simca,matra,talbot en sunbeam topic deel 2

ddrman zei:
hoe gaat het met de ptt simca las dat hij op de sloop lag is er iemand gaan kijken

Tja ik brand ook van verlangen.
Hij staat bij sloperij de Nollen te Heerhugowaard.

Tagora: "Simcat: hier het chassisnummer van de blauwe Tagora GLS: *VF491B412DP340104*".

Hallo "Tagora",

De afwijkende chassisnummers hebben te maken met het type aandrijving, 4 - of 5 - of te wel automaatbak. De blauwe GLS uit Duitsland, een "412", zal aldus een 4-bak hebben. Bij Talbot liepen de oplopende of zo je wilt doorlopende chassisnummer (de laatste 6 cijfers) niet type-opvolgend maar op volgorde van produktie van voertuigen. In 1983, het laaste produktiejaar van d eTagora zijn nu eenmaal véél meer Solara's en Horizons danwel Samba's geproduceerd waardoor de blauwe Tagora, die daartussen is geporduceerd, een zo hoog nummer heeft. Het geef aan dat er inderdaad in 1983 nog maar nauwelijks Tagora's werden geproduceerd, waardoor de produktie aldus ook in juli van dat jaar werd stopgezet.
Simcat

Nou vandaag even alles uitgepakt en bekeken, wat een partij onderdelen veel carrosserie delen van 1100 en 1308 1309 en veel dashboard en grilletjes van de 1100 1308-1309 en 1000. Tevens zou het verhaal van simcat wel kunnen kloppen heb nl een achterklep motorkap en drie deuren van een witte Simca 1100 ti. en daar zal het ti interieur wat erbij zit ook wel bij horen aangezien het een oud type betreft. En twee Simca sportsturen met Simca logo metalen plaatjes met 3 gaten erin en bruine rand.

Mijn 1100 zit nogal wat werk aan maar de a stijlen zijn helemaal hard alsmede de achterzijde van de auto. voorkant bij de kriksteun zit een erg groot gat en daar blijft het qua laswerk ook wel bij denk ik. alle deuren willen weer open en hij staat weer op 4 harde banden. en met zijn metaalblauwe lak en het interieur is het een bijzonder wagentje maar het zal nog wel het nodige avondwerk kosten om deze showroom en rij klaar te maken. maar goed mijn dagelijkse rode brandweer 1100 doet zijn werk naar behoren. De 1501 Special moet met een klein beetje werk rijklaar zijn. bijzonder is dat aan deze wagen haast geen roest zit en met zijn crèmekleurige interieur zal het een sjieke verschijning zijn.

Ik zal eens een paar foto´s uploaden.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er in Nederland nog een Simca 1100 bestaat in de oranje kleur waar veel "LX" uitvoeringen medio 1975 in werden geleverd. Op oude beelden en foto's kom ik deze kleur vaak tegen maar er is er bij mij niet één bekend.

Gaat goed... Ik zie dat ik deze vraag in 2009 ook al gesteld heb.

Simca 1100LE:
"Tevens zou het verhaal van simcat wel kunnen kloppen heb nl een achterklep motorkap en drie deuren van een witte Simca 1100 ti. en daar zal het ti interieur wat erbij zit ook wel bij horen aangezien het een oud type betreft. En twee Simca sportsturen met Simca logo metalen plaatjes met 3 gaten erin en bruine rand".

Simca1100LE, de TI, oud of nieuw had een stuur met in het midden een groot plastic "TI"-logo. De sportsturen, vermodelijk met 3 metalen spaken en gaten daarin met in het centrum een logo met "Simca" erop duiden op sturen van de 1000 -, de 1301/1501- dan wel de 1100 Spécial. Ook de bruine Simcalogo's duiden op de Spécial-serie. De hout-immitatie-logo's met bruine omrandig zaten op het dashboard. De TI's hadden, oud of nieuw hetzelfde, opvallende, logo met de tekst "SimcaTI" voor en achterop de auto. Overigens toen de TI in 1973 op d emarkt verscheen was deze het ENIGE Simcamodel wat nog het woord Simca op de motorkap droeg alsook op de achterklep.
Simcat

072kbe.jpg

064il.jpg

051vi.jpg

074sq.jpg

Simcat zei:
Tagora: "Simcat: hier het chassisnummer van de blauwe Tagora GLS: *VF491B412DP340104*".

