan er intussen trouwens weer verse Volvo's 3-serie?
Daewoo-Chevrolet zei:Jammer van die Mazda RX-7 ook... Wat zou er tussen die Renault 19 en Alfa 146 staan?
Aapjeh zei:Zonde van die Kadett :'( Kan je misschien een kenteken achterhalen van die kadett?
golf II zei:hallo
mijn naam is Jacco de geus en ik werk sinds kort op zaterdag bij autosloperij kralingen in rotterdam
regelmatig maak ik foto's en zal ik op het forum zetten
er komen regelmatig oldtimers of bijzondere auto's .
mocht je iets zoeken zeg het maar
zelf vind ik het erg zonde van wat ze weggooien
volvo 340 GL
![]()
deze stond bij de buren een golf 2 gl met velours bekleding
![]()
![]()
![]()
opel kadett , deze kwam binnen , is afgetapt , gesloopt en afgevoerd in 1 dag
![]()
![]()
nog een kadett
![]()
één vracht auto's
![]()
![]()
![]()
fiat seicento
![]()
![]()
![]()
![]()
Niels. zei:Is er iemand hier weleens bij autosloperij Van Dooren in Ede geweest? Hij zit langs het spoor waar ik tegenwoordig dagelijks met de trein reis, bovenop de stapel zag ik in ieder geval een Peugeot 104 en nog wat meer oudere auto's. Zodra ik een fiets in Ede heb ga ik denk ik eens een kijkje nemen![]()
Michael_Gse zei:Niels. zei:Is er iemand hier weleens bij autosloperij Van Dooren in Ede geweest? Hij zit langs het spoor waar ik tegenwoordig dagelijks met de trein reis, bovenop de stapel zag ik in ieder geval een Peugeot 104 en nog wat meer oudere auto's. Zodra ik een fiets in Ede heb ga ik denk ik eens een kijkje nemen![]()
hi sorry voor deze waardeloze foto maar ik kan het origineel niet meer vinden
![]()
verder stond er volgensmij niet veel meer, als je een onderdeel nodig hebt ging het via de computer helaas. rondlopen stelden ze niet op prijs
Audi80Coupé zei:Iemand enig idee waar ik nog een Swift MK1 (1984-1986) kan vinden. Ik ben inmiddels wanhopig, spatborden lijken zo goed als onvindbaar...![]()
Audi80Coupé zei:Iemand enig idee waar ik nog een Swift MK1 (1984-1986) kan vinden. Ik ben inmiddels wanhopig, spatborden lijken zo goed als onvindbaar...![]()
Daewoo-Chevrolet zei:Audi80Coupé zei:Iemand enig idee waar ik nog een Swift MK1 (1984-1986) kan vinden. Ik ben inmiddels wanhopig, spatborden lijken zo goed als onvindbaar...![]()
Ik wil binnenkort bij Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen B.V. kijken die in Japanners en Koreanen handelen en wil dan wel voor je kijken voor de Swift.
Audi80Coupé zei:Ik heb Van Bebberen en Van Deijne gebeld, maar beide zonder resultaat. Bedankt voor de tips!

Vmn zei:Hier misschien? https://www.japoto.nl/
929V6 zei:Zijn de schermen voor een Mk I van 1986-1989 niet identiek? Ik kan op het oog geen verschil ontdekken.
golf II zei:de foto's zijn van zaterdag 29 september
ik ga mijn best doen elke week wat foto's op internet te zetten .Darkhorse zei:Kunnen we wekelijks een 'stapeltje' van je krijgen, Golf II?