Ruime gezinsauto (7-zitter?)

Total Loss zei:
Ik heb duidelijk de voorkeur voor de zwarte.
Origineel Nederlands, stukje goedkoper, maar vooral vanwege dat geweldige two-tone interieur (y)

Succes en veel plezier morgen (y)

Om de zelfde redenen zou ik ook de zwarte Espace kiezen.

Of je wat extra wil of moet uitgeven aan die andere moet jezelf overwegen.
Geen idee hoe lang je met de auto wil gaan doen en hoeveel kilometers er dan bij zullen komen.
Bij inruil over paar jaar kan weer een voordeel ( of nadeel ) zijn of auto wel of niet origineel Nederlands is met NAP.
Heb even de kentekens op rdw.nl bekeken en volgens de info daar heeft de zwarte ook een iets hogere nieuwprijs destijds, geen idee of die gegevens ook wel echt 100% kloppen, zeker met de ingevoerde exemplaren is dat denk ik iets lastiger ( is uitrusting / uitvoering wel exact gelijk etc. )
Dus al met al heeft de zwarte toch wel wat extra afgeschreven al en dat lijkt me puur door de extra kilometers.

Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede, ik heb helemaal niks met zwarte auto's. Heb er 1 gehad en dat was eens en nooit meer.

Zwart vind ik ook niks maar dan interieur is wel gaaf en de trekhaak ook fijn.
Daarnaast: bij 125dkm zijn de remmen mogelijk al vernieuwd, bij 75dkm nog niet. Scheelt voor het komende jaar weer wat kosten.

Nou, uiteindelijk voor de zwarte gegaan. De andere stond verkeerd geadverteerd. Dat was namelijk helemaal geen Initiale versie.

Aan de zwarte waren nog wel een aantal punten welke opgelost moesten worden. Maar dat gaan ze doen. Ook krijgt hij nog een onderhoudsbeurt volgens schema. Wat een mooie auto, volgende week ophalen. Zin in! Bedankt allemaal voor jullie tijd, tips en adviezen.

mvelthov zei:
Nou, uiteindelijk voor de zwarte gegaan. De andere stond verkeerd geadverteerd. Dat was namelijk helemaal geen Initiale versie.

Aan de zwarte waren nog wel een aantal punten welke opgelost moesten worden. Maar dat gaan ze doen. Ook krijgt hij nog een onderhoudsbeurt volgens schema. Wat een mooie auto, volgende week ophalen. Zin in! Bedankt allemaal voor jullie tijd, tips en adviezen.
Leuk, gefeliciteerd! En veel fijne kilometers toegewenst :)

Terug
Bovenaan