Guest
Het lijkt voordelig, maar als je er werk in steekt loopt het meestal toch weer hard op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jan brinkman zei:o jongens
ik schrik me een hoedje
ik zie een simca horizon in de sneeuw
nu maar hopen dat er geen pekel gestrooid is
of dat de horizon heel erg goed tegen roest beschermd is
want al weet ik niet veel van een simca horizon
wat ik wel weet is dat ze ernorm goed ja zelfs te goed konden roesten
door het betere plaatwerk konden oudere simca,s beter tegen deze omstandigheden
maar ik zal het niet in mijn hoofd halen mijn 1301 nu op de weg uit te laten
daar ben ik toch iets te zuinig op
maar een raad kan ik een ieder wel geven
geef uw klassieker een gedegen anti roest behandeling binnen en buiten
houd hem schoon en droog
onderhoud is behoud zeg ik altijd maar
SimcaHarm zei:Hallo,
Ja het wordt soms wat stil maar er gebeurd nog wel eens wat. Ik heb een 1308 jubilee gekocht in Belgie. Dus Nederland wordt weer een Simca rijker, Foto's volgen
Groet Harm
Ja het wordt soms wat stil maar er gebeurd nog wel eens wat. Ik heb een 1308 jubilee gekocht in Belgie. Dus Nederland wordt weer een Simca rijker, Foto's volgen
Groet Harm
Matrancho zei:SimcaHarm zei:Hallo,
Groet Harm
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!![]()
Groet Harm
Cutlass zei:Staat in Overschie Rotterdam
![]()
jan brinkman zei:hoi simca liefhebbers
mijn simca staat nu in het klassiekers revieuw
compleet met een paar foto,s
er staat een hele beschrijving bij
groeten van jan
jan brinkman zei:beste simca harm
het is op de site van autoweek
klik dan op klassiekkersreviieuw en dan op simca en dan op 1300 1500
dan moet je hem te zien krijgen
jan
opelfreak zei:Gisteren deze zien te koop staan op kapaza en vandaag even gaan kijken:
Wat een leuke wagen ! Wel wat werk aan, maar ik vermoed toch dat ze erg zeldzaam zijn, niet?
Chrysler Avenger 1300 1978
[
de advertentie:
https://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/chrysler--53237687.htm
ginkelvanmichiel zei:P.V.A. is het typegoedkeuringsnummer![]()
codedelaroute.be zei:§1. L'agréation d'un type de châssis ou de véhicules autoportants est sanctionnée par un procès-verbal d'agreation numéroté (P.V.A.).
jan brinkman zei:klopt daar rijdt ergens een rode 1100 uit 1977
ik denk dat de man ergens bij een albert heijn werkt in almelo
Matrancho zei:Ik heb gehoord van diverse mensen dat er een bruine Rancho is gesignaleerd in Langedijk. Helaas ben ik er nog niet achter wat het kenteken is.
Is het iemand van hier op het forum? Ik weet dat er hier diverse Rancho's in de regio in restauratie staan, maar wist niet dat er hier nog een rijdende is.
Stif zei:Matrancho zei:Ik heb gehoord van diverse mensen dat er een bruine Rancho is gesignaleerd in Langedijk. Helaas ben ik er nog niet achter wat het kenteken is.
Is het iemand van hier op het forum? Ik weet dat er hier diverse Rancho's in de regio in restauratie staan, maar wist niet dat er hier nog een rijdende is.
Als het Langedijk Noord-Holland is, dan heb ik hem gespot voor je.
Ik zag nml afgelopen zaterdag op de woonboulevard in Hoorn, de rood bruine Rancho, in goede staat trouwens, kenteken HX-31-NP, net een jaar in z'n bezit.
Muddy Bandit zei:jan brinkman zei:klopt daar rijdt ergens een rode 1100 uit 1977
ik denk dat de man ergens bij een albert heijn werkt in almelo
Deze persoon zit hier op het forum onder de naam Simca 1100LE, en werkt bij de school Pius in Almelo.
Ik heb deze simca al verscheidene malen gespot, de eigenaar echter nog nooit....