poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?


  • Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Mijn top 3:

1. BMW 5-serie: Na aanvankelijk enthousiasme ben ik er nu wat minder lyrisch over: front is nogal vreemd en verder is 'ie saaier en lijkt 'ie minder tijdloos dan zijn voorganger. In zijn geheel desondanks een mooie bak!
2. Mercedes-Benz E-klasse: Veel uitstraling, helaas een lelijk front en niet helemaal goed ingedeelde achterzijde. Zijkant vind ik erg geslaagd.
3. Audi A6: Saai, gaat snel vervelen, mislukte facelift, geen uitstraling. Wel mooi hoor, maar stijgt niet of nauwelijks boven de ook mooie Hyundai Sonata of Grandeur uit.
 
1. BMW 5-serie: Niet dat ik er zo kapot van ben, naar mijn idee is het kiezen tussen 3 auto's waar ik nix mee heb. Dan toch maar de BMW omdat hij er nog enigzinds strak gelijnd bij staat en fijne motoren heeft.
2. Audi A6: Opzich een keurige wagen, echter mis ik enige spannende lijnen waardoor het nu al weer een vrij saaie standaard-wagen begint te worden.
3. Mercedes E: Waar de vorige E-klasse nog chique was vind ik deze totaal mislukt met de vierkante koplampen...echt 10x niks.

Ik zou voor dit geld liever een super dikke Passat, Insignia of Laguna besturen. Ruim zat, 225pk+ blok erin, 4WD, en alle opties aanvinken op de lijst.
 
Met wat voor motor??? Als het de E63 AMG is...zou ik die verkiezen boven een RS6 en een M5...Alleen vanwege die motor...
 
1) BMW 5-serie
Zeer fraaie verschijning geworden! Gewoon weer lekker tijdloos, zoals BMW dat ook tijdens de E39 was. Wat mij betreft de topper in 't segment!

2) Audi A6
Eveneens nog steeds een mooie, tijdloze verschijning. De achterkant is er met de facelift wel op achteruit gegaan, maar de Avant is dat gelukkig bespaard gebleven. Net niet zo mooi als een 5-serie, maar nog steeds een dikke tweede!

(...)

(...)

en nog eens

(...)

14.941 Mercedes-Benz E-Klasse
Oké, gekkigheid natuurlijk, maar wat heeft Das Haus het met de nieuwe E-Klasse verbeurd! De nieuwe C vind ik erg mooi, maar de nieuwe E is zo ontzettend ongebalanceerd en anoniem vormgegeven; ik kan het met de beste bedoelingen niet mooi vinden. Valt finaal uit de toon naast de A6 en de 5-serie. En dat terwijl de vorige zo mooi was! Jammer, waar BMW een grote stap vooruit zet, gaat Das Haus m.i. totaal de mist in.
 
Ik heb op de Mercedes-Benz E-klasse gestemd. Waarom? De A6 speelt niet echt in op mijn emotie en moet dus om deze nogal onduidelijke reden afvallen. Tussen de 5-serie en de E-klasse was het even tobben. De 5-serie heeft mijns inziens het mooiere interieur, de E-klasse het mooiere exterieur. De 5-serie is wat sportiever, de E-klasse is wat comfortabeler. Mijn gevoel zegt dat de E-klasse meer iets voor mij zou zijn dan de 5-serie. Puur een gevoelskwestie.

[sub]Wel als Elegance (zonder die lelijke LEDs), in een chique kleurencombinatie en met rustig lopende zescilinder alstublieft.[/sub]
 
Poll: Gaat de km-heffing door?
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]


Poll: Km heffing, gaan jullie minder rijden?
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Even dit topic afstoffen:

Poll: Welke Mini MPV?

