Porsche 991.2 C2S + Tesla Model 3 Performance - pagina 19+

Zojuist even wat foto's gemaakt tussendoor in de regen:

u37fyVD.jpg

EqKAKeN.jpg

vq8btR4.jpg

8oodLba.jpg

R3DcdBG.jpg

Ziet er luxe uit van binnen hoor. En zo zie je ook maar dat smaken gelukkig verschillen. Het sportieve Estoril blauw vind ik persoonlijk beter combineren met zwart leer of alcantara. Al is dit natuurlijk wel wat exclusiever.

Erg gaaf zeg!! Dat interieur zou ook mijn keuze zijn qua looks. Echter niet zo praktisch met jeans - die ik dagelijks draag - ben ik bang.

Lekkere kar in mooie uitvoering (y)
Zie ik nou goed dat er geen schuifdak inzit? Ik meen dat die aanvankelijk wel op de optielijst stond.

BENZine zei:
Lekkere kar in mooie uitvoering (y)
Zie ik nou goed dat er geen schuifdak inzit? Ik meen dat die aanvankelijk wel op de optielijst stond.

Dat zie je dan verkeerd o_O. Er zit absoluut een schuifdak in! Kan niet zonder!

Erg mooie combi! Matcht prachtig. Ik heb vanmiddag een 530i touring besteld, met ook dat lichte interieur. Ik verheug me er nu al op...

Dank allen voor de reacties.

Gefeliciteerd met je aanschaf, 520d (soon to be 530i :)). Verwacht foto's als de auto geleverd wordt!

Kristian zei:
Ziet er luxe uit van binnen hoor. En zo zie je ook maar dat smaken gelukkig verschillen. Het sportieve Estoril blauw vind ik persoonlijk beter combineren met zwart leer of alcantara. Al is dit natuurlijk wel wat exclusiever.

Nou, gelukkig maar.

Geweldig dat interieur!! zo mooi afgewerkt.
Koetswerk van deze nieuwe 1 serie vind ik wat minder mooi, doe mij maar een pure E87 van dat.
Kleurverschil is op de laatste foto geen sprake van zo te zien, kan me ook niet voorstellen dat het voorkomt op een nieuwe auto zo uit fabriek in deze prijsklasse.

Chapeau.
Ik kan enorm genieten van dit topic en de manier waarop de TS alles grondig aanpakt

Even een quote van pagina's terug herhalen.

De auto is nu 4 dagen bij de detailer (https://www.detailing.nl). Auto krijgt o.a. een 2-laagse Modesta glascoating behandeling. Donderdag weer ophalen (y)

Je maakt er werk van. Laat je het interieur ook nog behandelen, of houd je dat zelf bij?

Ik laat ook gelijk de BlackVue 750 dashcam inbouwen met camera voor en achter en parkeeropname. Doen het maar in 1x.

Interieur zit er allemaal bij. De auto krijgt een volle behandeling. Dus leer coating, velgen coating, alles.

Dat is wellicht geen overbodige luxe met dat lichte interieur. Ga ik toch ook eens overwegen...

Goed bezig iDutchman! Wat is de prijs voor de volledige detailing behandeling? Ik betaalde zelf voor een detailing met Gyeon glascoating 1.370 euro, en dat was alleen exterieur, niet het interieur.

Phaeton V8 zei:
Goed bezig iDutchman! Wat is de prijs voor de volledige detailing behandeling? Ik betaalde zelf voor een detailing met Gyeon glascoating 1.370 euro, en dat was alleen exterieur, niet het interieur.

De dubbele (2 laags) glascoating Modesta is samen met interieur detail (leer voeden en impregneren) €1.495,- exclusief BTW. Dan wordt letterlijk alles gedaan. Dus ook velgen eraf en van binnen en buiten gecoat en de ramen gecoat, alles. De dashcam installatie komt daar nog bij

Ik vind een glascoating enerzijds briljant door de bescherming die het biedt, maar anderzijds ook weer minder door de onnatuurlijke glans die het geeft. Je ziet, zeker in de zon, de auto simpelweg te hard "shinen". Een goede sealent geeft mijn inziens een net wat meer naturelle look.
Maar een glascoating is wel ideaal om niet meer naar om te hoeven kijken voor lange tijd. Een goede sealent is na een jaartje toch wel klaar. Aan de andere kant wel weer goedkopere applicatie.

Glascoating is idd echt briljant!!
En ook nog eens bij een zeer goed adres Jurgh behoord echt wel tot de top detailers van NL.
https://www.detailing.nl/glascoating/

Heb er ook stevig over nagedacht om zoiets op mijn wagen te laten doen.
Maar ik vind geregeld een waxje er zelf op zetten zo geweldig dat ik het maar niet heb gedaan.

