Ik ben van plan een Arduino te kopen (dit is een apparaat waarop je sensoren,lichtjes, schermpjes e.d. kunt aansluiten en zelf kunt programmeren, bijv. je eigen parkeersensor programmeren). Nu zitten hier ook veel draadjes bijgeleverd en vind het slordig dit allemaal over het hele dashboard te laten lopen. Zo wil ik bijv. een rood lampje laten branden wanneer verwarmingsknop op warm staat en andersom voor blauw. De Arduino zelf dient aangesloten te worden op een USB poort (ik heb een usb hub met sigaretten-aansteker aansluiting). Nu vroeg ik me af of het makkelijk is het verwarmingspaneel te demonteren zodat ik de draadjes erachter kan wegwerken? Of is er misschien een ander verwijderbaar paneel waarachter ik dingen kan wegwerken en dan opnieuw monteren?
Wel heb ik nog een open montageframe onder mijn radio waar ik misschien iets zou kunnen inbouwen, weet alleen niet of jullie weten hoe dit werkt en wat voor plekken er zijn om dingen weg te werken?
Ik heb een polo 6n uit 1997. Soms zit er onder de radio een paneel met elek. ramen e.d. maar ik heb dat niet dus dit is nu een lege ruimte.
Wel heb ik nog een open montageframe onder mijn radio waar ik misschien iets zou kunnen inbouwen, weet alleen niet of jullie weten hoe dit werkt en wat voor plekken er zijn om dingen weg te werken?
Ik heb een polo 6n uit 1997. Soms zit er onder de radio een paneel met elek. ramen e.d. maar ik heb dat niet dus dit is nu een lege ruimte.