Na een vrij lange stilte in het Mini MPV-segment zijn er het laatste jaar drie belangrijke nieuwkomers in dit segment gekomen. Citroën introduceerde de vrolijke C3 Picasso, Kia de stoere Venga en Opel heeft net de innovatieve Meriva geïntroduceerd. Wordt het één van deze, of wordt het een oudgediende? Voor ongeveer 17 mille kon ik negen MPV's vinden. Wordt het de pittige, maar verouderde Hyundai Matrix, de chique maar trage, dure en verouderde Musa, wordt het de tijdloze Note, de Grand-uitvoering van de aloude Modus met de fijnste (turbo)motor van het achtkamp, de Seat Altea, die weliswaar nogal ondergemotoriseerd is, maar wel lekker groot en volwassen is of wordt het de Skoda Roomster: een markant gelijnd, fris ruimtewonder met dezelfde motor als de Altea, wat ook in de Roomster betekent dat 'ie bepaald niet snel is?

Citroën C3 Picasso 1.4 VTi Séduction - Vermogen: 70 kW/95 pk - Prijs: € 16.995
Hyundai Matrix 1.6i Dynamic Version - Vermogen: 76 kW/103 pk - Prijs: € 17.295
Kia Venga 1.4 CVVT X-tra - Vermogen: 66 kW/90 pk - Prijs: € 16.695
Lancia Musa 1.4 8v Argento - Vermogen: 57 kW/77 pk - Prijs: € 17.995
Nissan Note 1.4 Life - Vermogen: 65 kW/88 pk - Prijs: € 17.800
Opel Meriva 1.4 Selection/Edition 87/100- Vermogen: 64 kW/87 pk/74 kW/100 pk - Prijs: n.n.b
Renault Grand Modus 1.2 TCE 100 Expression - Vermogen: 74 kW/100 pk - Prijs: € 17.690
Seat Altea 1.4 - Vermogen: 63 kW/85 pk - Prijs: € 17.595
Skoda Roomster 1.4 Ambition - Vermogen: 63 kW/86 pk - Prijs: € 17.990

feb0ad3c0bc318bec9c862dba954f512.jpg

[*]Citroën C3 Picasso

19c0533ccabbe41abc13c2fdcdb744b4.jpg

[*]Hyundai Matrix

46176_2.jpg

[*]Kia Venga

29787ce5eea86f5bf8319854edffca23.jpg

[*]Lancia Musa

648306bed2862fa89593dcd874c9dbdf.jpg

[*]Nissan Note

7e22c2bee22c1b5fa303180d3e98582d.jpg

[*]Opel Meriva

33f58d78106d621e2809d8200302fa01.jpg

[*]Renault Grand Modus

4b263a2128b0e63ddeda7d623ab9faa5.jpg

[*]Seat Altea

bcbb0ae6825fbeb0c6689816492f846f.jpg

[*]Skoda Roomster
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Poll: Welke van de drie?

Daihatsu Materia 1.5 Groove - Vermogen: 76 kW/103 pk - Prijs: € 19.749
Kia Soul 1.6 CVVT X-tra - Vermogen: 93 kW/126 pk - Prijs: € 19.195
Nissan Cube 1.6 Pure - Vermogen: 81 kW/110 pk - Prijs: € 19.400

cb1bd46c90d87a6aad130bdfb4f8caf4.jpg

[*]Daihatsu Materia

1db430120e41d4452801abbe0084abd2.jpg

[*]Kia Soul

5a29936bfe4579e39e0318bf27ff6142.jpg

[*]Nissan Cube
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
[size=medium]Deport it - Import it: Deel 19[/size]

Poll: Deport it - Import it: Honda Accord Crosstour

Honda is er als de kippen bij als BMW met een nieuw soort crossover komt: de BMW X6 werd snel gevolgd door de Acura ZDX (hoewel de SsangYong Actyon en veel eerder al, de AMC Eagle die er zelfs als Cabriolet was, de trendsetters waren), terwijl de 5-serie Gran Turismo nóg sneller werd gevolgd door de Honda Accord Crosstour. De Accord Crosstour heeft de 3.5 V6 van de Amerikaanse Accord en is er met zowel voorwielaandrijving als 4WD. Zou dit model een interessante aanvulling kunnen zijn op het Europese verkoopgamma?

