A
Anoniem
Guest
Ben beniuewd naar de komst van dat prototype..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:Ben beniuewd naar de komst van dat prototype..
Peugeot 206 zei:@D. Elzinga: Domme vraag, maar op die 2e foto staat een Talbot... Maar is die niet later de Peugeot 309 geworden?
dan ben je al verder dan ik met het plaatsen van een filmpje.ms630 zei:https://v5.tinypic.com/player.swf?file=2jewcr8&s=5%22%3E%3Cbr%3E%3Cfont
yep eindelijk na 5x proberen gelukt
Muddy Bandit zei:Wat voor een type motor zit er eigenlijk in zo'n Horizon?
In de Rancho zit de 1442cc Y2 motor gekoppeld aan een 4-bak....ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar of de 5-bak van de Horizon ook past aan het blok (koppelinghuis) van de Rancho.
Of dat een koppelinghuis met bak en dif van een Horizon compleet misschien wel in een Rancho past...iemand hier misschien ervaringen mee?
simca ti zei:alleen de bak overzetten op het bestaande koppelingshuis gaat niet lukken.
pak je een 5 bak compleet met koppelingshuis van die bestaande auto dan komt er waarschijnlijk een gat niet overeen met het blok.
dit is wel op te lossen door er een gat bij te boren.
het liefst een bak monteren met de achteruit naast de 4de versnelling zodat je maar heel weinig van de schakelstangen hoeft aan te passen.
ik heb zelf een project 1.6 motor in de planning staan die ik in een 1100 ga plaatsen.
ook deze heeft de 5 bak.
ik moet nu nog even uitzoeken en proberen of mijn aandrijfassen dan nog wel passen.
ik weet dat het te doen is maar heb het nog niet zelf gedaan.
ik ben er dus mee bezig en als het eenmaal zover is laat ik het wel weten op dit forum met uitleg met foto`s.
simca ti zei:hier nog wat plaatjes van de onderkant van de aangeschafte talbot 1100 ls
Arogat zei:simca ti zei:hier nog wat plaatjes van de onderkant van de aangeschafte talbot 1100 ls
Ik zie kanten en onderdelen van die auto die ik in vijf jaar eigenaarschap nog nooit heb gezien![]()
nee niet via peugeot. maar de onderdelenleverancier.simca ti zei:he`matra,
hier kan ik je helaas niet aan helpen.
ik heb geen onderdelen meer van een samba.
valt inderdaad wel mee wat je er aan moet doen om hem weer apk waardig te maken.
die stabrubbers zeker via peugeot onderdelen besteld.
is nog goed aan te komen.
Muddy Bandit zei:Bij de volgende verflaag het etiket ook even onleesbaar maken...
We rijden hier op LPG hoor. (Leker Potje Grolsch)
leuk werk joh die aandrijfas hoes vervangen.matra zei:nee niet via peugeot. maar de onderdelenleverancier.simca ti zei:he`matra,
hier kan ik je helaas niet aan helpen.
ik heb geen onderdelen meer van een samba.
valt inderdaad wel mee wat je er aan moet doen om hem weer apk waardig te maken.
die stabrubbers zeker via peugeot onderdelen besteld.
is nog goed aan te komen.
is inderdaad gewoon te krijgen.
alleen moet ik nu ook nieuwe stuurkogels bestellen.
kan daar de hoesjes niet van vervangen.
en neem dan gelijk de ashoes mee die heeft wat dichtgekitte plekjes.
leuk werk dus.
ik zal me daar ook laten zien.grensrijder zei:Binnenkort is de ALV van de SACN. Wie gaat daarheen?
Matrancho zei:Simca 1308 S Jubilee is weer te koop. Echter niet meer voor € 750,00 maar voor € 1.250,00.
Ik had nog contact met het garagebedrijf in Friesland, echter was de auto toen al verkocht, naar nu blijkt aan een handelaar.
Erg jammer!!![]()