Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ma Zo zei:Mooie koets! Ik zit er ook aan te denken een nieuwe (witte) 1-serie Edition Shadow te bestellen, maar dan met M-performance velgen. Ik rij nu een 335i xDrive uit 2014, dus qua vermogen scheelt het weinig. Wat mij nog tegenhoudt is met name het verlies in kofferbakruimte, en interessante alternatieven bij de concurrent (Mercedes).
Ik heb als alternatief een nieuwe C63 AMG S (Combi) op het oog. Nog iets sneller, maar vooral meer ruimte. Geen alternatief met een gelijke prijs inderdaad.Springbok zei:Je foto's doen het niet helaas.
2,5 week zijn zo voorbij. Lekker!!
Ma Zo zei:Mooie koets! Ik zit er ook aan te denken een nieuwe (witte) 1-serie Edition Shadow te bestellen, maar dan met M-performance velgen. Ik rij nu een 335i xDrive uit 2014, dus qua vermogen scheelt het weinig. Wat mij nog tegenhoudt is met name het verlies in kofferbakruimte, en interessante alternatieven bij de concurrent (Mercedes).
Wat voor alternatief van MB? Een A AMG lijkt me nog wel flink stuk prijziger (vanafprijzen).
Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Wel nog even zwarte performance nieren erin![]()
RobEU zei:Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Oehf, alsjeblief niet zeg. Krijgt vooral zo'n auto een erg goedkope look van.
Don't get me started...Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Springbok zei:RobEU zei:Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Ik vind dit juist cheap..
RobEU zei:Springbok zei:RobEU zei:Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Omdat in principe alle BMW's ze verchroomd heeft en je zwart net iets te vaak op de oude modelletjes terugziet?
Overigens vind ik de suggestie van D2 hierboven een zeer goede. Veel beter in harmonie dan willekeurig dingen wijzigen.
Springbok zei:De dikkere BMW's hebben juist vaak de performance nieren. En ik vind het mooi aansluiten bij de raamlijsten.
Ik zou de alu accenten btw ook zwart laten spuiten. Het is mij onduidelijk waarom BMW hiervoor heeft gekozen bij de facelift. Wordt mij te druk zo.
[D2] zei:Springbok zei:De dikkere BMW's hebben juist vaak de performance nieren. En ik vind het mooi aansluiten bij de raamlijsten.
Ik zou de alu accenten btw ook zwart laten spuiten. Het is mij onduidelijk waarom BMW hiervoor heeft gekozen bij de facelift. Wordt mij te druk zo.
Tsja, ik denk dan, waarom je dure bmw zo verpesten met van die lelijke zwarte randen waar chroom hoort te zitten, lijkt alsof de oorspronkelijke grille eraf gevallen is...allemaal een kwestie van smaak natuurlijk. Die 'alu' accenten voorop sluiten m.i. mooi aan op de velgen en de spiegelkappen. Best subtiel.
[D2] zei:Tsja, ik denk dan, waarom je dure bmw zo verpesten met van die lelijke zwarte randen waar chroom hoort te zitten, lijkt alsof de oorspronkelijke grille eraf gevallen is...allemaal een kwestie van smaak natuurlijk. Die 'alu' accenten voorop sluiten m.i. mooi aan op de velgen en de spiegelkappen. Best subtiel.
Springbok zei:RobEU zei:Springbok zei:RobEU zei:Springbok zei:Heerlijk, heerlijk!!
Omdat in principe alle BMW's ze verchroomd heeft en je zwart net iets te vaak op de oude modelletjes terugziet?
Overigens vind ik de suggestie van D2 hierboven een zeer goede. Veel beter in harmonie dan willekeurig dingen wijzigen.
Misschien is cheap niet de juiste woordkeuze. Ik vind het zo standaard.
De dikkere BMW's hebben juist vaak de performance nieren. En ik vind het mooi aansluiten bij de raamlijsten.
Moderator
Oh nu heb ik er op gelet en wat is dat gek gedaan zeg! Op het front zowel chroom als mat aluminium! Dat moet inderdaad wel gelijk zijn.Als het dan aangepast moet, dan zouden misschien nieren in de zelfde 'mat aluminium' finish als om de roosters links- en rechtsonder nog wat kunnen zijn.
Kristian zei:Opvallend op de foto's trouwens het kleurverschil tussen achterbumper en rest van de carrosserie. Vind ik op zo'n dure auto eigenlijk niet kunnen.
Springbok zei:[D2] zei:Tsja, ik denk dan, waarom je dure bmw zo verpesten met van die lelijke zwarte randen waar chroom hoort te zitten, lijkt alsof de oorspronkelijke grille eraf gevallen is...allemaal een kwestie van smaak natuurlijk. Die 'alu' accenten voorop sluiten m.i. mooi aan op de velgen en de spiegelkappen. Best subtiel.
Dus de raamlijsten moeten eigenlijk ook chroom zijn?
Arno S zei:Zal heerlijk klinken maar geen mistlampen op het top model?
[D2] zei:Springbok zei:[D2] zei:Tsja, ik denk dan, waarom je dure bmw zo verpesten met van die lelijke zwarte randen waar chroom hoort te zitten, lijkt alsof de oorspronkelijke grille eraf gevallen is...allemaal een kwestie van smaak natuurlijk. Die 'alu' accenten voorop sluiten m.i. mooi aan op de velgen en de spiegelkappen. Best subtiel.
Dus de raamlijsten moeten eigenlijk ook chroom zijn?
Mwoah, twijfelgeval. Ik vind verchroomde raamlijsten vaak erg mooi, maar op 'sportieve' uitvoeringen staat het wat gek. Bij deze auto zou ik het niet willen denk ik. Maar ik zie dat meer als het weglaten van versiering, raamlijsten zijn uiteindelijk iets functioneels, het is een keuze om die te versieren. Een logo of een grille zijn -tegenwoordig- juist niet functioneel maar versiering op zich. Dat moet juist opvallen, dus daarbij vind ik het onlogisch om het chroom weg te laten (en heel lelijk, maar dat had ik geloof ik al gezegd). Maar mat aluminium randen om de nieren zou misschien nog wat mooier zijn.