Hallo "Tagora",

De afwijkende chassisnummers hebben te maken met het type aandrijving, 4 - of 5 - of te wel automaatbak. De blauwe GLS uit Duitsland, een "412", zal aldus een 4-bak hebben. Bij Talbot liepen de oplopende of zo je wilt doorlopende chassisnummer (de laatste 6 cijfers) niet type-opvolgend maar op volgorde van produktie van voertuigen. In 1983, het laaste produktiejaar van d eTagora zijn nu eenmaal véél meer Solara's en Horizons danwel Samba's geproduceerd waardoor de blauwe Tagora, die daartussen is geporduceerd, een zo hoog nummer heeft. Het geef aan dat er inderdaad in 1983 nog maar nauwelijks Tagora's werden geproduceerd, waardoor de produktie aldus ook in juli van dat jaar werd stopgezet.
Simcat

Hallo Simcat, alle 3 blauwe Tagora's met code 412 zijn voorzien van een 5-versnellingsbak af fabriek, dit zat ook altijd standaard op een GLS. De meeste Tagora's hebben dus 452, de 3 blauwe tagora's 412 en de automaten 413 code's. Alle deze cijfer beginnen dus met een 4. Ik dacht zelf dat het cijfer 52 voor de 2.2 motor stond maar die heb ik ook en bij mij is dat dus 12. 13 staat voor automaat. De code 412 staat dus niet voor 4-bak,
wat kan het wel zijn?

TJÓNGE een heuse '68-er!!! Hoe is het MÓÓÓGELIJK... Wat een schitterend dashboard hè en dan die leuke klok!!! Interessant te zien is dat de eerste 1100-serie van '67 tot in '69 aldus DIT type dashboard hadden. Overigens zijn er nog meer zaken die deze 1100 af laten wijken van de latere versies. De deuren bijvoorbeeld. In dit eerste type 1100 passen ALLÉÉN deuren van deze eerste serie...! De slotvangers zijn afwijkend ten opzichte van de 2e. serie vanaf modeljaar '70 en al helemáál vanaf modeljaar '75. Sowieso hadden de 1100's vanaf modeljaar '75 kiepdeurklinken ipv. drukdeurklinken. Ook de deuren zelf wijken af daar waar het slotvangdeel in de deuren zelf zit. Ook de achterruit is kleiner dan de latere "bombées" zoals ze ze in Frankrijk noemen (vanaf modeljaar '72) en aldus is de achterklep óók anders omdat de ruit kleiner is. Achterklepjes tot modeljaar '72 passen echter gelukkig.
Interessant dat het dashboarddje helemaal gaaf is gebleven... Er ontbreekt niets! Ook leuk de chrome sierlijste onder de achterklep boven de nummerplaat achteren. Alléén de eerste 2 bouwjaren kende deze sierlijsten Ik heb nog zo een middenstuk met "Simca" erop liggen. Zeer bijzondere wagen deze héél vroege 1100 en nog geeneens zo gek slecht als je het mij vraagt... Ook die 1501 lijkt mij erg goed gebleven. Hoe deze wagens juist in het zilte Zeeland hebben weten te overleven is een kompleet raadsel en wonder bovendien! Vermoedelijk hebben de wagens helemaal afgeloten van de buitenlucht, droog weten te overleven. Anders is dit in Zeeland gewoon ONMOGELIJK.

Ik heb nog niet zo gek lang geleden gehoord van een Franse Tagora uit Bretangne die eveneens hélemaal gaaf had weten te overleven ondanks de zilte zeelucht aldaar aan de atlantische oceaan. Die auto had inderdaad 20 jaar, droog, in een compleet dichte schuur, binnen, gestaan. Het is dus per definitie niet zo dat aan de zilte kant van het land geen goede auto's weten te overleven.... In tegendeel getuige de 3 hier genoemde Simca's eh Talbot.
Simcat
Simcat

Door de discussie over het werk van Simca 1100 LE ben ik ook eens naar profielen gaan kijken. Ook daar kunnen foto's van huidige auto's en de exen geplaatst worden. Weet iemand hoe dat werkt?

Hallo Simca 1100 LE,

Ik wil je even feliciteren met je 1100 GLS, hier is zeker wat moois van te maken.
Heb je nog wat foto's?
Het is één van de eerste elfhonderdjes.
Op marktplaats heb ik net een Autovisie gekocht met daarin een test van de Simca 1100 GLS uit 1967, met als kenteken......LET OP,
............*-) .........bijna jouw kenteken...................40............................................................51..................................................EU!
Al vind ik het dashboard niet de mooiste van de drie, het is natuurlijk wel super uniek!

