Dave.S84S zei:
Hier kunnen jullie de pin out van de luidsprekers terugvinden. 8V NR 8444 en 8440 linkse deur vooraan, 8430 links achteraan, 8445 en 8449 rechts vooraan en 8435 rechts achteraan.
Heb jij inmiddels je subwoofer zelf aangesloten?
Voor het audiosignaal, heb je dat afgetapt rechtstreeks van de achterspeakers?
Of is een CAR2ISO stekker achterop de audio-unit een goed idee?
Ik ben nog zoekende naar een goede manier op een Pioneer actieve sub netjes aan te sluiten..
Dat gezegd hebbende; de eerste 200km met de gloedjenieuwe 308SW BlueLeaseExecutive zitten erop

Eerste indruk: buitengewoon prima!
Ondanks de lichte diesel trekt ie ons zeer vlotjes van de plek. Benieuwd hoe zuinig hij is.
Premium stoelen zitten lekker. Moet nog wel even wat afstellen voor de ideale zithouding.
Als ik iets onderuit zak, dan zie ik het middendisplay niet meer, maar zit ik tegen het stuurtje aan te kijken.
Wel heb ik het idee dat de linker voetsteun wat ver naar voren lijkt te zitten, waardoor je erg "rechtop" zit, met flink gebogen knie.
En zo lang zijn mijn benen echt niet... misschien eens wat verder naar achter proberen te zitten.
Voor mij eerste keer parkeersensoren en achteruitrijcamera, dat werkt op zich heel mooi (tenzij donker, qua camera).
Start/stop systeem doet z'n werk ook prima.
iPad touchscreen is wel even wennen. Aan de ene kant heel handig, alles achter 1 scherm, maar aan de andere kant vergt het wel de nodige aandacht om 'even' iets anders in te stellen qua temperatuur, radiozender, navi... Navi overigens nog niet gemerkt dat ie, zoals hier al vaker gemeld, echt een paar honderd meter naast de rijbaan gps't. Maarja, net 200km erop zitten...
En wat een ruimte, heerlijk! Moet nog even de bagagescheider-stang installeren, want oh oh, de boodschappies hebben vrij spel achterin
Overigens lees ik net, dat je moet uitkijken met het soort USB stick dat je wilt gebruiken voor je muziek.
Het systeem kan niet overweg met USB3.0, klopt dat?? Dus; oude 2.0 stick pakken? Maakt de grootte nog iets uit voor het systeem?