Peugeot 308 (SW p. 26)

Alleen rempedaal intrappen, start stop knop indrukken, auto van de handrem zetten, start stop knop indrukken.
de auto is van de automatische handrem.
Bij het openen van de deur geeft hij een vreselijk signaal dat had wat zachter gekunt.

sloper zei:
J_P_P zei:
revolution-nl zei:
J_P_P zei:
Mcsluis zei:
Ook nog een leuk feitje, normaal gesproken laat de electronische rem automatisch los bij het optrekken/wegrijden. Tenzij er een deur openstaat.
Ik wilde de auto even verplaatsen met het portier open, de handrem liet niet eerder los dan dat het portier was gesloten.
Had ik van de week ook, het duurde een paar seconden voor dat ik dat begreep :p

Ik had laatst de wasstraat overstuur doordat ik in de wasstraat mijn auto van contact zetten waardoor de elektronische handrem werd ingeschakeld :X
De wasstraat werd automatisch uitgeschakeld.

Hoe heb je het daarna opgelost?

De wasstraat was gestopt dus ik kon de auto via de normale manier van de elektronische handrem afhalen. Kort daarna starten de wasstraat weer.
Was best even een rare gewaarwording.

Ik zo graag willen weten of de ble sw Hill assist heeft.,ik lees tegenstrijdigheden hierover op internet. Kan iemand hier duidelijkheid in geven?

Cawabonga zei:
Ik zo graag willen weten of de ble sw Hill assist heeft.,ik lees tegenstrijdigheden hierover op internet. Kan iemand hier duidelijkheid in geven?

Wat dacht je van even in de prijslijst kijken. Daar staat in dat op de sw hill assist vanaf het standaardmodel geleverd wordt.

Crabro zei:
MarcvdB zei:
MarcvdB zei:
Ik rijd ik een zwarte 308 BLP. Iemand toevallig bekend met wat "zwabberig" rijgedrag bij het rijden over oneffenheden ? Ik had het met mijn originele 16" Topaze velgen. Toen gemeld bij Peugeot, en toevallig waren mijn 17" Rubis velgen binnen. Maar nu voel ik het nog steeds. Gewoon vreemd gevoel alsof je even de controle kwijt bent en de achterkant wat "zweeft". Is dat normaal ? Uitlijning is gedaan, dus wat kan dat zijn.[/qkomt niemand bekend voor ??uote]

Ik heb een SW. Ik had dit in het begin precies hetzelfde (17" trouwens). Was vooral in bochten als ik wat harder reed. Was vooral de eerste 5k km. De laatste 15k km niet meer gevoeld... geen idee waar het aan lag.

Ik heb exact hetzelfde. Niet alleen in het begin. Zeer regelmatig lijkt de achterkant te zwabberen als ik in n snelwegbocht over een oneffenheid rijd. Zou dit n foutje zijn of een bedoelde producteigenschap? Ik heb overigens nog nooit klachten van mede passagiers gehoord. Misschien dat het alleen een gevoel in het stuur is?

308 ipv 207cc zei:
Cawabonga zei:

Wat dacht je van even in de prijslijst kijken. Daar staat in dat op de sw hill assist vanaf het standaardmodel geleverd wordt.

Dit heb ik ook gelezen, maar voor hill start assist heb je toch een elektronische handrem nodig ?
Mijn SW Blue Lease Executive heeft een handbediende handrem , en heeft dus geen hill start...

Ik heb net nogmaals de brochure doorgelezen, en de eerste paar pagina's gaan over de Hatchback, de pagina's daarna pas over de SW.
Dus volgens mij is de elektronische handrem samen met hill start enkel standaard op de HB.

Squall zei:
308 ipv 207cc zei:
Cawabonga zei:

Dit heb ik ook gelezen, maar voor hill start assist heb je toch een elektronische handrem nodig ?
Mijn SW Blue Lease Executive heeft een handbediende handrem , en heeft dus geen hill start...

Ik heb net nogmaals de brochure doorgelezen, en de eerste paar pagina's gaan over de Hatchback, de pagina's daarna pas over de SW.
Dus volgens mij is de elektronische handrem samen met hill start enkel standaard op de HB.

Mijn oprit loopt op (zouden ze 'm daarom oprit noemen?) anyway...iedere keer voel ik dus de hill assist z'n werk doen als ik bovenaan stop!
Het betreft de SW BLE uitvoering; gelukkig zonder automatische handrem.