Hele verstandige investering.(y)
De lak zal hagelnieuw blijven en ook die dashcam kan in Amsterdam nog goed van pas komen (ik klop nu letterlijk af).
Sterkte met wachten...

Da's echt een perfecte configuratie! (y) Wellicht zelfs de leukst rijdende BMW die momenteel te koop is. Prachtige kleur en interieur ook. Daar ga je ongetwijfeld een hoop plezier aan beleven.

smarter zei:
Da's echt een perfecte configuratie! (y) Wellicht zelfs de leukst rijdende BMW die momenteel te koop is. Prachtige kleur en interieur ook. Daar ga je ongetwijfeld een hoop plezier aan beleven.

Ik denk dat je gelijk hebt. Een echt alternatief is er wat mij betreft ook niet. Het is dat ik rekening moet houden met de familie, maar anders had zoiets mij ook wel gepast.

iDutchman zei:
De dubbele (2 laags) glascoating Modesta is samen met interieur detail (leer voeden en impregneren) €1.495,- exclusief BTW. Dan wordt letterlijk alles gedaan. Dus ook velgen eraf en van binnen en buiten gecoat en de ramen gecoat, alles. De dashcam installatie komt daar nog bij

Dat valt me, met alles wat je ervoor krijgt, nog mee. Los van het feit dat het veel geld is natuurlijk.

Ga je overigens ook winterwielen aanschaffen?

funf zei:
iDutchman zei:

Dat valt me, met alles wat je ervoor krijgt, nog mee. Los van het feit dat het veel geld is natuurlijk.

Ga je overigens ook winterwielen aanschaffen?

De dashcam installatie is nog een €689,- inc BTW extra, maar goed. Dat is ook heel iets anders. Gelijk inbouwen bij een nieuwe auto is het mooist. En dit wordt echt professioneel gedaan met 0,0 draadjes zichtbaar en alles aan de binnenkant (buiten zicht) aangesloten. Winterwielen heb ik eerlijk gezegd nog niet overnagedacht. Detail en dashcam zijn ook weer dik over de €2000 dus probeer het niet allemaal tegelijkertijd te doen. :)

Maar met dit soort vermogen behoor je eigenlijk wel winterwielen te hebben. Aan de andere kant, ik ga er niet meer op wintersport en heb het de afgelopen jaren serieus niet nodig gehad.

Bofkont zei:
Glascoating is idd echt briljant!!
En ook nog eens bij een zeer goed adres Jurgh behoord echt wel tot de top detailers van NL.
https://www.detailing.nl/glascoating/

Heb er ook stevig over nagedacht om zoiets op mijn wagen te laten doen.
Maar ik vind geregeld een waxje er zelf op zetten zo geweldig dat ik het maar niet heb gedaan.

Bij jou snap ik dat heel goed. Je bent zeer gedreven in het waxen en poetsen van je wagen. De Z4 ziet er dan ook altijd heel strak uit!

Jurgen is in ieder geval begonnen:
https://instaviewer.org/media/1601455117537941975_15898903

Gister nog in een 220i gezeten, zijn echt toffe wagens van BMW tegenwoordig (1 & 2), wel gigantisch duur, zeker voor het formaat.

Zijn die aftermarket uitlaten alleen niet te lang? Ze steken er een beetje ver uit alsof het niet zo hoort.

Zal wel super klinken. En misschien kijk ik eroverheen, maar een filmpje van het geluidje zou wel vet zijn!

JDx zei:
Gister nog in een 220i gezeten, zijn echt toffe wagens van BMW tegenwoordig (1 & 2), wel gigantisch duur, zeker voor het formaat.

Zijn die aftermarket uitlaten alleen niet te lang? Ze steken er een beetje ver uit alsof het niet zo hoort.

Zal wel super klinken. En misschien kijk ik eroverheen, maar een filmpje van het geluidje zou wel vet zijn!

Het is een BMW Performance product. Dus de Performance Exhaust die eronder zit, is niet aftermarket. Bewust voor gekozen zodat garantie etc intact blijft. Het steekt zeker verder uit dan normaal echter is dit een bewust keuze van BMW. Dit is hoe het ontworpen is en ik vind het persoonlijk erg dik. Laat zien dat het geen standaard 1-serie is.

Een filmpje zal ik wel proberen op te nemen al komt het volle, lage geluid niet over op een iPhone opname. :p

iDutchman zei:
JDx zei:

Het is een BMW Performance product. Dus de Performance Exhaust die eronder zit, is niet aftermarket. Bewust voor gekozen zodat garantie etc intact blijft. Het steekt zeker verder uit dan normaal echter is dit een bewust keuze van BMW. Dit is hoe het ontworpen is en ik vind het persoonlijk erg dik. Laat zien dat het geen standaard 1-serie is.

