Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Selur zei:deze kleur is ook wel mooi trouwens.....
Skyline zei:Ik vond de beenruimte op de achterbank eigenlijk behoorlijk karig. Had eigenlijk niet zo weinig ruimte verwacht in de S60. Kofferbak viel me dan weer mee...Trouwens, ik vond de achterklep echt met een flinke snelheid opengaan, doet MB met de C ook. De A4 sedan gaat een stuk gedempter open. Is dat jou ook opgevallen? Zal wel wennen zijn ofzo..
![]()
ketelapper zei:@Selur:
Welke bekleding bestel je trouwens 'standaard' af fabriek, voor de leerinbouw?
Ik meen dat GZG mij vertelde dat je bij Volvo geen zwarte hemel kunt bestellen... en dan zou jij dus zwart dashboard + beige leer + grijze hemel hebben. Dat noem ik altijd kleurenkermis van binnenOK, zal wel weer mijn neurotische smaak zijn, maar kun je bijvoorbeeld niet een standaard interieur bestellen in een kleur waar wel een beige hemelbekleding bij hoort???
GZG zei:Selur,
Gefeliciteerd! Prima keuze zo'n S60Ik heb de eerste 5.500 kilometer er inmiddels opzitten in mijn V60 (weliswaar benzine) en ik ben echt enorm tevreden over de auto. Nog geen moment spijt gehad van de keuze. En dan krijg jij ook nog een vijfpitter
Vibrant Copper is lekker afwijkende kleur. In combinatie met Freja's erg mooi.... Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de Exterior Styling Kit - vind de skirts van de R-design mooier (en kun je ook achteraf laten monteren - check ff volvo-forum.nl). Maar he, das persoonlijk.
Levertijden zijn bij Volvo lekker kort, dus aftellen hoeft gelukkig niet zo lang te duren, maar evengoed succes
Groet,
GZG