Guest
oke leuk.
laat snel maar eens wat foto's zien van je 1100 hier.
laat snel maar eens wat foto's zien van je 1100 hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
holunder zei:Beste forummers,
Mijn 1501 staat te koop op Marktplaats.
Na lang overwegen heb ik besloten ( met enige pijn in mijn hart ) deze na 9 jaar van de
hand te doen omdat ik wat te veel auto's heb, 1100, 1501, Solara, Arizona (309) en 205....
Dus bieden maar als je interesse hebt of stuur me een pb'tje als je meer info wil.
groetjes,
WIM
Giorgio Pocoloco zei:Na tijden weer 's internet op met zoekterm solara sx, en krijg wat, er bestaat al jaren een thread op autoweek??? Nooit gezien ....
Ik ben al zo'n jaar of 15 de trotse eigenaar van verschillende solara's, op dit moment heb ik een metallic blauwe sx automaat uit 81 in de stalling staan, wachtend op een mooi moment (nou ja, er zal wel wat werk in zitten) en ruimte(!) om rijklaar te maken.......
Er zullen nog wel wat vragen volgen, voor nu heb ik heel wat te lezen ....
Groeten,
Geert
simca1006 zei:Harm, die blauwe die op Marktplaats stond ?
Pedigreepaul zei:Geen idee waar en wanneer, stond op het Opelforum
![]()
Pedigreepaul zei:
holunder zei:Beste forummers,
Mijn 1501 staat te koop op Marktplaats.
Na lang overwegen heb ik besloten ( met enige pijn in mijn hart ) deze na 9 jaar van de
hand te doen omdat ik wat te veel auto's heb, 1100, 1501, Solara, Arizona (309) en 205....
Dus bieden maar als je interesse hebt of stuur me een pb'tje als je meer info wil.
groetjes,
WIM
Forumregel No. 5 zei:Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
robtil zei:hallo,
al bekend in jullie register ?? van de week tegengekomen in een verlaten Talbotgarage...in de showroom hingen zelfs nog affiches van oa de Horizon... ! ook een verdwaalde Peugeot 505 en 504 cabriolet waren van de partij...
een gele Talbot 1100 LS 3-deurs geel HF-38-GV
en een Talbot Solara 1600 LS LJ-93-RS
allebei al een tijdje van de weg volgens de rdw
ik wist niet wat ik zag toen ik die 1100 zag staan, helaas kan ik de bijbehorende foto's niet plaatsen vanwege pc defect
grt
simca1006 zei:Een ECHTE zou helemaal top zijn natuurlijk maar als die 309 goed gerebadged is, is dat ook leuk om te zien. Heb ik zelf ook wel eens aan zitten denken maar goede 309' s die zijn er steeds minder...
309 Turbo zei:simca1006 zei:Een ECHTE zou helemaal top zijn natuurlijk maar als die 309 goed gerebadged is, is dat ook leuk om te zien. Heb ik zelf ook wel eens aan zitten denken maar goede 309' s die zijn er steeds minder...
309's beginnen idd ook zeldzaam te worden.
Heb mijn 309 gisteren bij de garage achter moeten laten omdat de dorpels aan het doorrotten waren en bij de kofferbak werd het ook slechter.
Nu kan ik dus het beste de auto bij een erkend bedrijf laten tectileren werd mij gezegd.
Weten jullie misschien een goed adresje hiervoor?
De 309's beginnen al zeldzaam te worden en met name met een turboblok rijden er maar een stuk of 4 rond in NL, dus ik wil hem zeker beschermen tegen roestduivel![]()
robtil zei:hallo,
al bekend in jullie register ?? van de week tegengekomen in een verlaten Talbotgarage...in de showroom hingen zelfs nog affiches van oa de Horizon... ! ook een verdwaalde Peugeot 505 en 504 cabriolet waren van de partij...
een gele Talbot 1100 LS 3-deurs geel HF-38-GV
en een Talbot Solara 1600 LS LJ-93-RS
allebei al een tijdje van de weg volgens de rdw
ik wist niet wat ik zag toen ik die 1100 zag staan, helaas kan ik de bijbehorende foto's niet plaatsen vanwege pc defect
grt
lion605 zei:309 Turbo zei:simca1006 zei:Een ECHTE zou helemaal top zijn natuurlijk maar als die 309 goed gerebadged is, is dat ook leuk om te zien. Heb ik zelf ook wel eens aan zitten denken maar goede 309' s die zijn er steeds minder...
309's beginnen idd ook zeldzaam te worden.
Heb mijn 309 gisteren bij de garage achter moeten laten omdat de dorpels aan het doorrotten waren en bij de kofferbak werd het ook slechter.
Nu kan ik dus het beste de auto bij een erkend bedrijf laten tectileren werd mij gezegd.
Weten jullie misschien een goed adresje hiervoor?
De 309's beginnen al zeldzaam te worden en met name met een turboblok rijden er maar een stuk of 4 rond in NL, dus ik wil hem zeker beschermen tegen roestduivel![]()
Roestige auto's tectyleren is lapwerk en uitstel van de executie. Juist nu zorgen dat alle doorgeroeste delen worden vervangen en de overige roest verwijderen/neutraliseren en dan pas in de roestbescherming zetten is mijn advies. Smeer je tectyl over de roest heen dan is dat slechts schijnzekerheid....
simca1006 zei:Ik word nu wel heel erg nieuwsgierig naar dat adresje..