Simcat zei:
Ook leuk de chrome sierlijste onder de achterklep boven de nummerplaat achteren. Alléén de eerste 2 bouwjaren kende deze sierlijsten Ik heb nog zo een middenstuk met "Simca" erop liggen.

Simcat, loopt die sierlijst dan door boven het middenstuk?

Hoi Simca 1100LE,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.
Vooral de 1100 is uniek.
Een van de oudste origineel in Nederland geleverde 1100's ? Of zelfs de oudste ?
Het verhaal van het stripje met Simca op de achterkant boven de kentekenplaat
klopt inderdaad niet helemaal.
Dit is gevoerd vanaf het begin tot modeljaar 1971.
Toen kreeg de auto de naam Simca op de achterklep.
Het dashboerd van het eerste type kent ook nog weer twee verschillen.
De eerste is als op de foto met zilvergrijze inleg. Vanaf modeljaar 1969 werd dat
imitatiehout. Vanaf modeljaar 1970 kwamen de ronde klokjes.

Ik heb volgens mij nog een dashboardkastje voor een 68er.
Als ie er niet bij is neem maar kontakt met me op 1100LE.

Simca1100

Prachtig, die Simca 1100 met 40-79-EU. Het kenteken is niet meer bekend bij de RDW. Ik ben benieuwd naar het verhaal achter deze Simca, die precies één maand ouder is dan ik ben.

Stif zei:
Afgelopen zondag zag ik dit staan, en dat wil ik jullie natuurlijk ook laten zien.
Foto-CS6BLRHD-D.jpg
[/img]
Foto-4WLOQC6T-D.jpg
[/img]
Foto-U8C6BMI4-D.jpg
[/img]
Foto-TVO3JL7K-D.jpg
[/img]

28-PF-75
Simca 1005 GLS [rally replica]
Bouwjaar 09-08-1977
APK tot july 2012
Tenaamstelling 10-2008
Origineel rood.

Nergens stond een te koop bordje, al staat hij er wel een beetje tekoop/achtergelaten uit.
Aan de booskijkers te zien is de eigenaar niet echt een liefhebber.
De ruitenwissers ontbreken, dus hij zal wel niet meer de weg gebruiken, strerker nog het is op dit moment apk afkeur
Er licht een "plank" op en het linker voorscherm is iets gedeukt, voor de rest ziet hij er op afstand best nog wel leuk/goed uit.
Is ie bekend hier?

is er al meer bekend over deze 1000????

De 1000 in het grasveld is in bezit van APK tot 2012 en sinds 2008 in bezit van huidige eigenaar....:

Merk SIMCA
Model 1005 GLS
Datum eerste toelating 9 augustus 1977
Datum eerste tenaamstelling 9 augustus 1977
Datum laatste tenaamstelling 22 oktober 2008
APK vervaldatum 1 juli 2012

De vraag is natuurlijk zou de huidige eigenaar er vanaf willen of is ie alweer weg uit dat grasveld?

Hé A....:)
DÀT ziet er puik uit man. Wat wordt 'ie moooooiiii!!!!
Jij bent goed bezig kerel!(tu)(tu)(tu)
Simcat

Zeg eens jongens en meiden natuurlijk, ik heb jullie mening nodig...