2010_honda_accord_crosstour_40_cd_gallery.jpg


2010_honda_accord_crosstour_34_cd_gallery.jpg


2010_honda_accord_crosstour_11_cd_gallery.jpg


[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Deport it - Import it: Jianghuai Heyue RS

De Chinezen leren snel, dat bewijst ook de Jianghuai Heyue RS. Jianghuai (JAC) is een snel aan de weg timmerend Chinees bedrijf dat vooral bekend is van de voormalige licentieproducten van Hyundai, maar Jianghuai heeft in korte tijd een eigen lijn opgebouwd, bestaande uit de Yueyue, Tongyue/Tongyue RS, de door Pininfarina getekende Heyue sedan, de Binyue, Rein (nog gebaseerd op de vorige Hyundai Santa Fe), Refine (nog gebaseerd op de vorige generatie Hyundai H-1/H200) en deze Midi MPV Heyue RS. De Heyue RS is in China louter leverbaar met een 1.8 liter motor die 105 kW/143 pk levert, later volgt een 1.5 16V met 78 kW/106 pk. De Heyue RS is zelfs voor Chinese begrippen een prijsknaller, de auto is een stuk goedkoper dan alle concurrenten. Als 1.8 kost de auto slechts 63% van wat de Landwind Fashion 1.8 (137 pk) moet opbrengen, 45% van de lokaal gebouwde Citroën Xsara Picasso 2.0 (135 pk) en 39% van een Volkswagen Touran 1.8T (150 pk; ook lokaal gebouwd)! Mijn mening moge bekend zijn, maar hoe denken jullie erover? Importeren of laten staan in China?

U2809P33T148D398194F2097DT200908061.jpg


U2809P33T148D398208F2097DT200908061.jpg


U2809P33T148D398221F2097DT200908061.jpg


[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Deport it - Import it: Kia Cadenza

Kia heeft op de thuismarkt de K7 geïntroduceerd die in Europa Cadenza gaat heten, maar die niet naar Nederland komt. De 4.95 meter lange zakenauto heeft de volgende motoren: 2.4 GDI 16V ± 147 kW/200 pk, 3.5 V6 24V 204 kW/277 pk en 2.2 CRDi 16V 145 kW/197 pk. De Nederlandse importeur is toch weer gaan twijfelen of ze de Cadenza misschien toch wél naar Nederland moeten halen. Zou dat een goede beslissing zijn?

33569_11_1.JPG


33569_20_1.JPG


[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Deport it - Import it: Renault Fluence

In België kennen ze 'm, maar in Nederland wordt de Fluence niet verkocht. Wél wordt de elektrische versie in 2011/2012 leverbaar. De Fluence is gebaseerd op de Mégane en heeft de verlengde wielbasis van de Estate (2700 mm). In België is 'ie er met 1.6 16V motor met 110 pk en een 105 pk sterke 1.5 dCi motor, die daar resp. 19.450 en 21.500 euro kosten (zowel Dynamique). Ter vergelijking: een Mégane Grandtour (zo heet 'ie in België) kost in die uitvoering met dezelfde motoren resp. 20.100 en 22.150 euro. Moet Renault Nederland de Fluence in haar verkoopgamma opnemen?

2903710.jpeg


2903721.jpeg


2903749.jpeg


[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Deport it - Import it: Suzuki Kizashi

Suzuki heeft voorlopig geen plannen om haar eerste middenklasser ooit naar Europa te halen. De Kizashi is speciaal voor de VS ontworpen, waar de auto dient als opvolger van de Suzuki Forenza (= Daewoo/Chevrolet Nubira) en Suzuki Verona (= Daewoo/Chevrolet Evanda), auto's waarmee Suzuki in de VS een slecht kwaliteitsimago mee heeft opgebouwd. De Kizashi heeft een 2.4 liter motor met 135 kW/184 pk. De auto is veel beter dan je misschien zou denken. Om de woorden van AutoCar maar te gebruiken: "Suzuki is probably not the first company that springs to mind when the call goes out to produce a credible new Mondeo rival from scratch. But on this evidence you’d be surprised. The Kizashi turns out to be bang on target: good looking, agile, refined, fun to drive, a car that can truly give the Mondeos and Insignias of this world a run for their money. Skeptical? You’re maybe not alone there, but the fact is, straight out the box, the Kizashi ranks as an extraordinary effort. It's a crying shame a car this good is not on its way to the UK. Sure, it would be a bit of a curio, perhaps, but the Kizashi is a cracking drive."

