MC W zei:
Maar wel per maand maar 57 euro voor een hoop extra's. We zitten hier toch als autoliefhebbers? Maar ja als zelfs liefhebbers voor die lelijke SW gaan..

auto's moeten altijd maar zo min mogelijk kosten maar je gaat toch ook niet op de allergoedkoopste vakantie met de nadelen van dien?
Ten eerste kun jij niet in andermans portemonnee kijken. Iedereen weet zelf wel wat hij of zij kan besteden/missen aan het rijden van een auto. Daarnaast vinden sommigen 57,- euro veel geld voor een auto en anderen vinden dit peanuts.
Ten tweede is het zo dat niet iedereen een SW lelijk vind. Ik vind persoonlijk de hatchback ook mooier dan de SW, maar er zullen vast mensen zijn die de SW prachtig vinden. Dat is dus ook maar subjectief..
Punt drie is dat je een vakantie ook boekt binnen je budget. Je zoekt namelijk een vakantie uit die past bij je bestedingsruimte, bijvoorbeeld een vakantie in Nederland voor 800,- euro, een vakantie in Spanje voor 1400,- euro of een vakantie op Curacao voor 3500,- euro. Een goedkope vakantie hoeft ook niet per definitie nadelen met zich mee te brengen. Er zijn hele volksstammen die met een rugzakje en een tentje gaan backpacken voor vrijwel noppes.
Tot slot is voor veel mensen een auto niet veel meer dan een vervoersmiddel om van A naar B te komen (al dan niet gedwongen door je functie/werkgever). Mijn vriendin bijvoorbeeld wil zo goedkoop mogelijk een auto rijden die aan haar wensen voldoet. Ik zelf zou best een ietwat duurdere auto nemen als ik die echt mooier/fijner zou vinden en deze binnen budget zou passen. Dat is dus ook voor iedereen anders.
Kortom: waar ik lang van stof ben, ben je zelf nogal kort door de bocht