@Squall: als je de Hill assist nog nooit hebt opgemerkt zou het best mogelijk zijn dat ie defect is.
Het blijft natuurlijk wel Franse prut;)

Je moet op een serieus hellend vlak staan, stevig met je poot op de rem. Bij het loslaten van het rempedaal voel je enkele seconden dat de bergkabouter in het vooronder je taak even overneemt!

@ENTE ik heb het nog niet geprobeeerd maar ik dacht dat dit enkel bij een elektronische handrem kon.
Ik heb hier in de buurt een perfecte helling om te testen , vandaag maar is proberen :)

MarcvdB zei:
Ik rijd ik een zwarte 308 BLP. Iemand toevallig bekend met wat "zwabberig" rijgedrag bij het rijden over oneffenheden ? Ik had het met mijn originele 16" Topaze velgen. Toen gemeld bij Peugeot, en toevallig waren mijn 17" Rubis velgen binnen. Maar nu voel ik het nog steeds. Gewoon vreemd gevoel alsof je even de controle kwijt bent en de achterkant wat "zweeft". Is dat normaal ? Uitlijning is gedaan, dus wat kan dat zijn.

Ja, hier bij de SW ook. Bij oneffenheden op hogere snelheden geeft de achtertrein(!) het gevoel van speed steering.
Denk dat het een producteigenschap is van de auto zelf. Die achterwielophanging is niet feiloos, helaas.
De tijd dat er bij Peugeot uitmuntende onderstellen/schokbrekers werden gebruikt (406) lijkt definitief voorbij.

Band/ wiel: 17" Goodyear 225/45.

Zal checken hoe ie het straks doet op winter Conti's in dezelfde maat.

Btw, wat een beroerde posting om te quoten. Heb 'm even aangepast vanuit het oorspronkelijke bericht.
Er staat een script fout in, bij het quoten pakt ie alles als quote mee*-)

ENTE zei:
@Squall: als je de Hill assist nog nooit hebt opgemerkt zou het best mogelijk zijn dat ie defect is.
Het blijft natuurlijk wel Franse prut;)

Je moet op een serieus hellend vlak staan, stevig met je poot op de rem. Bij het loslaten van het rempedaal voel je enkele seconden dat de bergkabouter in het vooronder je taak even overneemt!

Vanmiddag getest en je hebt inderdaad gelijk !
De 308 SW BLE heeft inderdaad hill assist :)

Dit maak ik trouwens regelmatig mee; out of the Blue (lease executive...) begint de locatie van de wagen zich te verwijderen van het GPS signaal of andersom, het is maar hoe je het bekijkt. Gaat vaak om enkele meters.
Helaas genoeg om continue aanwijzingen te geven. Erg storend.

4rzul2.jpg

In dit geval de A2, maar vaak genoeg ook de A6, A1, A50, A28...
Snelwegen die er vaak al jaren liggen en locaties waar volop signaal is.

ENTE zei:
Dit maak ik trouwens regelmatig mee; out of the Blue (lease executive...) begint de locatie van de wagen zich te verwijderen van het GPS signaal of andersom, het is maar hoe je het bekijkt. Gaat vaak om enkele meters.

4rzul2.jpg

In dit geval de A2, maar vaak genoeg ook de A6, A1, A50, A28...
Snelwegen die er vaak al jaren liggen en locaties waar volop signaal is.
7
De navigatie heeft wel meer vreemde nukken in vergelijking met een tom tom,
b.v.
Niet op alle N wegen snelheids aanduiding, en geen in de bebouwde kom en buitengebied.
Slechte rijstrook aanduiding bij splitsing op autowegen.
Het is niet mogelijk om een gepland route te verwijderen.
Ik ben laats van de gepland route afgeweken, hij blijft dan kilometers lang aangeven om om te keren, een tom tom gaat veel eerder een alternatieve route
aangeven.

Klopt inderdaad allemaal.

De meest ergerlijke aanwijzing is een afslag aanzien voor een splitsing, dat gebeurd vrijwel bij iedere afslag*-)
Afijn, dat was al vanaf dag 1 en is ook vaker al gepost. Ook de scheiding tussen signaal en locatie...

Hoop dat er ooit eens een update voor komt vanuit Peugeot.(tu)
Dat zou heel fijn zijn. Ze kunnen wel bij PSA, heb nooit dit soort grappenmakerij gehad.

Squall zei:
308 ipv 207cc zei:
Cawabonga zei:

Hill assist staat los van de elektronische handrem. Zou ook vreemd zijn als het als standaard in de brochure vermeld staat.

