ketelapper
Kilometervreter
ik van die "boom-vorm" LEDs, dus met verticale strips rondom (die stralen in de reflector) en kop met LEDs (die stralen recht vooruit)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rembrandt zei:Groot was dan ook mijn verbazing, dat de auto volgende week voor onderhoud naar een universele dealer in mijn woonplaats gaat.
Op de één of andere manier heb ik hier een minder goed gevoel bij. Kan iemand mij geruststellen?
Thema zei:A wat boeit het waar een lease auto onderhouden wordt
Rembrandt zei:Helaas ben ik niet zo'n lease-rijder, die niets om zijn auto geeft
Laat je'm op je werk ophalen(je zult toch thuis moeten zijn als ze 'm komen halen, en om 9.30uur ben ik normaliter echt al naar mijn werk)
Speedtouch zei:Ik heb wel een vraag, hoe zit het dan met de garantie op de auto, die geldt toch alleen als de auto in onderhoud is bij een Peugeot-(sub-)dealer?
Zo, jij hebt echt een leaseauto als secundaire arbeidsvoorwaarde..
Rembrandt zei:Daarnaast staat bij mij de verlichting altijd op "auto". Dus bij donker en slecht weer (regen/mist) gaat de xenon vanzelf aan,.
Providentia zei:Rembrandt zei:Daarnaast staat bij mij de verlichting altijd op "auto". Dus bij donker en slecht weer (regen/mist) gaat de xenon vanzelf aan,.
Zet maar snel uit, je Xenon gaat hierdoor de helft minder mee. Als je in het donker je auto start ,start gelijk je verlichting en dit is slecht voor je xenon. Eerst starten, 10 seconden wachten, en dan pas je licht aan.
Durashift zei:Providentia zei:Rembrandt zei:Daarnaast staat bij mij de verlichting altijd op "auto". Dus bij donker en slecht weer (regen/mist) gaat de xenon vanzelf aan,.
Zet maar snel uit, je Xenon gaat hierdoor de helft minder mee. Als je in het donker je auto start ,start gelijk je verlichting en dit is slecht voor je xenon. Eerst starten, 10 seconden wachten, en dan pas je licht aan.
Hmm, als dat zo zou zijn.. hoe zit het dan met coming-leaving home functie icm Xenon? daar brand het licht als je de auto van slot doet. Starten doet ie ook met de lampen aan.. Wordt de stroom dan niet een fractie onderbroken richting xenon om piekspanning te vermijden??
Rembrandt zei:Het is zelfs nog erger!
Als je de auto opent, gaat de xenon aan (coming-leaving home).
Start je de auto, dan gaat het licht eerst uit, en daarna weer aan.
Rembrandt zei:@Durashift: Twello stond gisteren tussen 19.00 en 23.00uur helemaal vast. Was geen doorkomen aan.
Het is dat ik nog wat sluipweggetjes om Twello heen weet, waardoor ik nog redelijk snel bij de brug was. Maar zoals gezegd, bij terugrijden rond 23.00uur stond het nog steeds vol richting Deventer.
Durashift zei:Providentia zei:Rembrandt zei:Daarnaast staat bij mij de verlichting altijd op "auto". Dus bij donker en slecht weer (regen/mist) gaat de xenon vanzelf aan,.
Hmm, als dat zo zou zijn.. hoe zit het dan met coming-leaving home functie icm Xenon? daar brand het licht als je de auto van slot doet. Starten doet ie ook met de lampen aan.. Wordt de stroom dan niet een fractie onderbroken richting xenon om piekspanning te vermijden??
Rembrandt zei:Geen idee wat zo'n "servicecentrale" doet, maar voorkomen is beter dan genezen......