Joep83
Net ingestapt
golfdiesel zei:Cawabonga zei:Ik heb in het verleden juist bij en Renault en Skoda last gehad van mijn rug. Ik heb nu de standaard stoel en deze zit voor mij dan weer goed.
het heeft met meerdere variabele te maken natuurlijk. Lengte rug, lengte armen, lengte benen en je totale lengte. Ik heb de stoel goed af kunnen stellen de stoel zit goed. Wat ook wel helpt is als je geen portemonnee in je broek hebt zitten, Dat is heel slecht voor je zit.
Ik ben in het verleden met de arbo en therapie bezig geweest om te kijken hoe je het beste de stoel in kan stellen. De zitting of rugleuning 1 a 2 cm verzetten kan al veel verschil maken.
Voor mij nu een prima standaard stoel, ik zit toch ongeveer 3 uur per dag in die stoel.
Ik heb ook nooit wat in mijn zak zitten als ik in de auto ga zitten dat is inderdaad funest.
Ik heb al heel veel geprobeerd met de stoel maar een houding waarmee ik het langer dan een uur vol kan houden heb ik nog niet gevonden.
Het is de pijn in mijn onderrug en rechterheup gecombineerd met het probleem dat als ik de stoel goed afstel voor de lengte van mijn benen dan is de afstand naar het stuur te groot en dan kan je natuurlijk de leuning rechter zetten maar dan is het probleem weer dat er bloedvaten in mijn lies worden afgekneld.
Ik heb een tijdje in een Citroen C3 gereden en daar had ik hetzelfde probleem met het vinden van een acceptabele houding. De beste zit heb ik nog steeds in de Megane gehad.
Aangezien het de rechter heup is, zou het dan miss. niet in de stoel zitten maar in de stand van het gaspedaal?