poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Charger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Alle accesoires zou het mooist zijn, maar ik
> bedoelde meer van als je 1 ding moest kiezen,
> welke accesoire zou je dan kiezen?:)

Dat komt absoluut niet ter sprake, 1 ding kiezen kan ik gewoon niet, ik "moet" al deze dingen hebben, ben het gewend en ben niet van plan om voor minder te gaan op mijn volgende auto.

Als ik echt moest kiezen ( met een pistool op mijn kop ) zou ik gaan voor CV + AB.

Ik ook cruise control als ik moest kiezen. Maar het liefst alles natuurlijk.

Ik ga voor de Airco. Sinds we airco hebben wil ik echt niet meer zonder! Maar uiteraard zijn meer dingen leuk/belangrijk, zoals ABS en CV+AB...

Airbag, zonder airco overleef je een crash wel.. zonder airbag is de kans een stuk kleiner.:)

Op twee airco uiteraard.

Poll: Caravan
[*]Vakantie!
[*]In de pers
[*]Afzinken
[*]Doneren aan Brainiac
[*]Opblazen
[*]Caravanrace Valkenswaart
[*]Uit een helikopter mikken
[*]Kettingzaag!
[*]Overgieten met benzine en 1 lucifer
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

BandenSmoker Schreef:
> Airbag, zonder airco overleef je een crash wel..
> zonder airbag is de kans een stuk kleiner.:)

zonder airco gaan je rijprestaties op warme dagen lijken op een dronkenmansrit...je reacties alleszins...:rolleyes:
zonder airbag overleef je makkelijk een ongeval, ik heb er verschillende zonder blijvend letsel overleefd (airbags zorgen voor minder tot geen kwetsuren), zonder airco zouden het er meer hebben kunnen zijn...:T

Idd: airco is pre crash en een airbag komt in actie als het kwaad al geschied is. Voorkomen is beter dan genezen wat mij betreft.(y)

Airco.
Maar als het panoramadak was ipv. schuifdak had ik het wel geweten.;)

Caravan? Doneren aan Brainiac/Top Gear. Die kunnen er wel wat leuks mee. ;)

H.E.N.K.I.E Schreef:
> @ Charger; Waarom denk je dat ik niet gestemd heb?
> ;)

:D
Ik heb zelf airco gestemd, ideaal.:cool:
Al zou ik al die andere opties ook willen, veel daarvan zitten ook op mijn huidige auto, ook airco.:)

Doneren aan Brainiac, hoef ik zelf alleen maar te kijken, en niets te ondernemen, het is vakantie namelijk... :D

Doneren aan Brainiac.

Hoe reageert een caravan op dynamiet bijvoorbeeld..:T

Doneer die caravan anders aan de mannen van Top Gear, komt er weer een leuke aflevering ;).

Ja, dat stelde ik ook al voor. Bij TG weten ze er altijd wel goede raad mee. :T

Caravan?​

Will it blow or will it glow?
Will it bang or will it fizz?
Will it break or will it bounche?
Will it sink or will it float?

Ik wil wel meedoen met die test, lekker met Professor Mai Jong Li in een caravan. :)

H.E.N.K.I.E zei:
Ik wil wel meedoen met die test, lekker met Professor Mai Jong Li in een caravan. :)

Ga jij dan maar lekker met een fictief persoon in een caravan zitten, dan ga ik wel met Rachel Grant, íemand moet het vuile werk toch opknappen... :D

Dat is best eerlijk, dan ga ik onder haar werktijd, en jij als ze thuis komt. :)

Welke twee hebben op 'Schapenhoeder' gestemd? :D

H.E.N.K.I.E zei:
Dat is best eerlijk, dan ga ik onder haar werktijd, en jij als ze thuis komt. :)

Ok, dus ook voordat ze naar d'r werk gaat :LOL:. Ik heb overigens niet op schapenhoeder gestemd.

Hyundai Accent sedan. Lekker betaalbaar, ruim en op de AutoRai zat ik er best lekker in en vond ik het interieur er nog best fraai uitzien. :)

Poll: rock of hardcore
[*]rock
[*]hardcore
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

rock natuurlijk :cool:
(dan bedoelen we normale rock, en geen metal of zo:))

Handgeschakeld, zonder twijfel. En rockmuziek, hou niet van hardcore/trance.

Lotus Omega Schreef:
> :D Alleen vind ik een LO met 500 pk dan weer
> niks... (n)

Waarom is 500 pk een nadeel dan ? o_O

Dan is 'ie niet origineel en het schijnt ook niet echt goed te zijn voor de motor.

Lotus Omega Schreef:
> Dan is 'ie niet origineel en het schijnt ook niet
> echt goed te zijn voor de motor.

Aha, aangezien de tuning door Lotus zelf gedaan is leek het me geen probleem en alleen maar een pluspunt.

Kan zijn dat deze wel goed is getuned, maar er zijn ook mensen geweest die hun LO hebben laten tunen en die er achteraf niet zo blij mee waren. Lekke koppakkingen e.d., om maar eens wat te noemen.

Terug
Bovenaan