Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Simcat zei:Hoi iedereen,
Een goed jaar geleden stond er voor 3000 Euro een SCHÍÍÍTTERENDE grijze SX (V6) te koop in Parijs... Kan goed zijn dat het om DIE auto gaat. Die zal dan wel naar de regio Gard is verkocht en aldus nu tòch naar Nederland komt. Als bestuurslid heb nog niets gehoord van een nieuw lid uit Amstelveen.
Dat zal dan een kwestie van tijd zijn voordat R. mij een afschrift van het inschrijfformulier stuurt.
In ieder geval een PRRRRRÁCHTIG bericht te vernemen dat er nóg een Tagora SX naar Nederland komt. In de 3 jaar dat er in Nederland Tagora's nieuw op kenteken zijn gezet werden daarvan welgeteld slechts 27 stuks in de SX-versie (V6) geleverd.
Simcat
the Fox zei:Wauw, zeldzaam exemplaar zeg! Knap werk. Kan je er wat meer over vertellen? Hoe je er aan gekomen bent, in welke staat ie verkeerde e.d.?
Zou toch jammer zijn om een rijdende Horizon te demonteren. Zijn er geen afgekeurde exemplaren meer?SIMCA1100 zei:Wat heb je zoal nog liggen aan nieuwe onderdelen ?
Weet je of er stuurbekrachtiging op de GLS zit van die kamerraad van je ?
Heb je foto's van de restauratie en/of van de staat bij aanschaf van de auto's?0251rush2112 zei:Hallo Allemaal,
Ik ben in het bezit van een Sunbeam Rapier Fastback uit 1973. Het afgelopen jaar heb ik hem volledig gerestaureerd
ddrman zei:kenteken viel mij ook al op wat is er trouwens met die andere gebeurt
SIMCA1100 zei:Volgens mij heeft een bedrijf welke in klassiekers handelt in Appingedam een grijze (gehad).
Simca1100
Ik heb er vorig jaar eentje gezien op de oldtimerdag in Zoetermeer, maar ben de kleur vergeten. Stond op de stand van de Rootes-club.0251rush2112 zei:SIMCA1100 zei:Volgens mij heeft een bedrijf welke in klassiekers handelt in Appingedam een grijze (gehad).
Simca1100
Ik ken er 4 in totaal. Die van mij en dan nog een witte, die van Sceppie, een gele en idd de grijze uit Appingedam
dit kan toch nietBennie 940 zei:Vandaag even bij autosloperij en bandenbeurs Pekel in Hollandscheveld geweest. Er stond weinig bijzonders op een paar uitzonderingen na:
Vooraan het hek: Een simca 1000! Wie red deze auto? Ik heb de auto even bekeken en de auto is redelijk strak. De voorschermen zijn minder. De dorpels en de bodemplaat voorkant heeft laswerk en de kofferbak (vooraan) ook. Met een half jaar zal hij wel op het terrein belanden.
![]()