Guest
Thanks for the link. I use google translator, is not too bad 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Geen nieuws is (soms) goed nieuws Rob!
Leuke foto's van de Swift! Wat blijft het ook een fotogeniek dingetje he?![]()
Trouwens, kende je deze facelift al? De Swift is nog steeds in productie!
Bofkont zei:Blijft een heerlijke wagen Rob
Zou graag ook in Limburg wonen, man wat heb je daar mooie routes, zo in de Ardennen en Eiffel.
AsconaGT zei:Ben benieuwd naar de H4 in LED als koplamp.
Ik hoor er namelijk heel wisselende verhalen over.![]()
Pjötr zei:Dat is een leuke update Rob, ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken! Met jouw vernuft gaat dat dan vast goed komen!
Wat is eigenlijk het verschil tussen LED en "gewoon" moet ik dan, denken aan zeg maar die aftermarket strips die je soms ziet? (voor het idee dan bedoel ik he)
Die naafdoppen zijn ook er mooi geworden zeg! bedenkt zich dat ik die ook nog wil fabriceren onder el Hundee.
Bossinkje zei:Ben ook erg benieuwd naar de verlichting. Ik heb zelf ooit H4 in LED-uitvoering besteld uit China, maar daar klopten de stekkers totaal niet van. Als resultaat dat de lamp het dus niet deed in welke auto dan ook. Daarnaast heb je van de meeste LED's uit China niet al te veel licht. Hopen dat jij hier meer geluk mee hebt.
Bij de Seat heb ik de knipperlichten rondom ook allemaal vervangen door LED's, omdat ik dit een stuk mooier vind dan de standaard verlichting. Heb echter wel heel wat lampjes moeten bestellen voordat ik eindelijk LED's had die wel fel genoeg waren..![]()
BleuZ NL zei:Die wielnaafkapjes zien er beter uit zo!
Zijn dat trouwens dezelfde velgen op de Swift en de Astra?![]()
cabriorob zei:...
Ik betaal de boete wel pas op de laatste dag die genoemd staat in de begeleidende brief. Eerder krijgt onze overheid m'n geld niet !
Als ik op GPS rij dan gaat er bij mij gewoon een piepje af: maar die flitspalen hebben het tegenovergestelde effect, vele gaan juist afremmen omdat ze de flitspaal zien. Dan rijden ze plots 90km/u i.p.v. 100km/u.BleuZ NL zei:He, da's lullig zeg! Ik rij regelmatig over de autoweg in Heerlen, waar je 100 mag en er ook flitsers staan. Ik rij daar meestal ergens tussen de 100 en de 110 (110 op mijn teller komt overeen met 100 op de GPS), maar misschien moet ik daar dan ook maar mee oppassen![]()
Dank je, RenéBofkont zei:Leuke update Rob, je wagenpark staat er prachtig bij![]()
Nico GTR zei:Shine is altijd goed! Staan er goed bij Rob! Maar ik ben veel nieuwsgierig naar de afloop van je andere bezigheden.
cabriorob zei:Ah ja, de remmen van de Astra.
Nou, ik had dus nieuwe remblokken gemonteerd rondom en tijdens montage van de blokken rechtsachter scheurde de stofhoes van de remcilinder tijdens het terugstellen. Helaas, maar niet getreurd, dacht ik. Vol goede moed ging ik naar de Opel dealer voor een nieuw stofhoesje. Kan Opel dat niet los leveren, alleen een complete nieuwe remklauw.......van een kleine 360 euro.
Op naar de lokale onderdelenhandel. Ook die kon het hoesje niet leveren, wel een imitatie remklauw ter waarde van 180 euro. Geen optie natuurlijk.
Op internet gezocht en daar vond ik op het merk en type van mijn Astra niets wat op een stofhoes leek. Nu blijkt mijn Astra een TRW remsysteem te hebben, dus gegoogeld op TRW en warempel vond ik een passende stofhoes. Ter waarde van 5 euro nog wat. Gelijk 2 stuks besteld en nog wat spulletjes. Het monteren kostte me een klein uurtje, maar dat deerde me niet. Ik was weer op een goedkope manier van een probleem verlost.
Lessons learned: niet altijd zoeken op kenteken of merk/type, maar ook zoeken op het merk van het systeem wat in de auto toegepast wordt.
omniradius zei:Gave foto's Rob! Zitten enkele toffe exemplaren tussen! Vooral die ratlook bus (een na laatste foto) vind ik geniaal!![]()
BleuZ NL zei:Pfoe hee, in die laatste reek staan er op zijn zachts gezegd wat aparte gebakjes tussen
Leuk om te zien! En wat mooi dat er toch nog een aantal Swift cabrio's rondrijden. Zijn ze alleen maar in het rood geleverd, trouwens? Dat lijkt wel zo ongeveer de enige kleur te zijn waarin ik ze zie.