Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
alle 911's hebben gelukkig nog een 6 cilinder alleen de Cayman en Boxster hebben een 4 cilinder.Zadelsnuiver zei:Wat een heerlijk wagenpark zo, om van te watertanden! Wel typisch dat de 911 al zoveel spuitwerk nodig had, veel steenslag of zoiets?
En ik ben er een beetje uit wat de 911 betreft, maar 991.2 heeft nog wel een 6 cilinder toch?
Total Loss zei:Bizarre ontwikkelingen. Hoeveelheid werk aan de Porsche is wat mij betreft nogal overdreven en over the top, zeker voor een auto van pas een paar jaar oud.
Al met al veel plezier met je nieuwe wagenpark.![]()
funf zei:Haha, dat dacht ik ook. Ieder zijn keuzes natuurlijk, maar na zoveel spuitwerk zou het voor mij geen fijne auto meer zijn. Los daarvan, ....
Elco zei:Dat gedoe over originele lak ook... het is geen waardevolle klassieker en dat zal het ook niet snel worden.
Gullwing zei:funf zei:Haha, dat dacht ik ook. Ieder zijn keuzes natuurlijk, maar na zoveel spuitwerk zou het voor mij geen fijne auto meer zijn. Los daarvan, ....
eerste wat ik dacht, was het een schadebak?
Wel fijne auto, ik mis mijn oude 991.1 cabrio nog steeds.
Maar ik snap dat hele detailing niet zo, een auto is om mee te rijden, krassen, modder en vlekken horen daarbij. En na een paar jaar ruil je het in, en is die ellende voor een anderMaar goed, 20 en early 30'ers vinden het mede door youtube etc wel belangrijk :T
Natuurlijk mag een auto daarna krassen krijgen en weet ik het, maar dan zijn het wel mijn krassen. Beetje 'patina' of 'warmarks, if you will' hoort erbij. Alleen wil ik het dan zelf gedaan hebben
Zadelsnuiver zei:Ik kan het me heel goed voorstellen hoor, als je zo'n auto hebt wil je dat 'ie gewoon perfect is en ik zou als eigenaar ook erg kunnen genieten van dat hele proces van herstel. Zou hou je zo'n mooi bedrijf als Jurg ook weer draaiend en is de cirkel weer rond. Een 964 of 996 of iets anders vintage zou ik wel meer de patina op kunnen waarderen maar bij zo'n nieuwe auto is dit gewoon de beste manier van aanpak lijkt me. Goede keuze ook om die tekst weg te laten van de achterkant, staat veel cleaner zo![]()
Gullideckel zei:Mooi hoor. En kosten noch moeite worden gespaard om het helemaal naar de zin te krijgen, liefhebberij optima forma!
Ook leuk om nog eens terug te gaan naar pagina 1, waar alles begon met een Renault Megane en daarna een BMW 114i, het kan soms snel gaan ....![]()
ENTE zei:Dit topic blijft een van de mooiste van het forum.![]()
JMF zei:Mooi auto's hoor. Vooral die 911 is niet te versmaden! Als S lekker sportief zonder al die ordinaire extra spoilers en luchthappers die de GTS, Turbo, GTx etc. wel hebben.
Moderator
Dat dacht de verkoper waarschijnlijk ookiDutchman zei:(…) Ik kan er altijd slecht tegen als men op een gegeven moment moeilijk gaat doen over 50 EUR op zo'n bedrag wat de auto moest kosten. Maar goed.
Barri zei:Dat dacht de verkoper waarschijnlijk ookiDutchman zei:(…) Ik kan er altijd slecht tegen als men op een gegeven moment moeilijk gaat doen over 50 EUR op zo'n bedrag wat de auto moest kosten. Maar goed.![]()
Ibud zei:Gaaf hoor, ziet er top uit! Ik zie hem wel eens staan, een vriend van me woont in het complex waar je parkeert. De M5 Comp. viel me toen op. Nu ben je wat meer incognito gezien die Porsche collectie daar
Ik snap het wel hoor van die renovatiebeurt. Iedereen wil toch liever met een nieuwe auto beginnen dan met een gebruikte. Als dat model dan niet meer te koop is of als dat budget-technisch een brug te ver is dan is dit the next best thing. Eerste lak is interessant bij een klassieker of een youngtimer om te onderbouwen dat die auto nog super origineel en nooit iets is overkomen maar bij een moderne auto geen nadeel. Als het op zeer hoog niveau is gedaan en volledig gedocumenteerd dan prima.
Damianw26 zei:Wat een ontwikkelingen! Over de 991.2: Gewoon briljant. Recentelijk met een 991.2 3.8 4s cabrio mogen rijden, sindsdien ben ik verpest qua hoe auto's kunnen rijdenHet is echt een beleving, en dat was dan nog een 'veilige' 4s. Hele goede spec die van jou en wat is er veel aangedaan, ppf met glascoating is onverslaanbaar! Denk dat het beter bevalt qua rijden dan de m5 competition. Zowel voor dagelijks gebruik als wanneer je flink wil gaan gummen is de 911 de betere auto.
Model 3 vind ik geen mooie auto, maar met de-chrome oogt het al een stukje beter. Nog nooit met een model 3 gereden maar het schijnt echt heel goed te zijn. Review van Harry's garage over de model 3 performance is tekenend. En zakelijk een model 3 rijden is zowat gratis autorijden, ook wat waard :T
Niseko zei:Ik heb een vitrinekast vol Porsche modellen, maar na de 997 ben ik afgehaakt, ik vind de 991 eigenlijk een lelijke auto vooral van achter gezien met dat radiatorrooster en de uitlaten... Interieur vind ik wel erg knap.
Maar als autoliefhebber vind ik het ronduit fantastisch hoe grondig je het aanpakt en kosten nog moeite spaart om de 911 optisch in topconditie te krijgen! Knap dat je dat op zo jonge leeftijd voor elkaar krijgt - veel fijne en veilige kms gewenst met je bolide![]()
Brent zei:Wat een fantastisch mooie auto! Hele mooie configuratie thumbs up
iDutchman zei:Voor de oplettende kijker zie je ook dat ik in de 'before' foto's op de deur '911 Carrera S' had staan. Why echt?
Dit is tijdens het proces verwijderd en nooit meer teruggekomen.![]()
funf zei:Elco zei:Dat gedoe over originele lak ook... het is geen waardevolle klassieker en dat zal het ook niet snel worden.
Het is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar ik heb zelf liever een auto in de eerste lak met wat steenslag, dan een auto met spuitdelen. Dat heeft minder te maken met de vraag of een auto al dan niet een klassieker wordt, het voelt voor mij prettiger om een auto te rijden waar niet al heel uitbundig aan is geklust. Maar dat oordeel van achter mijn toetsenbord is iDutchman allemaal worst. Hij heeft een lekkere 911 staan die hem hopelijk veel plezier brengt.![]()
Mechanix zei:Zo'n Porsche 911 heeft ook (bijna) nieuw iets klassieks en stijlvols, terwijl zo'n M5 toch meer 'Marokkaanse bruiloft' ademt als ik dat hier mag zeggen..
Elco zei:Ik begrijp het ergens wel, maar voor mij is er een duidelijk verschil tussen een auto gespoten kopen (de echte reden weet je nooit) en zelf een auto laten spuiten (je weet dat je aan een eerlijke auto werkt).
En dit is de Tesla Model 3 Performance. Fijne daily en laten dechromen bij Jurgh Detailing op dezelfde dag van levering (27 Dec). Perfecte service:
tijdens:
![]()
Na:
![]()