Suzuki-Kizashi-201199103801891593x1060.jpg


Suzuki-Kizashi-201199103813301593x1060.jpg


Suzuki-Kizashi-2011991038539581593x1060.jpg


[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Nu ik vandaag twee Kia Venga's zag rijden (een champagne/bruinkleurige en een zwarte) ben ik nog meer overtuigd van mijn keuze in de poll. Wat is het toch een strakke bak! Ik heb het gevoel dat dit model weleens een groot succes kan gaan worden in Nederland en dat heeft het merk ook wel nodig: de afgelopen jaren ging het hier erg beroerd met een halvering van het marktaandeel in een paar jaar tijd. Mijn andere stemmen waren trouwens: Nissan Cube en
Deport it: Lelijk, voegt niet veel toe naast de CR-V en Accord Tourer.
Import it: Zeer goedkoop, geslaagd uiterlijk: succes verzekerd.
Import it: Imagobooster, fraaie en moderne sedan.
Deport it: Renault moet eerst maar eens de Mégane en Laguna-verkopen in Nederland op orde krijgen. Elektrische variant is uiteraard wél interessant.
Import it: Goede aanvulling op het gamma, imagobooster.
 
Poll: Welke grote middenklasser?

Audi A6 2.0 TDI 170pk Business Edition - Vermogen 125 kW/170 pk - Prijs € 46.495
Saab 9-5 2.0 TiD Linear/Vector - Vermogen 118 kW/160 pk - Prijs ca. € 42.500/45.000 (o.b.v. Belgische prijzen)
Volvo S80 2.4D Kinetic - Vermogen 129 kW/175 pk - Prijs € 43.995

audi_a6_02.jpg

[*]Audi A6

4sa9523_4ae6b6cfdb914.jpg

[*]Saab 9-5

volvo_s80__01.jpg

[*]Volvo S80
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Dit topic is ook niet meer te reanimeren, zie ik. Nou ja, ik heb zelf in ieder geval voor de Saab gekozen. Ik vind het nieuwe model een fraaie verschijning en de prijzen zijn (in België) gunstig. Verder is het veruit het meest verse model van het stel. De Volvo mist naar mijn mening wat uitstraling, verder is het een nette auto met de lekkerste diesel. Bij Audi vind ik de facelift minder geslaagd, bovendien is het design me snel gaan vervelen. Ook zijn de prijzen het minst gunstig, hoewel het Business Edition-pakket wel interessant is.
 
Misschien straks de nieuwe 9-5 als ze daar in Zweden alle Opel/GM onderdelen eruit gesloopt hebben en vervangen hebben door kwaliteitsproducten.
 
@ Ivanov: Het zit wel diep, hè :D Natuurlijk een wereld van verschil met de S80 met Mondeo-onderstel en Ford-onderdelen.
 
Daewoo-Chevrolet zei:
@ Ivanov: Het zit wel diep, hè :D Natuurlijk een wereld van verschil met de S80 met Mondeo-onderstel en Ford-onderdelen.

Ik heb ook lang niet zo'n grote hekel aan Ford als aan GM/Opel.
 
