Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:D-C zei:Ik maak me geen illusies nu ik officieellangstudeerderuitvreter ben![]()
Mooie reis heb je gemaakt hoor. De Scoupe heeft hiermee een waardig afscheid voor dit seizoen genomen. Wel vreemd dat je niet zo van de autobahn bent. Je zou toch zeggen dat de eigenaar van zo'n Koreaanse hypercar zich daar heerlijk kan uitleven!
smarter zei:Altijd goed: Een mooie lange rit die nogmaals bevestigt hoe fijn de auto bij je past. Zeker buitenlandse ritten in een oudere auto scheppen een band en zijn goed voor het vertrouwen in de techniek.
Moderator
ik dacht dat ik op Twitter een fotootje zag van de AW redacteuren, ik denk dat die met die auto op pad waren.Het is de enige op Nederlands kenteken en vermoedelijk betrof het dan ook de auto van de Nederlandse importeur, die door de delegatie van Hyundai weer van Frankfurt terug naar Nederland werd gereden
Barri zei:ik dacht dat ik op Twitter een fotootje zag van de AW redacteuren, ik denk dat die met die auto op pad waren.
Barri zei:Naja, van Autoweek redacteuren verwacht ik ook wel wat aandacht voor zo'n leuke oude Hyundai!! Haast zelfs meer dan van Hyundai-importeur medewerkers![]()
Durashift zei:En ach, misschien hebben ze jouw Scoupé wel gezien maar dat niet zo kenbaar gemaakt.. ?
Als ik de 'spiegel video bekijk' heeft men echt wel oog voor 'bijzondere auto's in het straatbeeld' maar is dat gewoon opmerken in de trant van 'kijk daar, wat een gave...'
Bofkont zei:Leuke reis, mooi dat de wagen zich zo goed heeft gehouden
Hoe is het trouwens met je automaat perikelen? kan me iets heugen van een niet altijd fris schakelende automaatbak.
Nissan GT-R zei:Dus olie en koelvloeistof zeker, remmen kun je erin laten, het zal wel steeds meer water verzamelen afhankelijk van de garage zijn vochtigheidsgraad. En benzine wisselt iedereen van mening. Maar een jaar zou ik er 5 liter in laten zitten en dan voltanken als je de auto weer gaat gebruiken.
Ook heb je de auto liever op assteunen voor de banden, of op een oude set waarbij het niet uitmaakt dat een kant iets plat word. Iets wat er ook wel uitgaat na enkele km's maar er is wel wat om rekening mee te houden mocht de auto inderdaad niet rijden deze zomer en je hem daarna nog een jaar op stal houd.
Pjötr zei:Het stallen, ik zou het thuis laten staan. Veilig bij papa & mama in de garage, eventueel dat zij een klein stukje per maand ermee kunnen rijden. Ondanks alles, ik zou niet zomaar iemand in mijn teerbeminde auto laten rijden, zeker niet voor langere tijd, en als ik aan de andere kant van de wereld zou zitten. Je weet nooit, en een forummer kan zich voordoen als een engeltje, en uiteindelijk een duiveltje blijken te zijn, dan zit je toch mooi met de gebakken peren.
Wouter82 zei:Bijzonder die radio! Mijn stereo heeft nog het oude logo, dus ik ben benieuwd of die van jou daadwerkelijk uit een Stellar komt of misschien toch uit een vroege Sonata bijvoorbeeld.
Gijs571 zei:Wat een pareltje is de Skoepee}) toch! Maakt me er trots op dat ik ook een auto van hetzelfde merk bezit
![]()
rzasa zei:Hoop snel foto's van de Feelings te zien!
Wouter82 zei:Ik zou ook zeggen laat jaren 80, misschien net jaren 90. Heb wat Sonata-brochures bekeken maar dit model niet tegengekomen, wel eentje die er een beetje op lijkt.
D-C zei:Gijs571 zei:Wat een pareltje is de Skoepee}) toch! Maakt me er trots op dat ik ook een auto van hetzelfde merk bezit
![]()
Haha mooi is dat - en dan te bedenken dat Hyundai tien jaar terug denigrerend deed over de eigen Pony ("Weet u nog, de Hyundai Pony? Stop! U mag 'm vergeten" ) om de Coupé MY2006 aan te prijzen. Nu zijn de ontwikkelingen bij Hyundai weliswaar geGalloperd van Pony naar Equus (Latijn voor paard), maar zo dramatisch zijn die modellen uit de historie van Hyundai toch ook weer niet.
Pjötr zei:LEUK, eindelijk eens een update in het topic van de eerste Hundee-liefhebber van ons land (of van het forum).
Leuke Taiwan-foto's!
Zandvoort was een mooi dagje he? Och zoveel was jij niet te laat hoor, slechts 10 minuten na ons!
Nog even een plaatje, ik heb nog wat skoep-foto's, maar ja jij mocht eerder de foto's plaatsen, dus mijne zitten nog onder het stof te wachten om geplaatst te worden![]()
We moeten goed onze agenda's naast elkaar leggen, ik weet dat er een paar Noordelijke vrienden zijn die staan te trappellen om jouw Skoep te zien!
D-C zei:En Dirk heeft mijn auto in Seppe geloof ik ook gefotografeerd, maar die moet zich ook eerst nog door een triljoen foto's heen werken![]()
Carkiller zei:1991, mag het een keer?
Maar mooi dat het weer aangepakt is.![]()
D-C zei:Carkiller zei:1991, mag het een keer?
Maar mooi dat het weer aangepakt is.![]()
Nou ja, de auto had toen ik 'm kocht een veel ernstiger roestprobleem, namelijk rond beide wielkasten achter en op de dorpel links. Dat is in 2011 aangepakt. De Scoupe staat dan ook niet bepaald bekend om zijn goede bescherming tegen corrosie.