A
Anoniem
Guest
Had je niet ZL-32-BK? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Had je niet ZL-32-BK?![]()
@PM zei:Dit topic ook eens doorgeploegd, leuke auto! Zeker geen voor de hand liggende keus, maar ik herinner me nog wel dat ik dik 20 jaar geleden altijd een gele zag in Medemblik. Nu zal de kleur ook wel meegeholpen hebben, maar hij viel mij dus wel op.
Hopelijk kun je er nog lang van genieten![]()
D-C zei:Leuk dat je het topic hebt doorgelezen! Zo'n gele Scoupe is best wel euhm... Geel!In die kleur heeft de auto een wel heel plastiekerige uitstraling.
D-C zei:zelfs als er uitbreiding van het wagenpark komt, iets dat ik op de korte termijn niet zie gebeuren.
@PM zei:D-C zei:zelfs als er uitbreiding van het wagenpark komt, iets dat ik op de korte termijn niet zie gebeuren.
Geen Rob-taferelen dus?![]()
Rob0032 zei:Heel leuke foto's! Super ook met dat kleurenschema (blauw, rood, groen). Wat me trouwens opvalt, zijn de ribbels op de flanken nou anders?![]()
Pjötr zei:Rob0032 zei:Heel leuke foto's! Super ook met dat kleurenschema (blauw, rood, groen). Wat me trouwens opvalt, zijn de ribbels op de flanken nou anders?![]()
Ik kan me geen groene Scoupé herinneren, wel geel... Of bedoel je het grijze two-tone deel?
Rob0032 zei:Wat me trouwens opvalt, zijn de ribbels op de flanken nou anders?![]()
D-C zei:@ Dirk:
Bedankt, perfect is de auto inderdaad niet, maar het scheelt dat de auto af-fabriek niet perfect was. Maar inderdaad, er zijn nog wel wat kleine en relatief eenvoudige klusjes die ik kan uitvoeren om 'm net even wat netter te maken. Plaklood laten verwijderen en opnieuw aan de achterkant van de velgen laten monteren, de gecorrodeerde aluminiumhouders van de buitenspiegels weer mooi maken, de paar putjes in de auto eruit laten halen, het derde remlicht aansluiten, de twee naafdoppen die nu met een schroef bijeen gehouden worden vervangen, de wijkende rubberen strips op de voor- en achterruit weer goed vastzetten en euhm... de ramen wassen
Ik vond het ook erg gezellig, al met al was het gisteren een geslaagd dagje. Bedankt ook voor de leuke foto's, ondanks die Belgische en Nederlandse Volvo's op de achtergrond van de laatste foto![]()
@PM zei:[size=x-small]Als je het uitspreekt zoals het er staat, skoep, dan Scoupes. Als je het uitspreekt zoals denk ik de meeste Nederlanders met het zelfverzonnen accent aigu, skoepee, dan Scoupe's.[/size]
Moderator
Rob0032 zei:Scoupés.![]()
Wouter82 zei:Rob0032 zei:Scoupés.![]()
Als in enkelvoud geen é staat, wat in dit geval zo is, dan in meervoud toch ook niet?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Dus eigenlijk Hundee Skoep.
Yes, Hundee.![]()
Rob0032 zei:Dat is een heel oude advertentie, van degene die 'm verkocht aan Stan. Toen had 'ie nog geen spacers...
Marc-827-vitesse zei:Zoals ik al zei op mijn topic; origineel is het mooiste.
Echt leuk om te lezen en jouw passie voor je heilige koe spat ervan af!! Dikke duim en pluim.
Rob0032 zei:We weten allebei hoe die krassen komen. Geef het nou maar gewoon toe. Er moeten gepaste sancties volgen! Maar ik ga niemand verraden. Zal je wel een hint geven...
Thomas3006 zei:Ik heb nog een hoop topics door te lezen, heb net jouwe doorgelezen en gekeken. Erg leuke en zeldzame auto en in zeeer fraaie staat.
Toen we elkaar spraken ging er niet direct een lichtje branden toen je Scoupe zei, maar toen je die foto liet zien kwam het wel weer boven. Beetje zoals mensen ook vaak hebben met mijn 200 Coupé...
Zijn er nog meer verkocht dan ik dacht en nu ik er aan denk zag ik er soms ook weleens eentje. Ook wel uiterst zeldzaam geworden in 10 jaar tijd.
Maar jouwe is prachtig, niet meer weg doen!
Deze foto kan wat mij betreft trouwens zo in een autoblad uit de jaren 90!
Astrawez zei:Dat is een flinke rit inderdaad! Mooi dat hij het er goed vanaf heeft gebracht.![]()
En verstandig om hem in de wintermaanden even aan de kant te zetten. Dat slechte weer daar wordt geen enkele auto beter van.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: heb je de nieuwe Astra nog gezien, en zoja: wat vond je ervan?
Pjötr zei:Ik ben benieuwd hoe je de Scoupe aangaat pakken de komende maanden... Zo kan je je spaarpot mooi vullen, en duurt je droom geen 5 lichtjaren meer![]()
D-C zei:Ik maak me geen illusies nu ik officieellangstudeerderuitvreter ben![]()