Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt. En de 1.4 is vervangen door de 1.5 maar die zijn vergelijkbaar wanneer ik kijk naar de specs. 150pk en 250 Nm. Best wat koppel, naar verhouding beter dan de Focus.Ja en wat je eerder ook al noemde juist op de grote ritten waar je nu de "problemen" ook ervaart ben je het profijt van de phev juist een beetje kwijt.
Ik vond de 1.4 tsi ACT met 150pk in de Passat (B8) in iedergeval wat ondergemotoriseerd voor zo'n grote auto. Hetzelfde als dat jij nu met de Focus ervaart. Daar zou ik wel rekening mee houden ook bij de Superb. Van de superb was er ook nog een 1.8 tsi met 180pk geloof ik?
Dat valt me ook op bij heel veel merken.Ik ben er wel achter dat advertenties vaker niet kloppen. Staat er ACC maar dan is het "gewoon" CC. Of stuurverwarming terwijl het er niet is. Bij een Talisman zie je de ACC wel op het stuur. Zoals bij veel auto's. Skoda heeft de schakelaar, daar zie je dan distance.
Dat gebeurt vrij vaak, niet? Als ik alle advertenties moet afkeuren op taalfouten en dubbele info blijven er weinig over. Ik zou mij meer storen aan alles in hoofdletters en onnodig veel afkorten.Tsja, als ik die advertentie lees haak ik al af. Dubbele info, foutieve info, taalketsers. Komt op mij over als 'we rammen die bak ook even snel online '.
Ja, komt het wel op neer, wel even snelle scan. Maakt ook niet gek veel uit overigens. Insignia is 12 cm langer, maar wielbasis scheelt 2 cm. Heb het idee dat de voorzijde langer is. Maar goed, even de duimstok of rolmaat meenemen voor het praktisch vergelijken met de Focus.Insignia is volgens mij ook een prima, ruime auto. Begrijp ik dan uit je verhaal dat die vergelijkbaar/beter uitgerust rond dezelfde leeftijd net wat voordeliger geprijsd zijn?