ENTE zei:
Hoop dat er ooit eens een update voor komt vanuit Peugeot.(tu)
Dat zou heel fijn zijn. Ze kunnen wel bij PSA, heb nooit dit soort grappenmakerij gehad.

Zo is het maar net - jaaaren terug reed een 307 SW (ik mocht toevallig mee) door een opgebroken deel van Brussel.
Feilloos leidde de navi naar de bestemming via een alternatieve route.
Maar goed ook, want het was laat, donker en nat buiten.

Zal wel bekend fenomeen aan het worden zijn, maar toch.

Zag bij Nefkens Stadskanaal wel 4 stuks 308 SW BL (dus zonder dakrail, chroomomlijsting en panoramadak) uit voorraad leverbaar staan i.v.m. 14% bijtelling dit jaar.

Doubleyou308SW zei:
Zal wel bekend fenomeen aan het worden zijn, maar toch.

Zag bij Nefkens Stadskanaal wel 4 stuks 308 SW BL (dus zonder dakrail, chroomomlijsting en panoramadak) uit voorraad leverbaar staan i.v.m. 14% bijtelling dit jaar.

SW's zonder zonder dakrail & chroomomlijsting zouden verboden moeten worden. ;)

Ik heb vandaag het eerste gebrek aan Rubi ontdekt...

Na ruim 4 maand gebruikte ik vanmorgen voor het eerst de achterruitsproeier en wat bleek, de laptoptas werd nat!

Ws. slangetje los ofzo.. Binnenkort maar even langs de Rapid service.. Kijken wat Rapide is op z'n Frans.. ;)

@ENTE,

Hier had mijn Octavia ook last van., er bleek water in de GPS antenne-voet te zijn gekomen waardoor de boel na verloop van tijd ging oxideren/roesten. Wellicht deze laten vervangen? Ik heb er nml. geen last van en ben meerdere uren per dag op onze A wegen te vinden, ook op diegene bij Zaltbommel als op je foto ;).

Zo, kon je het knopje vinden?;)

Heb jij, als asfalttijger niet eerder de achterwisser icm sproeier nodig gehad??
Je kijkt zeker alleen naar voren en rijdt op de camera achterruit..

Ik gebruik bijna iedere rit zowel mijn voor- als achtersproeier. Lekker schoon zicht bij het starten van de rit..(tu)

ENTE zei:

4rzul2.jpg

In dit geval de A2. (..)

Ik denk dat de navigatie nog op 'autotrein' modus staat.. toen die vanaf de fabriek de weg naar NL (Oosterhout) moest zien te vinden..:T

Durashift zei:
Zo, kon je het knopje vinden?;)

Heb jij, als asfalttijger niet eerder de achterwisser icm sproeier nodig gehad??
Je kijkt zeker alleen naar voren en rijdt op de camera achterruit..

Ik gebruik bijna iedere rit zowel mijn voor- als achtersproeier. Lekker schoon zicht bij het starten van de rit..(tu)

Kwestie van vaak genoeg je auto wassen denk ik, haha. Parkeren doen we op de buitenspiegels :)

28000km en voor het eerst de sproeier gebruiken! Moet nog winter worden he.. Ik heb zelfs het ruitensproeireservoir nog niet zelf bijgevuld! Ons bien zuun'g ;) oh wacht, heb een tankpas waar ik die zut mee kan betalen ;)

Rare kwasten bij Peugeot reeds twee maal een offerte gevraagd voor een set stalen velgen met winterbanden
ze reageren geheel niet als je die aanvraag via hun site doet waar ze wel de set aanbieden met lichtmetalen velgen á €849
maar ik wil stalen velgen voor de winter.
Bij autobandenmarkt worden ze aan geboden met stalen velgen en Michelin of Continental winterbanden voor € 620 per set
moet je ze er wel zelf onderzetten,
Zal een bij de Kwik fitter vragen wat zij daar hebben,
Als je een auto lease zitten ze er meestal bij maar wij rijden de Peugeot privé vandaar dat wij nog even verder kijken.
Ik denk dat er nog maar weinige zijn die ze nu er al onder hebben,dat was vorig jaar wel ongeveer in deze tijd,
maar ja wat wil je ook twee weken terug kon je nog in de zee zwemmen

