Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
zo te zien letterlijk een ingekorteElroqEnyaq
Met kunststoffen wielkastranden probeert Skoda te verhullen dat de Elroq gewoon een Enyaq met kortere overhangen is. Vind de Enyaq er veel harmonieuzer uitzien. Maar een ingekorte Enyaq voor duizenden euro's minder zal ongetwijfeld in een behoefte voorzien waarin de Enyaq zelf ook voorziet en de auto is praktischer dan auto's als de Kia EV3, Peugeot 2008 en Renault Megane, laat staan de Volvo EX30. Rationeel gezien is het gewoon een sterk aanbod, zoals alle Skoda's dat zijn.Het gestrekte van de Enyaq vind ik veel mooier maar vind het er niet slecht uitzien!
Ik vind het donkere interieur een stuk mooier...maar ja, als het net buiten die 45K valt scheelt het wel heel veel geld ;-)Waarom zou je een Sportline willen ipv een Business Edition?
Wat dacht je van de prijslijst, er staan al twee links in dit topic.Erg mooie auto! Ik heb moeite om de gewichten van de verschillende uitvoeringen te vinden. Iemand een link?
Moderator
Dat is een inherente eigenschap van elektrische auto’s die geen fossiele variant hebben. Je wil als ontwerper vooral veel ruimte voor de passagiers en bagage en dat leidt tot een grote afstand tussen voor- en achteras. Een kwestie van wennen dus…Vreemd modelletje; zo te zien letterlijk een ingekorte Enyaq. De overhangen voor en achter ogen vreemd kort.
Dat is hier niet zozeer aan de orde denk ik. Wat Rutger veronderstelt klopt, het is letterlijk een Enyaq met een kortere kont. En dat zie je, de Enyaq is beter in balans maar dat is dan ook het ontwerp zoals oorspronkelijk bedoeld.Dat is een inherente eigenschap van elektrische auto’s die geen fossiele variant hebben. Je wil als ontwerper vooral veel ruimte voor de passagiers en bagage en dat leidt tot een grote afstand tussen voor- en achteras. Een kwestie van wennen dus…