Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Rembrandt zei:Om toch niet helemaal meteen de anderen af te schrijvenook nog even een bezoek gebracht aan de VW en Audi dealer.
Even tussendoor: blijft een K**-dealership in Apeldoorn: bij VW heel kaal, slordig, geen Passat Variant, geen Touran, geen prijslijst van de Sharan (wel een verkoper die zijn best deed), bij Audi totaal geen response van wie dan ook, terwijl ik de enige klant was.
Bij VW dus weinig kunnen doen. Alleen constateren dat de Skoda het wint van de Passat. Verschil is klein, maar de Skoda heeft een veel betere uitrusting en de afmetingen zijn zeer vergelijkbaar.
Goh, vreemd.. Daar werkt de beste VAG verkoper van Nederland
https://www.automotive-online.nl/home/11254-autohaasverkoper_bijna_beste_van_de_wereld.html
Poekoek zei:Is zo'n zwart interieur met 3 kinderen niet een stuk praktischer dan beige? Vergeet niet dat toen je bijv. je C5 had je daar geen rekening mee hoefde te houden.
ketelapper zei:Over dat beige interieur... Op de site van Skoda en in de prijslijsten etc. is nergens terug te vinden dat beige niet zou kunnen bij Elegance BL. Dus er is nog altijd de kans aanwezig, dat het bestelsysteem nog niet goed is ingericht. Laat eens een paar dealers dit melden via hun kanaal naar Pon en kijk eens wat er gebeurt![]()
Of laat eens een dealer een bestelling aanmaken met de kleurcode voor beige bekleding. Ben best benieuwd wat uitkomst is! Niet te makkelijk neerleggen bij uitspraken van dealers (die helaas vaak hun systeem "geloven" en nulkommaniksnada zelf aan nadenken doen...)
Succes!
Rembrandt zei:De Touran heeft op een paar honderd kilometer na de 120.000 km behaald. Áls ze 'm op basis van kilometers willen terughalen, verwacht ik dus elk moment een belletje/mailtje.
Rembrandt zei:@D-C: van de familie ( Golf, A3, Leon, Octavia) vind ik de Leon SW de mooiste, gevolgd door de Octavia. Echter, de Leon is nou net de enige die ik NIET kan leasen.![]()
Rembrandt zei:Zo is de Sharan nu als Edition te bestellen, waardoor de cataloguswaarde in mijn geval een dikke €4000,- zou dalen. Dat betekent nog steeds dat hij de duurste blijft van mijn lijstje, maar wel interessanter.
Rembrandt zei:mijn (nu nog) werkgever
Moderator
Rembrandt zei:Maar uit kostenoverweging heb ik dat toen niet gedaan, en daarvan was wagenparkbeheer expliciet op de hoogte. Dus dat steekt.