Hermann zei:
Rare kwasten bij Peugeot reeds twee maal een offerte gevraagd voor een set stalen velgen met winterbanden
ze reageren geheel niet als je die aanvraag via hun site doet waar ze wel de set aanbieden met lichtmetalen velgen á €849
maar ik wil stalen velgen voor de winter.
Bij autobandenmarkt worden ze aan geboden met stalen velgen en Michelin of Continental winterbanden voor € 620 per set
moet je ze er wel zelf onderzetten,
Zal een bij de Kwik fitter vragen wat zij daar hebben,
Als je een auto lease zitten ze er meestal bij maar wij rijden de Peugeot privé vandaar dat wij nog even verder kijken.
Ik denk dat er nog maar weinige zijn die ze nu er al onder hebben,dat was vorig jaar wel ongeveer in deze tijd,
maar ja wat wil je ook twee weken terug kon je nog in de zee zwemmen

Bij ATU dezelfde Michelins op lichtmetalen velgen voor € 730 gemonteerd. Scheelt je ook nog een set wieldeksels op die lelijke stalen velgen.

Ik heb net privé een set lm velgen gekocht.
690 incl montage verzendkosten wielsloten.
Continental ts850 205-55-16

Wanneer ik de auto ontgrendel, gaan mijn achterlichten, instapverlichting en dimlichten aan. Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat de dimlichten gaan branden bij het ontgrendelen en de rest wel?
Ik weet dat alles alleen aan gaat wanneer de verlichting op AUTO staat. Ik weet dat je de Follow-me-home aan en uit kan zetten in de configuratie, maar dit heeft ALLEEN effect op het UIT zetten van de auto/motor. Ik heb dit op UIT staan en de dimlichten gaan niet aan wanneer ik de auto UIT zet en/of vergrendel. Maar bij ontgrendelen gaat ze wel weer aan. Lijkt dus wel niet uitgezet te kunnen worden, terwijl ik dit wel had verwacht bij het uitzetten van de Follow-me-home.

Verder is het al vaker gezegd, de navigatie is een hele stap terug t.o.v. de TomTom in de Megane:
- Geen automatische zoom
- Ondanks dat de navi actueel is, weet hij niet dat je in bepaalde wegen niet kan inrijden omdat daar een paaltje staat (al jaren)
- Onduidelijke instructies ("hou bij de splitsing rechts aan" = afslaan, "hou bij de splitsing links aan" = rij rechtdoor op dezelfde weg)
- Verkeersinformatie is onduidelijk en niet zichtbaar op de route (aankomsttijd lijkt ook niet afhankelijk te zijn van deze verkeersinformatie (op de route))
- Een overview van de gehele route is alleen bij het starten van de navi mogelijk, tijdens het rijden niet meer.

Het is dat hij me uiteindelijk wel van A naar B weet te brengen, dus helemaal waardeloos is het nou ook weer niet, maar handig ...

Waarom wil je de dimlichten uit hebben bij ontgrendelen? Het is toch prima zo? Er zijn altijd weer gebruikers die het allemaal net weer anders willen dan standaard (normaal). (:P)

Doubleyou308SW zei:
Waarom wil je de dimlichten uit hebben bij ontgrendelen? Het is toch prima zo? Er zijn altijd weer gebruikers die het allemaal net weer anders willen dan standaard (normaal). (:P)
Ik hoef niet perse de hele straat te verlichten als ik de auto ontgrendel (soms om gewoon maar iets te pakken uit mijn auto).
Had verwacht dat het wel gekoppeld zou zijn aan de Follow-me-home instelling (maar blijkbaar dus, zocht nu dus de Going-to-my-car instelling).

Maar je hebt dus geen idee ?

Opast zei:
Doubleyou308SW zei:
Ik hoef niet perse de hele straat te verlichten als ik de auto ontgrendel (soms om gewoon maar iets te pakken uit mijn auto).
Had verwacht dat het wel gekoppeld zou zijn aan de Follow-me-home instelling (maar blijkbaar dus, zocht nu dus de Going-to-my-car instelling).

Je geeft zelf al aan: Verlichting niet op "auto" zetten. Op zich een logische keuze van Peugeot. In de "auto" stand bepaalt de Peugeot. In alle andere standen bepaal jij.

308 ipv 207cc zei:
Opast zei:
Doubleyou308SW zei:

Je geeft zelf al aan: Verlichting niet op "auto" zetten. Op zich een logische keuze van Peugeot. In de "auto" stand bepaalt de Peugeot. In alle andere standen bepaal jij.
Denk dat dit te maken heeft met de automatische verlichting. Overdag gaat namelijk de verlichting niet aan.

308 ipv 207cc zei:

Deedrieen zei:
Denk dat dit te maken heeft met de automatische verlichting. Overdag gaat namelijk de verlichting niet aan.

