Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Mijn hemeltje dit is idd verschrikkelijk, zoveel moeite en liefde
Alleen het stuur gestolen?? veel beschadigd ook ???
uwbuurman zei:Stelletje domme honden. Op de reguliere parkeerplek? Het nare is dat ze nu weten waar een mooi nieuw m stuur te halen is, over een paar dagen...
Bofkont zei:Pak kans is gewoon 0.0 als het niet op heterdaad is.
Politie doet hier gewoon niets aan, zo frustrerend!!!
Dit soort sturen belanden op Marktplaats of Ebay, of gejat op bestelling.
Nico GTR zei:Dat mensen een aanbetaling doen....gebeurt vaker. Hij wil makkelijk wat geld verdienen en dan wegwezen.
Mechanix zei:Tja, in Amsterdam wonen nu eenmaal veel bevolkingsgroepen die er afwijkende waarden en normen op na houden als het aankomt op bijvoorbeeld eigendomsrecht. En dan is een moderne BMW ook nog een typische auto die hoog op de verlanglijstjes staat van dat soort groepen.
Voor mij al genoeg reden om niet in Amsterdam te willen wonen, en geen nieuwe BMW te willen bezitten. Maar ook oud spul in een kleinere stad is niet veilig, zo is ooit mijn scootertje gestolen toen ik hem niet aan de ketting had gelegd. Maar goed, dat ging om een schade van 300 euro max. Het is hoe dan ook verschrikkelijk frustrerend als anderen er met je spullen vandoor gaan.
Hopelijk heb je nu geen ellende meer na de getroffen maatregelen!![]()