Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe ik. Maar..............Blijven jullie maar lekker zakelijk leasen!![]()
Dat dacht ik dus ook inderdaad. Wist niet dat het zelfs maar 1200kg was trouwens.De ID7 Tourer valt af op trekgewicht. In mijn lijstje staat de GTX op max 1200. En dat is te weinig.
Neuh, dat gaat prima. En de meesten hierboven zijn hybrids, dus extra vermogen (en ik ga niet naar Zuid-italie met de caravanIk zie nu dat jouw uitgaande allspace ook een 150pk motor heeft trouwens. Hoe vond je die rijden met de caravan erachter? (of uberhaupt)
Geen klachten over het vermogen tov het gewicht van de auto?
Eh....nee.Gefeliciteerd! Blijf je wel bij dezelfde leasemaatschappij?
Santa Fe vind ik persoonlijk heel lelijk. De Ioniq9 vond ik dan weer wel interessant, maar die blijkt erg duur in de lease.Oh, en even een wildcard cq YOLO keuze erin gooien… de vernieuwde Hyundai Santa Fe.
Volgens mij mag die sowieso niet meer dan 1100 kg trekken.Santa Fe vind ik persoonlijk heel lelijk.
Goed dat je het even meldt, voor mij zag het eruit als antracietgrijs. En dat past eigenlijk ook best goed bij je denk ik! In ieder geval leuk dat je wat meer vrijheid krijgt om je auto te kiezen.donkerblauw met wit
Blijft toch vaak vrij bijzonder. Valt en staat meestal met de (verwachte) restwaarde. Nu dat bij elektrische auto's vaak tegenvalt zie je dat terug in de leaseprijzen.Mmm, dan zal ik toch moeten afwachten hoe de betreffende leasemij het rekent.
Ik kon via Athlon de Multivan incl kleine verhoging budget (=extra bijdrage) wel configureren. EV9 begon al zo hoog dat ik verder niet geprobeerd heb.
Dat is ook het voorbehoud natuurlijk.
Al is ondertussen het binnenhalen van een huisdier door de rest van het gezin al opgestart…..
Vergunningaanvraag voor de oprit gaat eind van de week de deur uit.
Ja.Heb je de Mazda CX-80 al overwogen? Qua zitplaatsen en trekvermogen zit dat wel snor. Geloof dat Mazda, na alle problematiek met de CX-60, flinke verbeteringen heeft doorgevoerd. De luxe Takumi uitvoering op basis van 40K pj / 48M zit je rond de €1.180 ex Btw.
Eh…..Mercedes-dealer zit op loopafstand, dus daar zijn mijn vrouw en ik al even langsgelopen.En de GLB? Geen riante 7 zits, maar wel de mogelijkheid tot. (Je geeft aan dat het steeds minder nodig is.)
Die mag volgens mij ook gewoon prima trekken.
Dat viel mij ook al op. Ik dacht ik zeg niks.Toch grappig dat je jaren verplicht aan VAG vastzat en dat je keus beperkte....en toch voornamelijk VAG producten op de lijst hebt staan.
Ja de mpv is wel een beetje uitgestorven zo lijkt het.In 'mijn' tijd was het zo simpel; een Prairie, Voyager, Espace etc.. lekker ruime MPV's auto's voor ons 6en en altijd diverse benzinekeuzes zodat vouwwagen mee kon. Mijn vader kocht alleen altijd zijn auto's ipv lease. Toen de oudste ui huis ging werd het wel weer gewoon een D-segmenter. Gefeliciteerd met je nieuwe job!
CX-80 vind ik qua looks niet kloppen maar van binnen prachtig en de auto is vlot en ruim. Zo'n Multivan heeft ook wel wat maar idd niet dat 'geborgen' gevoel.
Ook niet achteraf?de Hybrids zijn een klap goedkoper, maar daar is de derde zitrij niet mogelijk.