Majortom
Wegverkenner
michel1975 zei:Als mensen je gaan wijzen op schrijf/stijlfouten weet je dat ze geen argumenten meer hebben.
Alsof argumenten er in de anti- of pro VAG discussie er nog toe doen.....het is aan beide kanten vaak onderbuik, oom, tante, neef gedoe.....
Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met Audi, maar heb ook diverse collega's die er uiterst tevreden over zijn.....Elke merk heeft wel eens een probleem....zelfs merken als Toyota en Mercedes die wat betrouwbaarheidsimago betreft goed scoren hebben dat wel eens (gehad)....
Het zijn er de afgelopen jaren bij VAG volgens mij wel bovengemiddeld veel geweest, omdat er schijnbaar nogal veel aan gelegen was de grootste te hebben....pardon worden.....
Het gaat er echter om hoe je er als dealer/importeur vervolgens mee omgaat en daar ligt in mijn persoonlijke ervaring een probleem bij VAG.....ronduit slechte service van zowel dealer als importeur en dan ook nog het lef hebben om meermaals met het argument te komen dat het wel aan jouw rijstijl zal liggen.....en jouw bij de derde keer in de maand dat je je leaseauto van 50+K in de garage aflevert, hartje zomer doodleuk een Polo in crisisuitvoering zonder airco als vervangende auto meegeven, omdat dit zo geregeld is in de leasevoorwaarden......
Dat lijkt meer op Jetcars of de eerste de beste beunhaas.....niet op een merk dat zich (voor mij persoonlijk dus volledig ten onrechte) zelf het imago "premium" opplakt..
In dat opzicht (Service en kwaliteit) zijn Volvo en BMW in mijn persoonlijke ervaring dan 10 keer meer premium dan Audi....waar het premium gevoel zich voor mij beperkte tot het Leolux meubilair in de wachtruimte en de cappucino uit een Italiaanse (!) koffiemachine....