Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien willen ze hem eerst zelf nog testen?Anton ! zei:Vind het wel raar (als ie productieklaar is) dat nog geen enkel blad 'm heeft getest of iets dergelijks.
Bowtie zei:Mooie kar en mooie naam. alleen dat Roadyacht is niet echt toepasselijk. Bij een Roadyacht moet ik altijd aan een grote bak denken, een soort landyacht! (...)
emilepop zei:groot?
4,5 meter is niet echt groot vergeleken bij de 6-serie, 599 etc
Yellow Cab zei:Bowtie zei:Mooie kar en mooie naam. alleen dat Roadyacht is niet echt toepasselijk. Bij een Roadyacht moet ik altijd aan een grote bak denken, een soort landyacht! (...)
Deze auto wel eens in het echt gezien? Dat ding is echt groot, die naam past best.
Corsa-20SEH zei:en momenteel in het antracite te zien op het Autosalon in Brussel... (ik mag geen reclame maken waar hij staat, maar het heeft iets met banden te maken )
Corsa-20SEH zei:ja op de foto, maar ik noem het toch niet.. mag mijn werkgever wel in beeld brengen toch
![]()
Moderator
gearhead zei:Ach een schuurautootje in de trant van Spyker... Schattig. Dat olifantje staat om de hoek denk ik?