Een filmpje zal ik wel proberen op te nemen al komt het volle, lage geluid niet over op een iPhone opname. :p

Ach, elk geplof is mooi om te horen, zolang het niet op een oude HTC is ofzo haha. Zie het inderdaad, mooi dat het wel origineel BMW is, hou echt van zoveel mogelijk van het originele merk, ook met velgen enzo.

Je ziet inderdaad wel duidelijk dat het een aparte uitvoering is zo, zou zelf ook die badge eraf halen, had ik ook bij m'n 2.0 TFSI, die had dan wel 100pk minder, maar toch stonken er genoeg mensen in, erg leuk!

iDutchman zei:
De dashcam installatie is nog een €689,- inc BTW extra, maar goed. Dat is ook heel iets anders. Gelijk inbouwen bij een nieuwe auto is het mooist. En dit wordt echt professioneel gedaan met 0,0 draadjes zichtbaar en alles aan de binnenkant (buiten zicht) aangesloten. (...) Detail en dashcam zijn ook weer dik over de €2000 dus probeer het niet allemaal tegelijkertijd te doen. :)

Ik ben wel heel benieuwd hoe dat ingebouwde dashcamsysteem er straks uitziet. Het moet inderdaad wel een beetje netjes gebeuren, maar dat komt bij een detailer vast goed. Post je daar ook een plaatje van als hij terug is?

funf zei:
iDutchman zei:
De dashcam installatie is nog een €689,- inc BTW extra, maar goed. Dat is ook heel iets anders. Gelijk inbouwen bij een nieuwe auto is het mooist. En dit wordt echt professioneel gedaan met 0,0 draadjes zichtbaar en alles aan de binnenkant (buiten zicht) aangesloten. (...) Detail en dashcam zijn ook weer dik over de €2000 dus probeer het niet allemaal tegelijkertijd te doen. :)

Ik ben wel heel benieuwd hoe dat ingebouwde dashcamsysteem er straks uitziet. Het moet inderdaad wel een beetje netjes gebeuren, maar dat komt bij een detailer vast goed. Post je daar ook een plaatje van als hij terug is?

Yes! Van zowel bij de vooruit als achterruit.

Auto opgehaald en staat er mooi bij. Even nagevraagd: een dubbele glascoating is echt - mits correct onderhoud dus correct waswijze - goed voor 5-6 jaar. In ieder geval zo lang ik de auto heb. Ben tevreden met het resultaat. Nu zorgen dat de auto netjes blijft.

Staat altijd binnen dus kan weinig mee gebeuren.

Een paar foto's (pictures don't do justice):

XOhliC1.jpg

wbHTrRi.jpg

fF1UkeT.jpg

Dashcam installatie is ook perfect. Zal dit nog op de foto zetten.

Zo dan!!
Zo vind ik die neus van de wagen toch echt wel geweldig mooi.
Ontzettend strak hoe de wagen erbij staat, top hoor!

Dank voor je reactie, Bofkont! Ik weet dat jij dit extra kan waarderen :)

Nog een foto :

LsujMA3.jpg

En de dashcam voor:
emSF1bl.jpg

en achter (zie je - mede door donkere ruit - niet zitten):
Trzb03q.jpg

Pfff.... wat een mooie bak! :eek: Zag van de week een oranje M135 rijden, met performance pakket en de uitlaten, wat een geluid! :)

Welke dashcams zijn dit? Ben nu namelijk ook opzoek naar een dashcam na dat gezeik met de schade die gereden is. :( Gewoon even verder lezen dan mijn neus lang is.

Dat is strak ingebouwd inderdaad!

Kun je wellicht vanuit de zitpositie ook eens foto's maken, zie je hem dan nog net zitten achter de spiegel?

Ik heb in het verleden een hoop strak gepoetste gedetailde auto's gezien, maar dit is van een andere orde. Zou een dergelijke glascoating graag eens van (heel) dichtbij zien, zeer fraai (y)

Echt WAUW!!! Ziet er goed uit! Die lampen voor de Glass Coating. Is dat bij elk merk glass coating want ik zit wel eens op Youtube te kijken naar detail video's en zie het eigenlijk niet supervaak dat die lampen gebruikt worden.

KadettRT zei:
Echt WAUW!!! Ziet er goed uit! Die lampen voor de Glass Coating. Is dat bij elk merk glass coating want ik zit wel eens op Youtube te kijken naar detail video's en zie het eigenlijk niet supervaak dat die lampen gebruikt worden.

Lampen zijn standaard behandeling na aanbrengen van glascoating. Bij afwerking van de lak met normale waxen of sealants wordt dit niet gedaan.

Terug
Bovenaan