Barri
Moderator
Aha...intilligenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Aha...intilligenter
§anitarium zei:@ Icebrain: Niet om het één of ander, maar die Sprinter is van januari 2011, ik neem aan dat je de bekende kentekencheckwebsites ook wel kent en weleens bezoekt?
Barri zei:Aha...intilligenter![]()
vectra V6 zei:Dei Vito Taxi is van 2008, en daarvan lopen de kentekens gewoon mee met de personenauto kentekens.
@ Santairestopium: zal het nooit meer doen, en de kentekens op de Ascona's zijn nou ook niet echt van een nieuwe generatie.
Mijn nieuwste generatie in bezit is letter letter - letter letter - cijfer cijfer (1991 t/m 1999 (personen auto's)
en in bezit geweest: cijfer cijfer - letter letter - letter letter (deze zat alleen op een Besteller)
dan is de letter letter - cijfer cijfer - letter letter toch al een knap oude combi (1979 t/m 1991 pesonen auto's)
Topic's over de auto's staan al op meerdere wat intilligenter Forums, dan dit verkapte VW (AW / VW wat scheelt het) forum.
Wat er komen gaat zie ik allemaal wel..
Willem
vectra V6 zei:Barri zei:Aha...intilligenter![]()
Ja sorry, had even een momentje, lees ik dat gezeur wer, ging om kentekens en begint er een over mijn auto's te zeuren...
Willem
Moderator
https://www.autoweek.nl/nieuws/22527/eerste-nieuwe-kenteken-uitgegeven[size=x-large]Eerste nieuwe kenteken uitgegeven[/size]
Het is zover, vandaag is een Kia Picanto voorzien van de kentekenplaat 1-KBB-0. De eerste van de nieuwe kentekenreeks. Algemeen directeur Johan Hakkenberg van de RDW reikte het kenteken uit. Hakkenberg: “We verwachten dat deze nieuwe kentekenreeks twee jaar mee gaat, omdat we deze keer alleen de K, S, T, X en Z als beginletter gebruiken. De overige beginnende medeklinkers zijn onder meer gebruikt voor exportkentekens en bromfietsen. De nieuwe serie gaat daarom een stuk korter mee dan de vorige reeks kentekens. Die liep bijna vijf jaar.“ De Kia Picanto met het nieuwe kenteken gaat overigens naar de organisatie Save the Children, en is geleverd door dealer AutoHaag Zeeuw in Den Haag.
Autoblog.nl zei:Het is zover, met 99-ZZZ-9 ging de laatste plaat uit de oude serie kentekens er uit, en kunnen we met wat nieuws beginnen.
adinsx zei:Heb op autoblog ook al gereageerd dat het onzin is. Of neem je hun 100% serieus A110-50?
Aras zei:Waarom beginnen ze met een K?
Had een Volkswagen verwacht.adinsx zei:Gister spotte m'n vriendin het eerste nieuwe kenteken hier in de buurt. 2-KDF-33.
§anitarium zei:Even op het tabje "Auto" klikken en je komt hier terecht.
Het wordt lang wachten op de 1-LBB-01, want in de huidige sidecode 8 hebben we alleen de K, S, T, X & Z als beginletters. De rest is al opgegaan aan vrachtauto's, bussen, scooters, export-kentekens en andere. linkadinsx zei:Ik aas uiteraard op een L** kenteken voor de leaser die waarschijnlijk eind augustus afgeleverd wordt. Maar gezien de autoverkopen niet al te hard gaan vraag ik me af of we binnen twee maanden wel aan de L toekomen![]()
Tonnie. zei:Het wordt lang wachten op de 1-LBB-01, want in de huidige sidecode 8 hebben we alleen de K, S, T, X & Z als beginletters. De rest is al opgegaan aan vrachtauto's, bussen, scooters, export-kentekens en andere. link
Wanneer de aan het eind van de K-reeks zijn? Ik heb ook geen exacte datum. We zitten nu op net geen 71% van de K-kentekens en dat in118119 dagen. Uitgaande van een lineair verband (hoever dat nog kan met het verval in autoverkopen) hebben we nog 51 dagen te gaan met deze reeks. Dus 21 Augustus zou voor mij als acceptabele datum overkomen.![]()
adinsx zei:We zien wel. Het schiet in ieder geval aardig op met de huidige reeks.![]()