Guest
FH126560 zei:Wie zou dat willen kopen? Uitlaten slijten nauwelijks meer en M140i rijders willen alleen maar upgraden. Hooguit iemand die een auto wenst terug te bouwen naar orgineel.
Geen idee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH126560 zei:Wie zou dat willen kopen? Uitlaten slijten nauwelijks meer en M140i rijders willen alleen maar upgraden. Hooguit iemand die een auto wenst terug te bouwen naar orgineel.
Zadelsnuiver zei:Ik zou het originele spul gewoon lekker zelf houden, vooral de kat is een duur stukje waar je bij de dealer de hoofdprijs voor betaald. Stel dat je straks met die nieuwe uitlaat niet door de APK komt, mag je bij de garage een nieuwe bestellen. En ook wat je zegt, de Akra heeft nog een resale value maar wat heb je daar aan als je geen vervangde uitlaat hebt, ga je dan zonder uitlaat rijden?
funf zei:Leuk, die upgrades!![]()
Joe met trema l D met punt zei:326 Euro lijkt me wat overdreven. Ik zou rekening houden met rond de 200 Euro.
Phaeton W12 zei:Ik denk dat ik tegelijkertijd meedraaiende naafdopjes laat monteren, ook een leuke gadget. Dan kunnen we weer even vooruit.
smarter zei:Echt zonde dat zo'n compacte achterwielaangedreven zespitter nooit meer terugkomt in het BMW modellengamma.
Ik had bij de aankoop geen wensen voor specifieke opties. Dus heb daar niet heel goed naar gekeken. Zag wel staan 'Akustikverglasung' en "DAB tuner'. Akustikverglasung is denk ik niet standaard, lijkt me dikker glas dat betere isolatie biedt? Verder zit er ook een parkeercamera op (geen idee of dat standaard is of niet).Dat zal een hele fijne auto zijn met de M40i motor, gefeliciteerd met de aankoop! Welke opties zitten erop? En staan er nog aanpassingen op de planning, bijvoorbeeld het tinten van de ruiten vanaf de B-stijl?
Gaat de M140i nu in de verkoop, of is het een blijvertje naast de X3 en moet de 318i het veld ruimen?
Goed te horen over jouw ervaring met de stuiterende X3M. Ik vond de X3M een jonge hond die nerveus aan de lijn trok. Toch bleef de auto nog enigszins in mijn hoofd zitten als de 'ultieme X3'. Met wat ongemakken kan ik wel leven als er iets fantastisch tegenover staat. Maar de X3 M40i biedt als totaalpakket meer voor mij, heeft ook meer koppel bij lage toeren.Gefeliciteerd met de aankoop! Begrijpelijk ook dat je de X3M hebt laten staan. Ik heb dit jaar met de Stelvio achter een X3M competition op de autobahn gereden en was verrast hoe springerig die over het asfalt stuiterde.
Ongeveer 130 euro exclusief montage.Phaeton W12, wat heb je voor de underbody races moeten betalen?
Heerlijk, het feit dat je niet hoeft te kiezen, maar gewoon beiden hebt.
Goede, maar ook weer eens doen. Heb je al eens Walnut blasting gedaan / overwogen?Ik heb onlangs BMW benzine additief in de tank gegooid en daarna 15 liter getankt. Voor het eerst het 'originele' additief van BMW zelf. Tot nu toe gebruikte ik (1 of 2x per jaar) Forte injectiereiniger. Allemaal preventief, om de motor op de langere termijn goed schoon te houden.
Nee, nog nooit. Ik heb geen motorklachten en verwacht die eigenlijk ook niet snel. Ik denk dat dat mede komt door veel lange afstandsritten met hogere snelheden, consequent gebruik van 98 benzine en regelmatige olieverversing (elk jaar of elke 15.000 km).Heb je al eens Walnut blasting gedaan / overwogen?