Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Muddy Bandit zei:.
Ow ja, morgen gaat de Grand Raid even naar een garage voor een remmentest en algehele inspectie, het zal me benieuwen wat er nog aan moet gebeuren om een frisse APK te krijgen.![]()
Muddy Bandit zei:Muddy Bandit zei:.
Ow ja, morgen gaat de Grand Raid even naar een garage voor een remmentest en algehele inspectie, het zal me benieuwen wat er nog aan moet gebeuren om een frisse APK te krijgen.![]()
Eigenlijk niets meer dus... een geldige APK is vandaag een feit geworden.
![]()
Ikke 1100 zei:Hallo Simca forumers . Ik ben Oscar en sinds 1 maand eigenaar van de 93-60-sp Simca 1100 special . Een opknapper met werk . Ik zoek nog een luchtfilter voor deze motor . Mijn vader had er drie een basis daarna een special en een ti . Ik weet nog zeer goed hoeveel er reden . En als we is spatborden gingen halen mijn vader reed er altijd gaat loos bij .
PascalD zei:Kwam zojuist de zwarte Rancho weer tegen in Tegelen. Blijft een mooie wagen. Had hem al een tijd niet meer zien rijden hier.
UberPrutser zei:Beste Simca Talbot en Matra rijders.
Ik ben bezig met het bouwen van een circuit auto op basis van een Matra Murena.
Maar omdat deze wagen standaard redelijk Frans is afgeveerd ben ik opzoek naar dikkere torsie veren.
Wie kan mij vertellen of de torsie veren van een Horizon of 1510 zijn te monteren?
Mvg. WB
Ik denk dat het "Joustra"-model 1:18 een kopie is van het levensgrootte exemplaarSimcat zei:Zó ziet zo'n Rancho er toch VÉÉÉLLL, VÉÉÉLLL, HÉÉÉLLL VÉÉÉLLL leuker uit zeg.....
Precies een kopie van het "Joustra"-model 1:18.....
Simcat
Matrancho zei:Wat is het kenteken van die geweldig mooie Rancho?
Muddy Bandit zei:Matrancho zei:Wat is het kenteken van die geweldig mooie Rancho?
Even een gokje: 73-PN-NX ?... en anders lijkt die er wel verdacht veel op.
grensrijder zei:Geweldig, die Tagora in actie!!! Van wie is die?![]()