Savage Rivale RoadYacht

Zijn er ook foto's van de roadyacht naast een wateryacht? Het is een mooie auto, maar hij mist een beetje marketing. Een dergelijke auto moet op een zonnige en luxe boulevard gefotografeerd worden. Een beetje zoals de shop die gepost is op 10 januari (hierboven).

Ziet er goed uit(y) Je kunt orders plaatsen, zie ik op de site, dus staat dit topic nog wel goed bij Concept Cars?

Ik heb de auto vandaag (16-11-09) in het echt gezien. Jullie reden de wagen van de trailer af, het gebouw van de oude Fokkerschool op de Binckhorstlaan binnen.

savage001.jpg

savage002.jpg

savage003.jpg

savage004.jpg

savage005.jpg

savage006.jpg

savage007.jpg

savage008.jpg

savage009.jpg

savage010.jpg

savage011.jpg

savage012.jpg

savage013.jpg

savage014.jpg

savage015.jpg

Vind het wel raar (als ie productieklaar is) dat nog geen enkel blad 'm heeft getest of iets dergelijks.

Ziet er wel gaaf uit.
Maar hoe zit het met de productiecapaciteit en zo?

Mooie kar en mooie naam. alleen dat Roadyacht is niet echt toepasselijk. Bij een Roadyacht moet ik altijd aan een grote bak denken, een soort landyacht! Een jacht is immers groot en luxe.

Dit sportieve karretje kan prima zonder die extra benaming.

Inderdaad, als deze auto in TopGear komt en de kritieken zijn lovend (die kans is gering, maar soit) dan kun je wel op extra productiecapaciteit rekenen lijkt me. Zo'n impact heeft een amusementsprogramma als TopGear. En aangezien TopGear lovend (of lacherig) is over alles wat uit Holland komt... Spyker en Carver konden ook op sympathie rekenen. (he's my friend and my lover :))

Wat de auto betreft: design is echt schitterend. Doet me op één of andere manier denken aan een goedgeslaagde mix tussen een Aston Martin DB9 Volante en Lamborghini Gallardo Spyder...
Qua velgen wist ik het eerst niet, maar dat subtiele oranje randje in de velgrand doet wonderen.

Chapeau!

Moet ik dit topic inmiddels al naar "nieuwe auto's" verplaatsen of is dat nog te voorbarig?

Bowtie zei:
Mooie kar en mooie naam. alleen dat Roadyacht is niet echt toepasselijk. Bij een Roadyacht moet ik altijd aan een grote bak denken, een soort landyacht! (...)

Deze auto wel eens in het echt gezien? Dat ding is echt groot, die naam past best.

Da's zeker een vak. Ik zeg toch dat een 6-serie een 4-zitter is (ok, de 599 wat minder :)) .... Niet meteen zo gepikeerd reageren, nergens voor nodig.

De Roadyacht is dus een 4 deurs 4 zitter! (y) https://www.flickr.com/photos/kyter/4722521018/

Yellow Cab zei:
Bowtie zei:
Mooie kar en mooie naam. alleen dat Roadyacht is niet echt toepasselijk. Bij een Roadyacht moet ik altijd aan een grote bak denken, een soort landyacht! (...)

Deze auto wel eens in het echt gezien? Dat ding is echt groot, die naam past best.

Langer dan 5,50 meter is voor mijn begrippen een landjacht.

Als ik de foto's zo zie, is deze dat niet.

Gisterenavond 20:30u kwam ik een auto tegen op de A16 richting Rotterdam thv de Brielenoordbrug.
Achterop de auto las ik iets met savage erop. Uiteindelijk heeft deze informatie mij naar dit forum geleid.

Ik kon de auto echt niet plaatsen. De auto was wit, en het leek een beetje op een lamborghini, maar dat was het zeker niet.
De auto had verder mooie lijnen en was extreem laag, maar wel jammer dat de auto keurig 100km/pu reed op de rechter rijbaan. :)
Ik heb een stukje naast de auto kunnen meerijden en hem zodoende beter kunnen bekijken.
De auto had geloof ik een dealerkenteken, want het was blauw en begon met HA. Verder viel mij op dat een deel van de kentekenverlichting niet werkte.

Deze auto is echt prachtig om in het echt te zien!

en momenteel in het antracite te zien op het Autosalon in Brussel... (ik mag geen reclame maken waar hij staat, maar het heeft iets met banden te maken )

401541_361969823820244_170204702996758_1749503_650170563_n.jpg

Toyo tires heel toevallig? :rolleyes:

Kleur is netjes, maar oranje staat hem, voor hoe goed het te zien valt, wat beter in mijn ogen.

Corsa-20SEH zei:
ja op de foto, maar ik noem het toch niet :D.. mag mijn werkgever wel in beeld brengen toch ;)

Er staat meer Toyo dan Savage in beeld:p Had je niet een paar stappen naar achteren kunnen doen?

Ik sta daar als Toyo natuurlijk, Savage staat bij ons.. :)

Er is ook een raceversie inmiddels :)

op de facebook van savage vind je meer foto's

Ach een schuurautootje in de trant van Spyker... Schattig. Dat olifantje staat om de hoek denk ik?

gearhead zei:
Ach een schuurautootje in de trant van Spyker... Schattig. Dat olifantje staat om de hoek denk ik?

Dat olifantje staat dan al wel 4 jaar te verstoffen ;)

Ik ben echt heel benieuwd naar de haalbaarheid van dit project, zeker als je al ziet wat er al is gebeurd met relatief grote merken als Bristol, TVR e.d.

Autoblog meldt dat de allereerste Savage Rivale GTR te koop staat... op Marktplaats! o_O

Is dit een eigenzinnige verkoopstrategie, heeft Savage dringend geld nodig, wordt dit ondernemingsavontuur beëindigd of is er nog een andere reden te bedenken om je product op deze manier aan te bieden?

Hallo,

Kan een moderator me uitleggen waarom mijn account niet meer bestaat? :confused:

Groet,

Emile

Terug
Bovenaan