Mijn favoriet
Kilometervreter
De 3drs en de 5drs hebben andere striping ten opzichte van de Clubman dachte ik.De verschillende stijlen qua striping is nieuw voor mij. Ik kende alleen de striping zoals die naast de V40.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 3drs en de 5drs hebben andere striping ten opzichte van de Clubman dachte ik.De verschillende stijlen qua striping is nieuw voor mij. Ik kende alleen de striping zoals die naast de V40.
Yes, helemaal waar!Het probleem zit hem ook in het feit dat een hoop altijd in pakketten zit.
Dankjewel! Zodra we de auto hebben, zal ik ze eens mailen. Leuk om er een officieel document van te hebben.@Gerwin, je kan dit bij Mini/BMW opvragen.
Je moet je chassis nummer en een kopie/foto van je tenaamstelling naar ze mailen en dan mailen ze je een overzicht terug met de opties die er af fabriek zijn opgezet. Bij BMW-KIS@bmw.nl heb ik het destijds opgevraagd.
De reactie kwam van miniklantenservice@mini.nl
Wat ons betreft zeker wel!Mooie Mini in een prachtige kleur. Koop al definitief?
Moderator
Nee, telefonisch contact is een uitdaging. Daarom een appje gestuurd.De gang van zaken met de aankoop van de Mini vind ik toch wel wat vreemd. Nu ben ik zelf groot voorstander van gewoon bellen, maar als je dan ook gene gehoor krijgt wordt het lastig is het een bedrijf in de buurt, anders gewoon even face2face een afspraak vastleggen.
Boom van de buurman; hij weet hoeveel moeite een kapvergunning kost. Bij de andere kastanje moesten ze echt bewijzen dat de boom ziek wasMbt. die boom, lijkt mij een overlast gevende situatie, kan je volgens mij de gemeente wel voor inschakelen.
Heb ik wel eens aan gedacht, maar recent eigenlijk niet meer. Dus bedankt voor de tip!Kan je geen 'doek-carport' maken onder die boom?
Ja, bijzonder he? En gewoon in een hoesje van de budget-brillenzaak... mijn Rayban laat ik nooit in de auto liggenTriest! En wat moeten ze met een zonnebril op sterkte zou je je afvragen. Glazen kunnen er misschien uit, maar dan?
Nee, telefonisch contact is een uitdaging. Daarom een appje gestuurd.
Normaalgesproken zou je zeggen; ze bellen wel terug. Maar ook dat niet.
Wat ik vooral vervelend/frustrerend vind, is dat ze een aanbetaling vragen om de verkoop definitief te maken maar ze dan de auto gewoon online laten staan en je niks meer hoort over de te verwachten afleverdatum.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanmorgen op faillissementsdossier hebt gecheckt of het bedrijf niet toevallig failliet is gegaan.maar goed, heb 'm gistermiddag geappt dus ik wacht af.
Er kan in een uur ontzettend veel gebeuren blijkt wel... ik werd gebeld door de verkoper dat de Mini vanmiddag klaar is en morgen afgeleverd kan worden! Dus dat is akelig mooi nieuws.Nou hopelijk komt het allemaal goed en gaat de rest wel vlekkeloos.
Helemaal mee eens! Tijdens het gesprek van vandaag kreeg ik het gevoel dat hij deze week nog vakantie had en morgen z'n eerst werkdag weer was; dus dan kan ik het wel íets verklaren.Proficiat, beetje vreemde gang van zaken maar toch alles op zijn plek! ook mooi dat je de Volvo dan toch snel kwijt bent.
Alleen de SLK nog dan. Maar lijkt me geen straf om die nog even te rijden.
Moderator
Ook de designers bij de OEM maken wel eens een foutje, je bent nooit te laat om dat te herstellenDie zwarte wielen zijn OEM zo geleverdstaat helemaal mooi.
Snap ik! Soms kan een model de zwarte velgen juist weer goed hebben, vooral als er ook al wat andere zwarte details zijn. Maar het lijntje is dun, dus met mateWij krijgen op onze Corsa ook heel veel complimenten op de zwarte velgen. Fluffen de auto, afhankelijk van de kleur, zoveel meer op!
Niet per se, als er een donker gebouw achter de auto staat en je draait met een polarisatiefilter de reflecties weg, wat hier gebeurd is, dan ziet het er al gauw zo uit.Klopt hoor....heb ook wel het idee dat ze de ramen op de garagefoto's wel erg donker zijn..zelfs de vooruit lijkt wel zwaar getint...vast bewerkt!
Ieder z’n ding. Geel/oranje zou me dan wel wat lijken.In het geval van de foto stond de verlichting op paars.