Rembrandt - Volkswagen Tiguan Allspace 1.5TSI 150pk DSG Highline Business R (2020) - Vanaf eind augustus Mazda CX-80

@ketelapper: ik stoor me niet aan die nullen, en het 1-tje in het midden is al bijna bereikt!:T

Ik ben voor veilig gegaan met zwart, maar vind de combi met beige interieur wel erg mooi. Maar Blue Taranga (las elders dat je schoonmoeder die heeft) is ook erg mooi, ook in combinatie met deze bekleding.
Ik heb zelf getest in een XS Premiere. Toch rijdt deze XT nog een stuk strakker, moet ik zeggen. Zal waarschijnlijk ook wel met de 17" velgen met 225-banden te maken hebben.

Vanmiddag wordt de spoiler gemonteerd. Dus morgen nieuwe foto's.:T

Ik was absoluut geen fan van het design van de 308 maar door jouw auto, stel ik mijn mening iets bij!
Zwart staat 'm echt erg goed en dan icm die velgen en het glazen dak: erg mooi :T

Veel rijplezier!

ketelapper Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> ketelapper zou ketelapper niet zijn, als-ie niet
> iets te zeuren had :rolleyes: ... ... die "nullen" in de
> kilometerstand vooraan zijn wel jammer... nu wordt
> je er 99.999km mee geconfronteerd dat er een wat
> goedkoop computertje achter dat display hangt :(
> en bij de dagteller snappen ze wel hoe het zou
> moeten...)
>

Daar is wel degelijk over nagedacht...je kunt zo wel zien dat er geen cijfers in de km teller stuk zijn.....en dat de km stand dus "echt" is wat je ziet. Bij de dagteller is dat niet zo belangrijk....

Omdat de achterspoiler wordt gemonteerd, heb ik even een andere auto:
:T
6ZZIT4K.jpg

Het regent hier alleen nogal hard!:cry:

Laatst bewerkt:
Morgen weer ophalen? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet met spoiler.

let maar op... kijk maar uit... dadelijk heb je nog spijt van je 308 :rolleyes: in de 307cc had je ook een diesel kunnen krijgen ;)

Mooie kleur! :D
Wat een strakke wagen. Heb zelf 3 jaar geleden een 307SW 2.0Hdi gereden als inloopwagen. Ik vond het een zeer degelijke en fijne wagen trouwens, wat ook de 407SW van vorig jaar bevestigde (ook aanloopwagen). Zeer veel comfort alvast!
Felicitaties met het interieur/kleurkeuze.
Nadeel peugeot: verbruik van + 7.5L/100km, hoewel ik nu niets meer moet zeggen met mijn automaat over verbruik.
Veel veilige km toegewenst:D

Hij is weer terug, maar......ze hebben de verkeerde spoiler gemonteerd.:cry:
De bedoeling was de kleine subtiele spoiler met LED-remlicht, dat ook op de Feline zit.

Maar nu zit deze er dus op:
xIRX0PN.jpg

Tp7tzd7.jpg

kFafrq2.jpg

Ik moet even in overleg met de Peugeot-dealer wat nu te doen. Eigenlijk vind ik m iets te groot. De Feline spoiler is veel subtieler.
Maar goed, ik rijd nu dus even met een taartschep rond.

Laatst bewerkt:
Rembrandt Schreef:

> Ik moet even in overleg met de Peugeot-dealer wat
> nu te doen. Eigenlijk vind ik m iets te groot. De
> Feline spoiler is veel subtieler.

Had je dat van tevoren niet gecommuniceerd?

Ik wilde eigenlijk een poll toevoegen (hoe doe ik dat?), om de meningen te peilen.

Dus: welke spoiler moet erop komen?

1.De huidige taartschep
2.De Feline-spoiler met LED-remlicht.

Laatst bewerkt:
@Rembrandt: volgens mij weet je het antwoord al.... de Feline spoiler is veel mooier. Subtiel aanwezig en in lijn met de auto.

Dit is een modderschuit op een vlag :)

Twee vragen.

1. Wordt de 110pk meeting uitgesteld?
2. Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de 2, ik zie het amper?

Zonder spoiler is mijns inziens mooier, hoewel deze handig is bij het duwen. Het blijft een Franse auto.

WOF
circonspect-2403.gif

Deze kun je beter aan iemand met een Civic geven of zo, wat een lelijk ding zeg. Dat Feline spoilertje smoelt nog wel goed.

Ik vind hem eigenlijk best goed smoelen. Denk dat je er ook even aan moet wennen.

Ik vind beide spoilers hardstikke lelijk en niet passend bij de auto.
Als ik zou kiezen doe dan maar die van de Feline, want die is tenminste een stukje kleiner.:D

Wat een idioten bij die dealer trouwens. Dat je als magazijnmedewerker en automonteur bij een PEUGEOT-DEALER niet weet wat een Feline-spoiler is. Niet normaal.(n)

Iedere baby snapt toch dat er op de meest luxe versie van de 308 niet zo'n taartschep zit, maar een suptielere spoiler.:rolleyes:

Feline-spoiler (y) (y) (y)

Huidige taartschep :cry: :cry: :cry:

Heb je ook foto's recht van achteren? Met name van de Feline, omdat je schrijft dat daar remlicht in zit :rolleyes: Dan vind ik het wel belangrijk dat die dus over het standaard 3e remlicht heen valt, en er dus geen dubbel 3e remlicht ontstaat...
zal vast wel goed zijn, want af-fabriek ontwerp, maar kan het me even niet voor de geest halen

Ieuw die spoiler is echt lelijk. Te iel en steekt teveel uit. Maar de Feline-spoiler lijkt ook wat omhoog te staren en dat vind ik ook niet mooi. Doe maar geen van beide ;)

Ik vind de taartschep juist wel mooi, past wel bij de realtief dikke achterbumper(y) dat lipje van feline is niet eens een spoiler, dat een is soort uitschieter van het lasapparaat(n)

Daar staat de Feline spoiler erg mooi Rembrandt, loopt goed mee in de lijnen van de auto! Geen seconde twijfelen als ik jou was.

