ginkelvanmichiel
Asfaltkampioen
ah,
dat veranderd de zaak
Sloperijen zijn niet zo soepel, dus netjes dat je het geld hebt terug gekregen!
dat veranderd de zaak
Sloperijen zijn niet zo soepel, dus netjes dat je het geld hebt terug gekregen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En zo zit achter elk wrak een speciaal verhaal. Gelukkig blijk je geen oen te zijn gillendgelesimcagillendgelesimca zei:Ik had idd ook wel onderdelen eraf willen halen, maar ik mocht de wagen alleen teruggeven in dezelfde staat waarin ik hem gekocht had, anders geen geld terug...( ik had 'm van de sloop gekocht)ginkelvanmichiel zei:sorry dat ik het zeg... maar weer zo'n oen die meteen de auto naar de sloop brengt, terwijl er ook nog BRUIKBARE onderdelen aan zitten.
Precies hetzelfde is gebeurt met mijn oude Dyane, die door de laatste eigenaar naar de sloop is gebracht om 750 euro slooppremie op te vangen![]()
simca1006 zei:Succes igg Muddy Bandit met oefenen..![]()

the Fox zei:En zo zit achter elk wrak een speciaal verhaal. Gelukkig blijk je geen oen te zijn gillendgelesimcagillendgelesimca zei:Ik had idd ook wel onderdelen eraf willen halen, maar ik mocht de wagen alleen teruggeven in dezelfde staat waarin ik hem gekocht had, anders geen geld terug...( ik had 'm van de sloop gekocht)ginkelvanmichiel zei:sorry dat ik het zeg... maar weer zo'n oen die meteen de auto naar de sloop brengt, terwijl er ook nog BRUIKBARE onderdelen aan zitten.
Precies hetzelfde is gebeurt met mijn oude Dyane, die door de laatste eigenaar naar de sloop is gebracht om 750 euro slooppremie op te vangen![]()
.

Ik heb van de week een nieuwe toiletpot met ingebouwde sanybroyeur gekocht voor € 500,-. Is dat duur? Ja, want er groeit geen geldboom in mijn tuin en ik kan het geld maar één keer uitgeven. En veel meer dan er in poe... en pi... kan je niet. Erg saai dus. Maar ja, de oude ging kapot en dus moest er een nieuwe komen. Maar stel je Samba gaat kapot. Waar koop je dan een nieuwe?Simcat zei:Neen, de Samba cabriolet is met zijn prijs van 500 Euro te duur zo mijn bekende. Dus mensen, wie gaat hem nu redden?
Simcat
the Fox zei:Ach, als geld toch eens geen rol zou spelen, wat zou dat heerlijk zijn..
Ik heb niks met die Rancho te doen gehad, kwam 'm alleen tegen in het sloperijentopic en het leek me sterk dat er twee van die hobbyprojecten zijn...Simcat zei:Beste Klassiekerrijder.
Al had je de "Rancho" die feitenlijk een Fourgonette was in onderdelen verkocht onder lui die vanalles zoeken had jij er net zoveel voor gekregen en had de wagen tenminste nog een doel gehad. Nu liggen alle zeldzame delen die erop en eraan zitten voorgoed op de schroothoop....
Simcat
De sloop is toegankelijk voor iedereen, dus zolang die Rancho niet platgestampt wordt kan iedereen die er interesse in heeft er onderdelen vanaf halen. Dus over enkele weken verwacht ik een foto van de Rancho waarop te zien is dat ie helemaal gestript is.Simcat zei:Al had je de "Rancho" die feitenlijk een Fourgonette was in onderdelen verkocht onder lui die vanalles zoeken had jij er net zoveel voor gekregen en had de wagen tenminste nog een doel gehad. Nu liggen alle zeldzame delen die erop en eraan zitten voorgoed op de schroothoop....
Simcat
Bij ons kan dat. Daar staat de oude nogMuddy Bandit zei:[Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan... (maar een toiletpot van € 500,= komt er bij mij dus nooit in, dan ga ik wel in de tuin zitten...)
Gecorrigeerd. Al die Simca namen hier... aaahhhhhhhhhhh!!gillendgelesimca zei:@the Fox;
Uuuuh, dat is die van TI hoor! Die van mij moet nog!!![]()
the Fox zei:...Je schrikt je lam als je ziet hoeveel onderdelen er aan een auto zitten en hoeveel ruimte die innemen (dat had ik tenminste wel toen mijn Kever uit elkaar ging en ik de vier ronde spatborden ergens moest plaatsen). Dan is een ogenschijnlijk ruime garage plotseling een klein hok.

gillendgelesimca zei:@Muddy Bandit;
Als ik dat bij mijn baas zo zou doen, zou die mij met mijn spullen zo buiten zetten, haha!!T'is wel een mooi gezicht zo, al die nieuwe onderdelen.
Pedigreepaul zei:Vanochtend ter hoogte van Hengelo op de A35 een donkerblauwe Matra Bagheera gezien. Kenteken DL-46-??
simca ti zei:...wordt denk net zo een klus als muddy maar deze ti vraagt erom.
simca ti zei:...wordt denk net zo een klus als muddy maar deze ti vraagt erom.
gillendgelesimca zei:Wow TI ,veel succes gewenst; dat wordt weer een plaatje van een Simca erbij! Komt dat besluit door de bovenstaande foto's?![]()
simca ti zei:die 2 deuren zal wel een dure aangelegenheid worden omdat de ranchomannen die ook in het vizier hebben.
als iemand deze nog voor een leuk prijsje over heeft kan die zich melden.
Als je goed kan lassen is dat een mooie oplossing. Heb je voor die reparatie zelf plaatdelen moeten vormen of waren er overzetstukken te verkrijgen?Muddy Bandit zei:Ik heb uiteindelijk m'n eigen exemplaren maar voorzien van een nieuwe onderkant.
gillendgelesimca zei:@Muddy
Er staat een complete Rancho als donor -auto in Limburg... De man wil er 250€ voor hebben. Hij heeft een paar maanden geleden zn kentekenbewijs opgestuurd naar de RDW om zo van schorsingen af te zijn....