Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Best wel een dure wagen. De achterzijde is niet zo best; spuitwerk van de bumper en onderste deel achterklep komen niet overeen met de rest van de wagen.^^ Deze staat hier in de buurt te koop, als je nog een donor zoekt of als de overgebleven verf nog een bestemming nodig heeft..
Occasions - Autobedrijf Spinder
www.autobedrijfspinder.nl
Auto staat al op de 'export' locatie van hun.. dus zou mij niet verbazen als deze binnen niet al te lange tijd de grens over gaat.
Je gedachte heeft mij ook aan het denken gezet. Je zou best wel eens gelijk hebben; een kant en klare auto is inderdaad niets voor mij. Vandaar dat ik ook altijd zoek in de goedkoopste prijsklassen.Wat een klusjes! Ik heb haast het idee dat je expres de goedkoopste Jazz hebt gekocht omdat je anders niks had om aan te klussen
Enerzijds is het mijn hobby, anderzijds voor ons een goedkope manier om auto te rijden.Ik blijf dit topic altijd met veel plezier lezen. Heel mooi hoe oudere auto's door jou weer in tiptop conditie worden gebracht.
Ja dat klopt om 'm te verwijderen. Maar aan de versnellingsbakzijde is er speling in de lengterichting van de koppeling en kun je die als een fietspomp zo'n 5 cm op en neer bewegen. En als die niet goed vast zit in de bak, komt die los van de as die uit de bak komt.Hm, dat is toch gek? Normaliter moet je de draagarmen toch echt losmaken voordat de aandrijfas los kan.
3 koppakkingen verslijten in zo'n periode, rustig op temperatuur laten komen is in ieder geval geen sprake van geweest.Als je zoon drie auto's achter elkaar sloopt waag ik me af te vragen of het aan de auto's ligt![]()
Neen, in dat geval wordt er gekeken naar de technische levensduur van een object. Bij een auto is dat zeker meer dan iets als een televisie maar wanneer en auto meer dan 15 jaar oud is kun je er niets van verwachten.want in dat jaar garantie ( non-conformiteit niet iedereen snapt wat dat betekent ) geld ook bij dit soort autos.
Bij de Suzuki Alto en Audi A3 zeker weten. Bij de Suzuki Swift krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel. Die liep al niet lekker bij aankoop.Als je zoon drie auto's achter elkaar sloopt waag ik me af te vragen of het aan de auto's ligt
Ik heb nog wel een Golf 5 staan voor 'm, met een net gereviseerd blok. Maar ben bang dat ie die ook kapot krijgt![]()
![]()
Is het een ontheffing? Bij mij staat "Dit voertuig behoeft niet te zijn voorzien van bevestigingspunten voor gordels voor alle naar voren gerichte zitplaatsen, met uitzondering van de zitplaats van de bestuurder en de naast deze zitplaats aanwezige zitplaatsen, voor zover deze aan een portier grenzen." Dus gewoon 2 gordels; meer zitplaatsen zijn er niet.Ik zie dit topic nu pas; wat leuk zo'n Swift cabrio, heb ik ook nog gehad in de 90er jaren. Grappig vond ik de ontheffing wat op het kentekenbewijs stond ivm gordeldraagplicht, is dat bij de jouwe ook het geval? Omdat ik de stoelen te hoog vond zitten, heb ik er Opel GT stoelen in gemonteerd, paste wonderwel.
Dat zal ook wel de oorzaak zijn van alle ellende.3 koppakkingen verslijten in zo'n periode, rustig op temperatuur laten komen is in ieder geval geen sprake van geweest.
Leergeld, zo noem ik het ook. Maar of hij er wat van leert? Ik vrees van nietMooi werk weer aan de Swift en de Jazz! Die Swifts doen mij terugdenken aan de tijd dat mijn vader nog reed in een rode Swift sedan uit '95. Die auto bestaat niet meer en volgens mij zijn de overlevers van dat model inmiddels op een hand te tellen. Echt een EMW-auto onderhand.
En tsja, niks zo duur als een goedkope Audi. Zuur voor je zoon maar dit is gewoon leergeld.
Hmm???Rob, weet je zeker dat 't je eigen zoon is en niet die van Carkiller?![]()
Moderator
Dit is inderdaad wel vrij hufterig van het bedrijf ja. Of het is gewoon heel slordig, dat kan ook.Dat blijft mij altijd verbazen: relatief eenvoudig klus als ik het zo lees, maar garages die willen direct weer een enorm bedrag hebben. Omdat ze of er geen zin in hebben, of denken even makkelijk geld binnen te kunnen harken.
Hmmm , ik vrees van niet. Dat zal ik zelf blijven doen.Top gedaan! Heel mooi om te zien hoe goed je alle auto's in je wagenpark behandelt. De Swift(s) ziet (zien) er weer heel knap uit en dat geldt ook voor de Jazz, met z'n frisse koplampen!
Ik ga er van uit dat je de komende tijd zelf het gras niet hoeft te maaien?![]()
Nee, men had alleen de dop van het koelvloeistofreservoir geopend en omdat daar druk op stond, constateerde men dat de koppakking lekte.Bijzonder dat de garage zo pertinent was dat de koppakking lekte. Is er CO gemeten in het reservoir? Maar mooi werk in ieder geval![]()