Ik trek mijn woorden in de post 9.49u terug. Zo van achteren gezien is de Féline spoiler inderdaad erg mooi.

WOF
aplausos.gif

En die komt er dan ook gewoon op!:T

Net de dealer gesproken. Foutje, bedankt.
Maar ze gaan het oplossen.

@ Rembrandt: Mooie wagen, sjieke kleur. Ben zelf geen Peugeot-fan, maar vind het wel gewaagd design van de laatste jaren. Dat is ook een (y) waard.
Persoonlijk kan ik begrijpen dat je de goede spoiler wilt, ookal vind ik deze zelf mooier als het Feline exemplaar.

Ga voor de Feline spoiler....je kenteken GFR is nu goed van toepassing op je spoiler: GadFeR:)

Deze huidige spoiler ziet 'r wel goed uit, behalve van achteren. Daar is 'ie te hoog en iel. De Feline-spoiler staat daar veel beter.

En toch.........:rolleyes:.......ik heb de dealer de Feline-spoiler "on-hold" laten zetten en 'm om bedenktijd gevraagd.
Ik heb er vandaag de hele dag tegenaan zitten kijken (je moet wat op je vrije dag;)) en ik begin 'm steeds mooier te vinden.o_O

Ook gezien het feit dat die andere vaker voorkomt (standaard op Feline, en op het 308-forum al een populaire accessoire) en dat die ook slechts door autospotters wordt opgemerkt. Het is immers maar een klein lipje, i.p.v. deze flinke taartschep.

Dus,......wordt vervolgd!:rolleyes:

Zoals ik al in het Fransrijderstopic zei; Ik houd van uitgesproken smaak, en die spoiler draagt daar zeker aan bij.............(y)

Naar mijn mening blijft het pure wansmaak deze spoiler. Daarnaast zul je niet voorkomen dat een aantal mensen die Feline spoiler er op zetten, ik heb ze echter nog nooit gezien. Het lijkt me dus toch wel een behoorlijk 'exclusieve' accesoire.

Ik zou 'm ook nog even laten zitten. Op deze foto staat ie juist wel erg goed. Maakt de daklijn voor het oog een heel stuk langer en dat is positief.

Vooral op deze foto zie je goed dat de Feline spoiler is gemaakt voor de lijnen van de 308, het sluit gewoon beter aan.

Ik vind die taartschep er niet eens verkeerd uitzien, past wel bij de auto :p

PCR Schreef:
> Helemaal eens, Poekoek !
>
>
> Zegt de man die niet eens kan besluiten of hij wel
> een Spoilert monteert en zoja welke............:)

Nee nee, er was maar één model im frage. En ik was er (voor mijn doen) vrij snel uit dat ik het toch niet deed ;).

Ik vind de taartschep niet mooi. (wansmaak).
Enig nut heeft deze spoiler als je met de boottrailer erachter rijdt, daalt de luchtstroom niet net voor de boeg maar suist erover:)

Die Feline spoiler past wél goed bij de auto, die doen dus!

Dat veel mensen op het 308 forum die spoiler bestellen is natuurlijk maar een klein deel van alle huidige en toekomstige 308 (lease)rijders.. Dus in aantallen zal je niet op elke straathoek een feline spoiler tegenkomen..

Beetje laat, was even met vakantie, maar wat een schitterende 308!!

Heel mooie uitvoering met vooral prima velgen, is er ook 18"?

Die spoiler: Ga met je mee, de Feline is natuurlijk veel passender.
Deze boekenplank moet er AF.

Rembrandt: Geniet van je fijne auto.

Ik zou de spoiler erop laten, staat goed want de 308 heeft een drukke voorkant en een iets te rustige achterkant. Met deze spoiler is het geheel beter in balans vind ik.

Sterkte met je dilemma :rolleyes:

Erg mooie auto Remrbadt.
Het uiterlijk van de 308 vond ik eerst nix, maar begin hem steeds mooier te vinden (y)

En....over die taartschep: Mooi laten zitten. Deze is iets meer uitgesproken dan die Feline-spoiler (die is zo standaard) :D

Zit de binnenspiegel niet te laag ?? net als bij een astra ??
voor de rest een hele mooie auto Rembrandt veel rij plezier met deze franse leeuw.

De spoiler blijft!

Ik heb die feline-spoiler nog even goed bekeken, maar die is ineens wel erg klein, en dat witte remlicht vind ik ook niet zo mooi.
En deze spoiler past goed bij de monsterlijke neus, en is van dezelfde "hoekige" vorm als de voorspoiler. Dus al met al staat ie prima.

Meteen even gekeken naar de side-skirts, maar die zijn me echt te duur voor twee stripjes kunststof.

En ze voegen ook niet heel veel toe.
Dus (voorlopig) blijft het hier even bij:

FMOP5PT.jpg

Laatst bewerkt:
Is de rand op de boot zwart of blauw? Boot past qua kleur goed bij je home :T.

Wat kosten die skirts? Bij een zwarte voegen ze inderdaad minder toe.

Terug
Bovenaan