Guest
Zelfs jouw smiley heeft bijna de juiste kleur. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
grensrijder zei:Ik benadruk nog maar eens bij herhaling dat ik het niet oké vind als mensen zo doorslaan in het achterhalen van een eigenaar, met het doel een auto te redden. Laat iemand gewoon in zijn waarde, hij of zij heeft recht op privacy en vast een goede reden om een auto zo op straat te dumpen. Die mensen mogen hun hobby op hun eigen manier beleven. Wij moeten ze niet gaan lastigvallen met reddingspogingen.
Of restauratie-object.Pedigreepaul zei:
stoterstangen90 zei:Die hoge is helemaal geniaal. Gastank op het dak, en gaan.
Simcat zei:Beste "Ronnyboy",
Deze Simca Aronde (oude franse benaming voor zwaluw) van 26-04-1962 staat alweer een poosje te koop. Volgens mijn gegevens staat de wagen te koop bij een zekere heer Modedit (CorZa): persoonsgegevens van een 'vreemde' neerzetten lijkt me geen goed idee. De goede man heeft de wagen zelf nog maar pas (20-03-2009). Volgens mij betreft het een handelaar. Dit gezien het feit dat de wagen op een beklinkerd terrein staat waarop diverse parkeerplaasten zichtbaar zijn alsook een hoog hekwerk wat omheen staat. Het feit dat de man de wagen weer rap verkoopt zegt dat het iemand is die daar geld aan wil verdienen en wellicht niet echt een fan van het merk is. Ik kan mij natuurlijk vergissen maar goed. Nu is zo een Aronde niet zo heel gek duur. Ze worden toch wel al eens te koop aangeboden hoor en dan zijn prijzen rond de 2000 Euro waar het dan zo een beetje bij begint. Goedkoper kan ook, maar dan rijdt de wagen vaak niet. Vergeet niet dat zo een Aronde, technisch gezien, met de nodige rafinesse en het nodige geduld bij het zoeken naar delen wel weer op de weg te krijgen is, maar dat meer specifieke delen als dashboardschakelaars en of interieurdelen nauwelijks meer te vinden zijn. En dat vaak terecht want mensen die wat hebben liggen verkopen vaak niets meer. Zoek het meer weer eens is dan het devies. Dat kennen de liefhebbers natuurlijk maar alte goed en dus is het duidelijk dat man zich dat wil sparen. Wat dat aangaat is een betere keuze het zoeken naar een betere wagen die wat dat aangaat zo mooi en kompleet mogelijk is. Mocht jij echt interesse hebben in een Aronde, dan heb jij bij enig speurwerk, méér keuze en kun jij je wellicht op een beter exemplaar toeleggen. Vaak betaal je dan wel wat meer, maar je weet dan wel dat dat je ook iets goeds hebt. Het is niet echt aan te raden om zo een wagen dagelijks te rijden. Vergeet niet dat de wagen alweer bijna 50 jaar oud is. dat is toch wel bijbels voor een merk als Simca. Vaak zit 'em de rafinesse in de kleine ergernissen die het rijden van zo'n oude auto met zich meebrengt. Dan dit en dan dat weer. Ik zeg niet dat het niet te doen is, maar dan is het volledig reviseren van zaken als remmerij onontkomelijk. Maar daarmee ben je er nog niet. Er is vaak toch wel een hoop aan en ook de motor verdient toch wel zijn aandacht. Nu zijn de oude Flash-motoren van Simca wel in orde maar ze hebben toch wel hun nukken en verdienen vaak aandacht. Kijk dus goed wat je doet
Simcat
Muddy Bandit zei:De GR-puzzel begint langzamerhand weer geheel compleet te worden:
De wieluitlijning, stuurhuishoogte, verlichting enz. moeten nog afgesteld worden, nieuwe banden moeten er nog onder, en natuurlijk een verse APK erop.
Ik zoek echter nog steeds 2 (of liever nog 3) Grand Raid-velgen in een redelijke staat om deze Rancho weer geheel origineel te maken... als iemand nog iets weet te liggen waar geen goudprijs aan is gekoppeld dan hoor ik het heel graag.
Simca 1100LE zei:Beste Heren en Dames,
ik zou volgende week graag kijken naar een Talbot 1100 Le uit 1981 in Frankrijk ( heb de advertentie even bijgevoegd ) maar nu vraag ik mij af hoe werkt dat met het op naam zetten kenteken aan vragen etc mocht ik tot aankoop overgaan ?
zoals je op de foto's ziet is het geen topper en ik wil hem dan ook graag vanwege de kleur idd het Donkergroen. heb de eigenaar al een mail gestuurd ( dank aan google vertaler) en vroeg mij dus af hoe nu verder
https://www.leboncoin.fr/voitures/224594186.htm?ca=17_s
Ik hoor het wel
Groet Wes
Matrancho zei:Simca 1100LE zei:Beste Heren en Dames,
ik zou volgende week graag kijken naar een Talbot 1100 Le uit 1981 in Frankrijk ( heb de advertentie even bijgevoegd ) maar nu vraag ik mij af hoe werkt dat met het op naam zetten kenteken aan vragen etc mocht ik tot aankoop overgaan ?
zoals je op de foto's ziet is het geen topper en ik wil hem dan ook graag vanwege de kleur idd het Donkergroen. heb de eigenaar al een mail gestuurd ( dank aan google vertaler) en vroeg mij dus af hoe nu verder
https://www.leboncoin.fr/voitures/224594186.htm?ca=17_s
Ik hoor het wel
Groet Wes
beantwoord
Je hebt een PBtje!!!
Simca 1100LE zei:Tevens zit ik ook nog met het volgende ; ben opzoek naar synchroonmesringen voor de bak van mijn rode 1100 heb al een heel aantal transmissiebedrijven gebeld maar krijg steeds nul op het rekest waar zou je zoiets nog kunnen vinden ?
Groet Wes
Tagora zei:Muddy Bandit: zijn er geen Grand Raid velgen op Leboncoin.fr te vinden?