Voor beide: Maar waarom dan wel een optie "Follow-me-home" die je desgewenst aan/uit kan zetten (ongeacht de "auto" verlichting) ?

Maar jah, het is zoals het is. No big issue. Misschien dat iemand het wist ...

Opast zei:
308 ipv 207cc zei:

Deedrieen zei:

Voor beide: Maar waarom dan wel een optie "Follow-me-home" die je desgewenst aan/uit kan zetten (ongeacht de "auto" verlichting) ?

Maar jah, het is zoals het is. No big issue. Misschien dat iemand het wist ...

De verlichting gaat alleen aan bij openen met de afstandbediening. Als je bij keyless entry met de hand opent gaat de verlichting niet aan. Wellicht wordt het als hulpmiddel gezien om op een donkere parkeerplaats je auto wat makkelijker terug te vinden.
Er zijn nog meer instellingen niet mogelijk waarvan ik het moeilijk vind om de gedachte van de Franse ingenieur te volgen.

Megane1981 zei:
dj_ko zei:
Megane1981 zei:
dj_ko zei:
Megane1981 zei:
Oei oei, interessant :-D
Mijne ook 3e week van augustus besteld en verwachte levertijd week 51. Ook SW BLE met premium stoelen.
Ben benieuwd wanneer mijn dealer met nieuws komt..... :D
Vervolgens even met de leasemij in gevecht om de huidige auto mogelijk toch een paar weekjes eerder in te leveren!

Dat is vreemd, hier heb ik hem 25 September besteld en ook levertijd week 51.
Ik zit overigens bij Athlon en jij?
Ja die van mij is ook via Athlon besteld. Medio augustus de definitieve opdracht doorgezet.
Nu is uiteraard wel de vraag hoe snel de leverende dealer uiteindelijk de order heeft ingeschoten.
Dat zal niet veel later zijn gok ik.
De verwachte levertijd was destijds ook een indicatie zeiden ze, want zolang er nog geen productiepositie (ofzoiets) bekend was konden ze eigenlijk geen redelijke indicatie geven.
Wel spraken ze uit dat levering in 2014 m.b.t. 14% geen probleem zou zijn.
Ik zal de dealer eens navragen of ze al een betere schatting voor uitlevering kunnen geven.

Oke prima, zou je de uitkomst ook hier kunnen posten? en word de levering toevallig ook door Nefkens gedaan?

Uiteraard, bij deze.
Contact gehad met dealer en de nieuwe verwachte leverdatum is vervroegd (!) namelijk: week 46 :}
Helaas vanwege mijn huidige leasecontract moet ik dan nog even een paar weekjes wachten... maarja.
Liever de auto te vroeg dan te laat binnen. Die paar weken houd ik dan nog wel vol ;)
Oh, niet via Nefkens overigens, maar via Wassink. Athlon's keuze. Scheelt mij in de maandlasten.

Oke :) Mijn leverende dealer is ook wassink kom ik nu net achter. Ik zal ook eens informeren hoe het er mee staat.

Inmiddels zitten de 18inch winterbanden er om heen (Dunlop SP winter sport 3d). Ben benieuwd hoe de peugeot de komende winter presteert op het wegdek.

Mcsluis zei:
Inmiddels zitten de 18inch winterbanden er om heen (Dunlop SP winter sport 3d). Ben benieuwd hoe de peugeot de komende winter presteert op het wegdek.
Dat is geen goedkope band :P

Levertijd update :)

Peugeot 308 SW Blue Lease Execut. 1.6 BlueHDi
Opties:
  • Lak Blanc Nacré
  • Achteruitrijcamera
  • CD-speler
  • Premium stoelen
  • Trekhaak afneembaar 13 polig + witte plaat
  • 17 inch Lichtmetalen velgen (Saphir 17 Inch after-market)

Besteldatum: Week 39 (25-09-2014)
Verwachte leverdatum: week 49
Uitlevering gaat in week 50 plaats vinden.

11 weken dus ongeveer, komt volgens mij wel overeen wel met de andere levertijden zoals die hier op het forum staan :)

Weet iemand toevallig ook wat de nieuweste kaartreleases zijn van het navigatiesysteem?
Dan kan ik dit even checken of deze bij aflevering er op staan.

dj_ko zei:
Weet iemand toevallig ook wat de nieuweste kaartreleases zijn van het navigatiesysteem?
Dan kan ik dit even checken of deze bij aflevering er op staan.