Toen Ivanov nog een klein Ivanovje was reden er altijd autoradio's door de straat. Luid in de verte te horen. Petjes hadden ze nog niet in die tijd, je noemde ze gewoon aso's. Van de 10 auto's waren er ongeveer 6 Opels, 2 VW, 1 Ford en 1 overige. Dat is een goede eerste stap om er een hekel aan te krijgen. Toen Ivanov een iets groter Ivanovje was, ging werken en een rijbewijs haalde(uiteraard een rijschool gezocht zonder Opels) kwam hij te werken bij een bedrijf dat de bezorging deed met Opels. Toen leerde Ivanov dat Opels niet alleen aso-auto's waren, maar ook nog gewoon eens waardeloze auto's. Hij was wel verbaasd over de capaciteiten van de Opelontwerpers. Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen alle slechte eigenschappen van dieselmotoren en benzinemotoren in één 1.7d blok samen te brengen is eigenlijk best wel knap. Het ding zoop, maakt herrie en was niet vooruit te branden. Toen Ivanov als tijdelijke leenauto bij onderhoud van één van deze hokken een Vectra reed, kwam hij tot de conclusie dat ook dit niets was. De Combo leerde Ivanov wel wat onderstuur is. Op een rotonde weer gasgeven voor de wielen recht staan...dat was de les. En ik denk niet dat Opel het ooit nog eens goed kan maken. GM is slecht omdat ze het mooie SAAB hebben genomen en bijna volledig verpest hebben en het bijna de nek om hebben weten te draaien.
 
En dan te bedenken dat de Vectra (A - eigenlijk best vreemd dat er bij de Astra wél verder werd geteld ten opzichte van de Kadett en bij de Vectra niet ten opzichte van de Ascona) indertijd één van de beste was in zijn segment mede vanwege zijn onderstel, zoals ik al eerder liet zien uit oude AutoWeek-tests. De 9-5 doet het trouwens goed in poll, goed nieuws voor Saab-Spyker Automobiles ;)
 
Welke E-segmenter? Mmm, moet ik mijn keuze bij name noemen?

Welke bekleding? Leer aan de buitenkant, velours in het midden.
 
Stel, je wilt een nieuwe gezinsauto kopen en hebt 15 mille te besteden. Waar zou dan je voorkeur naar uitgaan?

Poll: Welke gezinsauto voor 15 mille?

Dacia Logan MCV 1.6 16V Lauréate - Vermogen 77 kW/105 pk - D-label - € 14.190
Hyundai i30 CW 1.4i CVVT Blue ActiveVersion - Vermogen 80 kW/109 pk - B-label - € 14.745
Landwind CV9 1.6 Base - Vermogen 72 kW/98 pk - D-label - € 14.495

De i30 heeft ten opzichte van de Logan o.a. zijairbags, hoofdairbags voor en achter, hoogte- en diepteverstelling stuur, audioinstallatie (bediening via stuur), navigatiesysteem, regelbare interval ruitenwissers en middenarmsteun vóór, maar mist een boardcomputer en mistlampen vóór.
De CV9 heeft een regelbare interval ruitenwissers, maar mist ten opzichte van de Logan o.a. elektrische ramen vóór, stuurbekrachtiging, hoofdsteunen achter, boardcomputer en elektrische en verwarmde buitenspiegels.

m1by17mbxgss_800.jpg

[*]Dacia Logan MCV

hyundai-al-salone-di-ginevra-2010_16.jpg

[*]Hyundai i30 CW

m1cykkjb626c_800.jpg

[*]Landwind CV9
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Doe dan maar de Logan. Van de i30 vind ik met name de achterkant niet mooi, zo'n hogere auto als de Landwind lijkt me ook niets en daarvan vind ik sommmige details niet geslaagd (die glimmende zwarte buitenspiegels oa). De Logan lijkt me wel een leuke no nonsense auto, maar dan zou ik wel de meest kale uitvoering nemen.
 
Ik ben voor de Hyundai gegaan. De Logan MCV is in het geheel niet geslaagd, maar is natuurlijk sympathiek. Als je echter voor hetzelfde geld een volledig bijdetijdse compacte middenklasser kunt kopen met een veel rijkere uitrusting, dan zou de keuze voor mij gauw gemaakt zijn. De i30 CW biedt gewoon veel meer waar voor zijn geld dan deze Logan MCV. De Landwind CV9 zou eigenlijk 2 mille goedkoper moeten zijn, de basisuitvoering is kaal. Qua ontwerp vind ik 'm eigenlijk nog het mooist van de drie, maar de i30 lijkt me toch een betere aanbieding met een standaard al goede uitrusting, goed veiligheidsniveau en 5 jaar garantie.
De Logan MCV moet inderdaad altijd in een van de basisuitvoeringen worden gekocht, want in deze uitvoering is het geen budgetmodel meer.
 