Ik zou een PPPRRRÁÁÁCHTIGE Samba kunnen kopen... De wagen wordt mij, buiten de szene, aangeboden en ik heb tot 1 november de kans om hem eventueel te nemen. (tu) Daarna gaat hij de verkoop in. Bij deze auto zit een verhaal. Ik weet dat jullie niet van lange verhalen houden daarom zal ik het kort houden. Ik wilde het jullie ABSOLUUT niet onthouden...
Zie in België, van 1e. eigenaar (!) een '81-er (!!!) Talbot Samba LS, gedurende lange tijd, te koop staan. Auto wordt uiteindelijk verkocht naar Nederland. Auto was daarna feitenlijk alweer doorverkocht aan een meisje wat haar rijbewijs had gehaald en een goedkope auto zocht. Haar ouders vonden de auto te oud... Gelukkig maarrrr!!! Nieuwe eigenaar biedt de auto echter weer te koop aan. Kom in contact met hem en er ontstaat een fijn en goed e-mailcontact. Kreeg van de man een maand de tijd om te beslissen of ik de auto zelf zou nemen (!). Ga vervolgens ook de auto bekijken en mij valt NIETS meer in... ZÓÓÓ mooi en origineel gebleven....*-)*-)*-) UNIEK! Komen jammergenoeg niet overeen. Had ook niet de centen er niet helmaal voor en wilde daarom tevens een andere auto, een kéurige Opel Kadett D '83 met 89000 Km., op de Samba inruilen. Dit ging niet door. Auto wordt verkocht in Nederland. Vorige eigenaar was zó onder de indruk van mijn pogingen om de waarlijk unieke en 100% originele en inmiddels zéér zeldzame Talbot voor de Nederlandse szene te redden dat hij de nieuwe eigenaar mijn gegevens mailt. Die neemt vervolgens contact met mij op en weer ontstaat er een erg leuk e-mailcontact en, wéér, krijg ik een maand (!), tot 1 november as., om te besluiten of ik de auto neem en de tijd om de centen voor de auto bij elkaar te vergaren. Dat is inmiddels gelukt :}
ECHTERRRR.... nòg een auto erbij en ik heb nog wel een paar projecten staan, zoals onder andere de eerder getoonde prachtige, rode, 1510 SX. Mocht ik deze Samba toch nemen dan zou dat betekenen dat ik straks zeker een van mijn projecten zal moeten verkopen. Tòch dub ik erover jongens, want, zoals te zien valt uit de bijgaande foto's, betreft het een schier nieuwe Talbot Samba. Een EENMALIGE kans... Het behoeft natuurlijk geen betoog dat deze uit divers opzicht unieke en eenmalige auto zijn prijs heeft. Wat doe je bij zo een waarlijk eenmalige kans onder de tot dan geboden omstandigheden?! Dan wordt het wel héél erg lastig en toch eigenlijk ook weer niet...
Ik durf bijna te stellen dat deze auto welhaast zo eenmalig en bijna te vergelijken is met de prachtige blauwe Tagora uit Ebay....
.... Inmiddels zijn er, natuurlijk hoe kan het ook, reeds de nodige kapers op de kust, die lucht ervan kregen en dat zelfs vanuit het buitenland voor de kleine Talbot. Maar de eigenaar is goudeerlijk en zelfbewust en geeft mij tot 1 november de kans om ja of neen te zeggen...

Wat raden jullie mij aan mensen?! Ik zou maar wat graag jullie mening als echte Talbot- en Simca mensen willen vernemen!!! Ik ben er ECHT verlegen om!

Deze unieke, 100% origineel gebleven, met zo'n unieke patina, auto zou ABSOLÚÚT voor de nederlandse szene behouden moeten blijven... Zelfs met reataureren lukt het je nooit een auto zó origineel weer te herstellen. Mocht iemand van jullie er anders over nadenken de auto te willen nemen, zou ik dat graag horen en zou ik graag met hem over deze kans willen discussiëren.

82gbuaiyxzvp583f0vvm.jpg

xrok4u509mlvv5n7xxk7.jpg

rfm4yl68fk7hovlwbvsg.jpg

gd53o15l5x080gu2cmxm.jpg

u0fdaznz72vzijit4zc2.jpg

uu0hxag8wnhbxgipyc5a.jpg

9rvw17w9a51lz86zl21k.jpg

wchf0krl26suv5m6g4ww.jpg

bfbukejxhvckqb8u2s4n.jpg

m51de0neot08w06ddih3.jpg

k9zcirvtuphslov7z1bh.jpg

wjpj76hac18we8n158ym.jpg

dfka85nzydp16iwmukpr.jpg

2zfb36wa48aofnwr9qpb.jpg

bbzgmqhlviykmoswmfpl.jpg

v6nb2a78hhc0y3bf402i.jpg

Tagora zei:
Simcat zei:

Hallo "Tagora",

Simcat

Hallo Simcat, alle 3 blauwe Tagora's met code 412 zijn voorzien van een 5-versnellingsbak af fabriek, dit zat ook altijd standaard op een GLS. De meeste Tagora's hebben dus 452, de 3 blauwe tagora's 412 en de automaten 413 code's. Alle deze cijfer beginnen dus met een 4. Ik dacht zelf dat het cijfer 52 voor de 2.2 motor stond maar die heb ik ook en bij mij is dat dus 12. 13 staat voor automaat. De code 412 staat dus niet voor 4-bak,
wat kan het wel zijn?