IMG_0306.jpg

Voor diegene die willen weten hoe je op dit scherm komt:
- 3 tot 5 seconden op de instellingen knop (tandwieltjes) drukken ...

Mark de Asfalttijger zei:
15669vn.jpg

iPhone zit aangesloten op de USB poort waardoor deze oplaadt en gelijk als iPod functioneert :)

Mark, is de cd-speler fatsoenlijk benaderbaar? Net wat zitten proberen in de auto en ik neig meer naar de Brodit-houder dan naar de hoge Kuda. De laatste vind ik iets mooier als houder, maar nadat de daadwerkelijke telefoonhouder erop zit zie je daar toch niets meer van. Dan houd je functie over, en volgens mij is het dan fijner om niets voor de ventilator/scherm te hebben. En ook iets rustiger gevoel voor het dashboard als geheel.

Gisteren eind van de middag leuk bericht van de dealer, mijn auto komt deze week binnen! Ik heb hem half augustus besteld.

Ophalen gebeurd pas op vrijdag 21 november, kon eerder die week maar zo ga ik goed het weekend in :D

Peugeot 308 SW BLE
Moka Gris
Premium stoelen
Achteruitrijcamera
Afneembare trekhaak
Bagagenet
Doorzichtige dorpelbeschermer achterklep (eens kijken hoe netjes ze deze kunnen plaatsen :})

Ik kijk er naar uit!

Vanmiddag om 17:00 kan ik mijn auto ophalen.
Begin juli besteld.

Het wordt deze:
308 SW Allure 2.0 BlueHDi 150pk automaat

Rich Oak lak
Denon HiFi geluidsysteem
Keyless Entry & Start
CD-speler
Achteruitrijcamera met actieve parkeerhulp en dodehoekbewaking
Glazen dak en extra getinte ruit achterklep
Pack Securité
Trekhaak afneembaar 7 polig

ron.kraaijkamp zei:
Vanmiddag om 17:00 kan ik mijn auto ophalen.
Begin juli besteld.

Het wordt deze:
308 SW Allure 2.0 BlueHDi 150pk automaat

Dan zijn ze hopelijk aan de Allures begonnen ... bijna zelfde auto maar met 1.6 handmatig.
Ook besteld eerste week van Juli, maar nog niets vernomen....

Jarno™ zei:
15669vn.jpg

iPhone zit aangesloten op de USB poort waardoor deze oplaadt en gelijk als iPod functioneert :)

Mark, is de cd-speler fatsoenlijk benaderbaar? Net wat zitten proberen in de auto en ik neig meer naar de Brodit-houder dan naar de hoge Kuda. De laatste vind ik iets mooier als houder, maar nadat de daadwerkelijke telefoonhouder erop zit zie je daar toch niets meer van. Dan houd je functie over, en volgens mij is het dan fijner om niets voor de ventilator/scherm te hebben. En ook iets rustiger gevoel voor het dashboard als geheel.

Iemand een goedkoop adresje voor deze brodit proclip. De houder voor m'n Iphone heb ik al

Het gaat op type 854952 van brodit.

Goedkoopste op myhandsfree.nl voor 21 euro. Iemand al goedkopere gescoord ? ;-)

roy1975 zei:
Jarno™ zei:
15669vn.jpg

Iemand een goedkoop adresje voor deze brodit proclip. De houder voor m'n Iphone heb ik al

Ik denk dat je hem niet heel veel goedkoper gaat vinden, ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken.
Maar ik bestel hem pas wanneer ik ook daadwerkelijk mn peugeot binnen heb.

dj_ko zei:
roy1975 zei:
Jarno™ zei:

Ik denk dat je hem niet heel veel goedkoper gaat vinden, ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken.

Ik bestel al jaren deze spullen bij PDAPlus.nl en heb dat gisteren ook gedaan. Na optellen van betaalkosten en verzendkosten zit je dan net onder de prijs van wat myhandsfree.nl vraagt: €27.90 vs €27.94 (:P)

Jarno™ zei:
dj_ko zei:
roy1975 zei:
Jarno™ zei:

Ik bestel al jaren deze spullen bij PDAPlus.nl en heb dat gisteren ook gedaan. Na optellen van betaalkosten en verzendkosten zit je dan net onder de prijs van wat myhandsfree.nl vraagt: €27.90 vs €27.94 (:P)

PDAplus heb ik inderdaad ook goede ervaringen mee :) Zitten trouwens vlakbij de VW dealer in Naarden (mocht je in de buurt komen)

Terug
Bovenaan