M H 1050721
Startmotor
Denk dat de hoogte wel mee valt. Hij is qua hoogte vergelijkbaar met een Toyota Yaris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die auto staat alleen niet bepaald bekend om zijn aangename voorkomen.Denk dat de hoogte wel mee valt. Hij is qua hoogte vergelijkbaar met een Toyota Yaris.
Een A290 nog in de kooi van de dealer...
![]()
Klopt inderdaad. Als je een beetje bekend bent is die locatie gemakkelijk te raden. Ze zijn nog bezig met het inrichten van de Alpine store maar het duurt best wel lang eerlijk gezegd. Het is wel een mooie en ik vermoed zakelijk aantrekkelijke plek. Maar dan moet Alpina wel wat prominenter komen...Aan de Nissan's te zien.. A'dam Z-O zeker?
Ik zag daar dus een week of wat geleden de Alpine signing aan de buitenzijde van het pand, manshoog aan de
gevel waardoor ik dus dacht dat je mooi, op de eerste etage, ook van Alpine's kan genieten vanaf de straat / kruispunt. Daar heb je namelijk meer zicht op dan op de begane grond want daar staan toch altijd auto's voor geparkeerd.
Maar nee, kennelijk is de eerste etage vooralsnog (nog steeds) bedoeld voor de gebruikte handel en dus keek ik tegen de kont van een Qashqai aan i.p.v. een Alpine auto.
Doe het dan wat bescheidener op de gevel, denk ik dan.
Oeps, typvaud. Nu gecorrigeerd, bendankt. Nee, het is niet waar Citroën en MG zit. Maar daar waar je van de A2 (vanuit Utrecht in ieder geval) of A9 Amstelveen komt, eerste verkeerslichten links op de hoek. Samen met Nissan, zo'n beetje tegenover het foodcourt en de Fastned snelladers.Alpina zou leuk zijn ja![]()
In het blauw smoelt de A290 toch een stuk beter/dikker... Op de seizoensopening in Kampen waren er drie aanwezig. Twee zwarte demo's van Alpinestore Arnhem en ik meen Soest. En een blauwe:
![]()
Het is dat er opgroeiende kinderen zijn, anders leek me de A290 wel wat als EV-leaser
Hoog? Naast zo'n A110 wel ja ;-)
![]()
![]()