Hmmm. "Tagora", waar die "412"dan voor staat, ik heb géén idee.
Simcat

Simcat,

Gewoon doen wat je hart ingeeft, zolang je financiële middelen, je beschikbare ruimte en je vrouw het maar toestaan.
Het autootje ziet er gewoon perfect uit en daar kun je dan ook nog vele jaren plezier aan hebben.
Houdt er echter wel rekening mee dat je bij verkoop mogelijk een stuk minder zult ontvangen als wat je ervoor neergeteld hebt, onbekend maakt nu eenmaal onbemind en deze klassiekers worden dus zelden op hun waarde ingeschat.

@Simcat: dus dit is geen lang verhaal?;) Nee, even serieus: ik heb hier een heel andere mening over (als niet-Simca kenner). Je hebt onlangs je Samba Bahia verkocht die je steeds als uniek exemplaar hebt aangeprezen. Waarom zou je dan nu een andere Samba kopen die misschien ook wel uniek is, maar wellicht minder dan het exemplaar dat je net hebt verkocht? Dit even als nadenkertje...

@Simcat: ik dacht hetzelfde als Phoenixrood74. Het is wel een zeer fraai exemplaar maar ik vind wel dat er in het recente verleden behoorlijk met de auto is geleurd. Het lijkt er op dat veel mensen er een centje aan over hebben proberen te houden en nu hebben ze jou gevonden, iemand die zo'n auto écht op waarde weet te schatten, die dat niet verbloemd en vervolgens een flink prijskaartje aan de auto gehangen ziet worden.
Zelf vind ik elk type Simca of Talbot uniek ook al zijn daar gradaties in. They are all equal but some of them are more equal than others.

Ga bij jezelf na wat een niet-kenner voor zo'n auto zou (willen) betalen en vergelijk dat met de prijs waar de Talbot nu voor wordt aangeboden aan jou. Met andere woorden, durf te onderhandelen en laat je niet teveel leiden door jouw onuitputtelijke kennis over dit type auto's. Dus kijk er naar als een klein autootje van 30 jaar oud en doe dan een bod.

(stiekem hoop ik dat je 'm koopt)

matra zei:
ik ben vanavond bij de Simca geweest.
hij staat er helemaal alleen bij en helemaal vol met rommel.
ik heb de auto open kunnen maken en er een briefje ingelegd(schroevedraaier maakte zonder problemen het slot open...ssst niet zeggen:))
hier nog wat foto's..
1100groen-2.jpg

1100groen-1.jpg

1100groen-4.jpg

1100groen-3.jpg

o ja zal de gevonden Bagheera ook nog even laten zien..
ik gooi de handdoek in de ring, daarom is hij al gespot op MP.
voor mij word het wat te rigoreus om hem op te knappen..

Weet iemand hoe het met deze auto is afgelopen ?

Stif zei:
Weten julie nog, de ptt telecom groene fourgenette, ik heb hem hoogst waarschijnlijk zien staan.
Maarrrr...
Je gelooft het niet maar hij staat drie of vier hoog op de bult, ja bij een autosloperij dus.
Nou is een somca op een sloperij in Nedrland al een unicum, maar dit zag er toch wel schokkend uit.
Ik reed er in een vaartje bij langs en zag bv dat de neus al wat beschadicht was.
Een hele berg onderdelen dus, op een berg...
Oh ja het was bij de Nollen op de overtoom in Heerhugowaard.
En sorry in het voorbij gaan was een foto onmogelijk, wie scoort er wel een foto?

Phoenixrood74 zei:
@Simcat: dus dit is geen lang verhaal?;) Nee, even serieus: ik heb hier een heel andere mening over (als niet-Simca kenner). Je hebt onlangs je Samba Bahia verkocht die je steeds als uniek exemplaar hebt aangeprezen. Waarom zou je dan nu een andere Samba kopen die misschien ook wel uniek is, maar wellicht minder dan het exemplaar dat je net hebt verkocht? Dit even als nadenkertje...

Uniek is de Bahia zeker; ik ben er erg blij mee.
Als nadenkertje zit hier veel wijsheid in, dat is zeker. Maar het blijft een kwestie van liefde... Je hebt het er voor over of niet.

