poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Over de transmissie kan ik niets zeggen, zonder rijbewijs. Een automaat is wel heerlijk simpel en relaxed... maar met een handbak heb je meer controle. En een semi-automaat zie ik niet als het beste van twee werelden, maar eerder als het slechtste van twee werelden.

Rock, het liefste progressieve rock. Ayreon. :cool:

En daarna... de 500E. Sorry Lotus en Lennart. Maar een 500E heeft meer stijl, dan maar iets langzamer.

Rock forever en de Lotus Omega, met grote afstand de allerstoerste Opel aller tijden. Dat zal alleen maar geëvenaard of verbeterd kunnen worden bij een gelijksoortig project... En dat terwijl ik toch een heftig fan ben van de OPC-lijn, ik zeg thuis wel es tegen mijn vrouw dat als ik ooit multimiljonair zou zijn, ik ze allemaal in de garage zou zetten... :p

:)

Alle OPC's :D? De eerste Vectra GTS OPC vind ik wel leuk, die ging nl. 260 km/u. Onbegrensd, net als de Opel Lotus Omega. Lekker duitsertjes pesten op de Autobahn dus :)!

Poll: Welke 5-deurs stadsauto?
[*]Chevrolet Matiz

norm_2_Matiz_2005_Eu.jpg

norm_35_Matiz_2005_Eu.jpg

[*]Citroën C1

norm_1_C1_03.2006_Eu.jpg

norm_21_C1_2005_Eu.jpg

[*]Daihatsu Cuore

Cuore7A.jpg

Cuore7A2.jpg

[*]Daihatsu Trevis

norm_2_Trevis_03.2006_Eu.jpg

norm_35_Trevis_03.2006_Eu.jpg

[*]Fiat Panda

norm_3_Emotion.jpg

norm_22_Emotion.jpg

[*]Hyundai Atos

norm_9_Hyundai_Atos_Prime_2005_Eu.jpg

norm_25_Hyundai_Atos_Prime_2005_Eu.jpg

[*]Kia Picanto

82024_3.jpg

PicantoA3.jpg

[*]Peugeot 107

norm_12_107_2005_Eu.jpg

norm_20_107_2005_Eu.jpg

[*]Toyota Aygo

norm_1_Aygo_1.4D-40kw_2005_Eu.jpg

norm_20_Aygo_1.4D-40kw_2005_Eu.jpg

[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

@LO: ja, alle OPC's, maar die grap met de Vectra GTS OPC I was inderdaad erg cool, alle Beemers en Benzen inhalen auf der Autobahn!!! (y)

ehhhhh de Aygo bij gebrek aan iets beters... o_O

Jammer dat de Vectra GTS OPC II wel gewoon begrensd was op 250 km/u, terwijl hij was getuned naar 280 pk. Ze zullen wel op hun vingers zijn getikt :(.

Inderdaad erg jammer, maar ik heb begrepen at de volgend egeneratie Astra OPC ongeveer 300 pk en 4WD krijgt, dat wordt feest!!! (wel de begrenzer laten verwijderen dan. Stel je voor, rijd je met je BMW 530 op de Autobahn, begrensd op 250, wordt je ingehaald door een Astraatje alsof je stilstaat... :LOL:

@ quattro GmbH Het heeft zo te zien wel geholpen, nog geen stemmen op de Bangle-Beemers! :)

QotSA: (y)

Pick-ups: (n)

voor de auto's kun je beter clips van Jamiroquai kijken, wel met het geluid uit, want die liedjes lijken allemaal veel te veel op elkaar!

@ Henk-Jan In die clip zien ze er wel cool uit, of heb je hem nog niet gezien?

@LO: ik heb die clip niet gezien, maar zonder dat is mijn visie nog steeds dat een pick-up onmogelijk cool kan zijn... o_O

Klopt, pick-ups zijn ook niet cool, maar in die videoclip zijn het wel coole. Past ook goed bij de clip.

@ Henk-Jan Heb je die clip gezien dan?
@ 330dM Pick-ups, en vooral zulke zijn absoluut niet cool. Die in de videoclip echter wel.

Mmmm, ik ben niet zo van de videoclips, zijn er ook stilstaande beelden van?

Henk-Jan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waar slaat deze vraag op? Schijfremmen zorgen toch
> voor een beter remresultaat? En minder fading?

Trommelremmen zijn toch ook goed?:rolleyes:

Normaal tuning. Bij sommige auto's beiden. En dan heb ik het over nette (originele) Merk lichtmetalen wielen. Alles origineel SAAB/Mercedes-Benz et cetera.

Schijfremmen en motorische tuning! Al kan styling ook erg mooi zijn.

@ quattro GmbH Logisch, al vind ik het wel een beetje vreemd. Er zijn hier namelijk nogal wat mensen die zeggen dat ze Bangle-BMW's "schitterend" en "prachtig" vinden. En dan winnen de oude BMW's het toch weer van de nieuwe \o/.

Over tuning gesproken:
Heb net een nieuwe aflevering van 'Pimp My Ride' gezien op TV. Het was verschrikkelijk! Het leek 'De Grote Beurt' wel!!! Een of andere arrogante, camerageyle meid was dit keer aan de beurt die eigenaresse was van een W126 S-klasse. Een echt wrak was het. Toen het team van GAS (Galpin Auto Sports) ermee klaar was, hadden ze er een echte Barbie-auto van gemaakt, hij was nl. helemaal roze :cry:!!!

Hier de aflevering online, als je durft te kijken:

Pimp My Ride: Spechelle's 1981 Mercedes-Benz 300 SE (Full Episode 505)

Luister ook naar wat ze zegt: "It's one of a kind. Just like me!" AAAAARGHHH!!!

Lotus Omega Schreef:
-------------------------------------------------------

> Hier de aflevering online, als je durft te
> kijken:
>
> Pimp My Ride: Spechelle's 1981 Mercedes-Benz 300
> SE (Full Episode 505)
>
> Luister ook naar wat ze zegt: "It's one of a kind.
> Just like me!" AAAAARGHHH!!!

:cry::(:cry: Dan is er de mogelijkheid om die Benz op te knappen en dan gebeurt dit. Vreselijk!

Terug
Bovenaan