Ik vind de Landwind als ik hem zo naast de concurrentie zie ook niet zo aantrekkelijk geprijsd. Die auto op de foto is toch geen Base?
 
Ik weet niet of die aftermarket velgen zijn voorbehouden aan de Comfort. De CV9 valt op zich in dezelfde klasse als een Opel Zafira, Renault (Grand) Scénic of Peugeot 5008: eveneens een Midi MPV met (tegen meerprijs) plaats voor zeven. Maar ik weet niet hoeveel meer ruimte zo'n CV9 biedt ten opzichte van een MCV of i30 CW.
 
BMW_ActiveHybrid7_001.jpg

Audi_A8TDIqu_009.jpg

Merc_S_500_4matic_025.jpg

BMW_ActiveHybrid7_007.jpg

Audi_A8TDIqu_012.jpg

Merc_S_500_4matic_016.jpg


[*]A8
[*]7
[*]S

[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi


Gewoon even de Duitse 3 limo's, anders stemt iedereen de nieuwe XJ :p
 
S-klasse: de 7-serie en A8 hebben wat mij betreft geen uitstraling en hebben beide lelijke details. Verder blijft de S-klasse de referentie qua comfort en verfijning.
 
Ivanov zei:
Geen van allen. Doe me maar een Quatroporte, Rapide of iets dergelijk.

Rapide begint pas bij 2,5 ton, Quattroporte bij 1,7 ton. Als we zoeken op diesel hebben we alleen de XJ en de Phaeton als concurrent.
 
1. Fiat Punto Evo
2. Opel Corsa (wel de 5-deurs)
3. Seat Ibiza
4. Volkswagen Polo

Ik zou alleen liever nog even wachten op de Citroën C3 1.6 e-HDI (92 pk).

Laatste poll: Aston Martin DBS
 
Heb de poll eigenlijk gemaakt omdat deze vraag laatst in me opkwam en ik echt niet zou kunnnen kiezen.
Nu vind ik ferrari's wel mooi maar zou de california en 612 bijvoorbeeld nooit kopen.
Behalve bij de 599 want die heeft iets magisch, net als de 575M.
De Aston straalt pure klasse uit en vooral het geluid is prachtig.
 
Ik vind de verhoudingen van de 599 GTB Fiorano niet fraai. De 612 Scaglietti juist de meest fraaie Ferrari van dit moment. Veruit de meest strakke, ingetogen, elegante van het stel. Natuurlijk zijn de wielen te klein of de wielbasis te groot, maar dat geeft 'm mijns inziens zijn charme. Weer eens wat anders dan al die opgepompte ontwerpen die met 22" velgen worden opgetuigd (zoals een DBS...). Lichte kleuren staat de auto niet echt, maar Ferrari rood of donkerblauw vind ik echt top! (y)
 
Als ik dan toch moet...doe dan maar die Grande Punto.

Maar liever de Aston Martin. Na verloop van tijd is het uiterlijk van de Ferrari beter gaan wennen...maar zelfs dan nog wint hij het niet van de looks van de Aston. Jeremy zei het geloof ik al...die auto is gewoon porno op wielen...
 
Daewoo-Chevrolet schreef: zei:
Ik vind de verhoudingen van de 599 GTB Fiorano niet fraai. De 612 Scaglietti juist de meest fraaie Ferrari van dit moment. Veruit de meest strakke, ingetogen, elegante van het stel. Natuurlijk zijn de wielen te klein of de wielbasis te groot, maar dat geeft 'm mijns inziens zijn charme.

(y)

De 612 Scaglietti is een klassieke Ferrari, het is een Ferrari voor de wat oudere liefhebber, net als die prachtige 456 ooit was.

autowpru_ferrari_456_gt_1.jpg
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom men voor meer geld een Polo wil hebben dan bijv. de Corsa, terwijl de Polo ook nog eens 20pk minder heeft.
Dan zou je toch zeggen dat een keuze niet zo gunstig uit zou vallen voor dit model
 
Terug
Bovenaan