Als belegging zijn Simca en Talbot geen goede keuze. Persoonlijk heb ik me daar nooit door laten leiden. Je kiest ervoor en maakt voor jezelf de keuze wat je koopt. Door ervaringen ben ik daar wel wat rekenkundiger in geworden. En enthousiasme drukt de prijs lastiger dat geldt voor alle auto's.
De Simca camper die te koop staat is ook zo'n voorbeeld. En ook de twee Rancho's die nu op Marktplaats staan. Of de 16000km Horizon? Ze staan erg lang te koop omdat niemand de prijs wil of kan geven. Daarbij hoop ik wel dat genoemde auto's in goede handen komen.

Harm

Simcat,
Heb ik in jouw compacte beschrijving van de Samba LS twee dingen over het hoofd gezien:?
* kilometerstand en
* vraagprijs?

Simcat,
Heb ik in jouw compacte beschrijving twee dingen over het hoofd gezien:?
* kilometerstand en
* vraagprijs?

Beste Simcat, hier mijn mening over de samba:
Naar mijn idee is de samba het minst uniek in de simca/talbot groep, puur op het uiterlijk gezien natuurlijk.
De auto is wél uniek in de staat waar hij nu is, maar het blijft een kleine niet echt super geliefde samba, ik zou als ik jou was het gespaarde geld gaan steken in één van je lopende projekten, deze zijn namelijk in jouw ogen net zo uniek.
Succes.

Foto-CS6BLRHD-D.jpg
[/img]

28-PF-75
Simca 1005 GLS [rally replica]
Bouwjaar 09-08-1977
APK tot july 2012
Tenaamstelling 10-2008
Origineel rood.

is er al meer bekend over deze 1000????[/quote]

Als je echt wat wil bv adres gegevens geef ik je de volgende punten van google maps.
Als je op de kruising gaat staan van de volgende twee wegen, Braken en Wogmeer, en je draait een rondje met het gelepoppetje dan zie je hem voor een schuur staan [in het plaatsje Wogmeer NH vlakbij golfbaan Spierdijk] op dit moment staat hij weer op die plek.

Die groene Samba verkeert op de foto's te zien echt nog in nieuwstaat. Ik volg dit topic maar met een half oog, dus ik weet niet exact wat jouw overige projecten zijn, maar zo'n mooie Samba lijkt me toch wel een héél erg mooie kans. Maar goed, je moet er plaats voor hebben, en ook wel het geld natuurlijk. Ik neem aan dat zo'n karretje max. een goede 1000 euro mag/kan kosten? Op leboncoin zie je er passeren van een goede 500 euro, maar dan vaak wel in veel mindere staat. Als je een van 500 euro koopt, en je moet hem behandelen tegen roest en herstellen, tja, dan ben je misschien véél meer kwijt.

Nog iets anders waar jullie als specialisten me misschien/hopelijk mee kunnen verder helpen:
Zo'n Talbot Samba, is die technisch gezien hetzelfde als een Peugeot 104? Of niet. Ergens vanbinnen overweeg ik een beetje om een leuke oude auto te komen, en in te schrijven als oldtimer. Ik denk dat aan een Peugeot 104 of 305, Citroën BX of zo'n Talbot Samba of Horizon. Maar gezien ik weinig of niets afweet van techniek ga ik voor onderhoud en herstellingen moeten gaan naar een Peugeotdealer.

richting stoplichten , probeerde de foto url te plakken maar dat werkt niet vanaf streetvieuw. Helaas

Mbt de 1000 die is dus nu oranje met een reden is op maps te zien....
Achterschade???

10qxxj5.jpg

En @ Simcat.... ook ik ben benieuwd naar de kilometerstand en nog nieuwschieriger naar de prijs.
Je mag me ook een persoonlijk bericht sturen.
Vond wel al deze oude advertentie: https://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/talbot-samba-ls-van-1e-eigenaar_101951.aspx
Maar ben niet benieuwd wat ie kostte maar wat ie nu kost
Alvast bedankt

Heb het taxatierapport van de Rancho GR ook binnen, de waarde is geschat op € 9500,00.
Dus praktisch gelijk met het bedrag wat ik zelf ook al geschat had en bij de verzekeringmij. als voorlopig bedrag heb opgegeven... blijkbaar heb ik het verkeerde beroep gekozen. B)

Terug
Bovenaan