ronald's garage met een volvo amazon / land rover en een sparta sport

Guest
lees een boel mee . maar nu toch maar eens aanmelden

ben ronald 47 jaar woon vlakbij sneek en ben loodgieter

mijn hobbie's zijn 70/80 jaren muziek . lp . singles en natuurlijk auto's

heb te veel platen om op te noemen . maar heb wat minder auto's .

het begon in 96 met een kever

in 2000 een vw 1600 tl

in 2003 een 412 variant

in 2004 een vw transporter camper

in 2009 een volvo amazon

toen werd het
wat te veel dus de kever verkocht

in 2010 een land rover project gekocht

de project laro is nu bruin en klaar

in 2010 nog een laro gekocht als project en is ook klaar

en i.v.m stallingsruimte de transporter weer verkocht .

De daily is mijn werkbus een T 5 .verder prive. Wat vooraanstaat of zin in heb. :p

Super zeg zoveel mooie auto`s (y)

En geniaal die brug.
[size=x-small]Heb de rest van je foto`s bekeken.[/size]

(je ontloopt mooi de dans met de nieuwe regel met wegenbealsting)

(je ontloopt mooi de dans met de nieuwe regel met wegenbealsting)[/quote]

Als het idd doorgaat heb ik geluk

Wow, wauw en wouw.... wat een briljant wagenpark. Stuk voor stuk prachtige auto's en mooie projecten. Geen enkele uitzondering. Al heb ik wel een enorm zwak voor de LaRo's :D

Blijf vooral foto's posten en projectjes uitvoeren :)

Leuke collectie en ook lekker de ruimte zie ik! (y)

Dat afdakje waar de T2 onder staat, is dat nou tevens een brug of gewoon om van de grond af te staan?

Dat afdakje waar de T2 onder staat, is dat nou tevens een brug of gewoon om van de grond af te staan?[/quote]

idd een brug cq garage

dit was 2 jaar geleden . maar koud en winderig . en mijn vriendin vond het geen gezicht , dus heb er een box naast gebouwd en deuren voor gemaakt . dit werkt stukken beter .

Ik heb zelden met zoveel verbazing naar foto's zitten kijken. Ik ben even sprakeloos...

Dank voor alle lovende woorden. Tis niet in een paar weken gebouwd. Steeds een stukje er bij. Maar ben er zeeeeeeer blij mee, maakt de hobby toch net nog een stukje leuker,gemakkelijker,

Ik zie dit topic nu pas.

GE-WEL-DIG.

Respect man. (y)

Enne die garage, heel creatief gedaan.
Veel plezier met je hobby, en natuurlijk welkom hier. :D

Greetzz Renate.

Wauw, wat een gave verzameling... :eek:
Ben helemaal gek van die LaRo's...
en dan die brug met bewegend dak o_O

en die garage; geniaal!! :D[/quote]

Kan niet alle eer krijgen, dat garagebrug idee heb ik bij een ander afgekeken, maar heb het naar mijn situatie gemaakt

Geweldige verzameling. Was het niet handiger geweest om het dak boven de LaRo beweegbaar te maken i.v.m. ruimte en HWA afvoer?

Was het niet handiger geweest om het dak boven de LaRo beweegbaar te maken i.v.m. ruimte en HWA afvoer?[/quote]

Waarom moet dat dak dan hoger ? Het water van het brug dak gaat links de goot in en het laro dak naar rechts de tuin in, :LOL:

snap je denk ik wel . ik weet dat het puntje op de garages nep is . en dan lijkt het idd met de afwatering niet goed te gaan

vandaag weer ff wat bezig geweest en tevreden

dit moest het worden . nu alles geschuurd en ontvet .

morgen de wit/creme aflak erop

gaaf die garage zeg.....en altijd droog klussen....(tenzij de wind verkeerd staat)...

gaaf ook die nummerborden aan de muur...maakt het net ff iets gezelliger vind ik...

zo de lupo van dochter en vriend is weer voorzien van een gereviceerde versnellingsbak .

en rijd weer als nieuw . kan ik weer verder met men eigen

vind een reserveband voorop ook altijd wel stoer .

morgen de band en achterklep plaatsen

Geweldige! Prachtige verzameling en erg mooie werkplaats aan huis (zo te zien)! :D

En als je ook nog een beetje handig bent kan je lol niet op. (y)

en de 65 laro is klaar

volgende probleem . de 67 laro is niet voorui te branden ,
vanochtend eerst een compressie test
koud ; warm
cil 1 ; 8 8.6
cil 2 ; 2.5 4
cil 3 ; 2 4
cil 4 ; 6.3 9

der is wat aan de hand .

dat is wel duidelijk .
vind het altijd mooi om een dader te vinden . dus helemaal blij

beetje zielig gezicht zo , maar morgen komt het nieuwe kopje er op .

Het is inderdaad fijn om gelijk het probleem te kunnen vaststellen, dat is niet altijd zo. :D

Greetzz Renate.

Knap,handig voor een loodgieter. Dak op de garage is weergaloos, hoe kom je op het idee? Dit kan alleen in Friesland, het mooie Friesland. Heb er een stacaravan staan in Witmarsum,

mooi en lekker weekend gehad . kopje zit er weer op . en in 5 uur gedaan . voor de eerste keer ik ben blij en hij rijd weer als nieuw

ook de postbode is langs geweest met zonnekleppen en nieuwe spiegels

helemaal klaar voor de zomer :D:D:D

Wat is dit toch een geweldig topic (y) Een collectie prachtige auto's en een briljante hefdak-constructie... Welkom Ronald!

Mooi ook om te zien hoe de planken van de schuur verweerd zijn; lekker klassiek sfeertje!

niet zoveel te melden alles draait en das een goed gevoel .

de 412 een grote beurt geven .

wat verse olie / puntjes / bougies . en alles weer op tyd zetten . en is ie weer tevreden .

bij het puntje wisselen kwam ik er achter dat 2 jaar geleden plots de auto stopte en niet meer wilde starten

mijn vrienden van de ANWB hebben een mooie oplossing gemaakt zodat ik weer naar huis kon . ( en 2 jaar niet meer aanhet euvel gedacht )o_O

bleek het schroefje waar de puntje mee vast zitten helemaal uitgelubbert .

van een andere verdeler de grondplaat gedemonteert en alles is weer ok .

ik weet dat de zomer nog moet beginnen MAAR . heb alvast een winter project gezocht en sneller gevonden dan ik dacht ,
het kindje heet VOLVO DUETT

het wensen lijstje
origineel nederlands geleverd met actief kenteken
dichte (bedrijfs ) uitvoering
zoveel mogelijk uit elkaar liggen om weer helemaal op te bouwen

ze staat ergens in het zuiden stof te happen op een stelling

was in 2012 haar al eens tegen gekomen maar had toen een ander project . heb de advertentie toen bewaard en vorige week de beste man gebeld en voila , daar was ze nog steeds .

Terug
Bovenaan