A
Anoniem
Guest
Volgens mij zit het zo: vorm hetzelfde, bekleding anders (want geen leer/massage/electrisch verstelbaar). Zie afbeelding die ENTE o.a. op de pagina gepost heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sfs zei:marco71 zei:NitroNL zei:Wanneer was deze besteld?
Deze is eind maart in gang gezet en 9 april besteld bij de dealer
omdat er premium stoelen in zitten word hij in de eerste week van juli gemaakt en komt hij in de 2e of 3e week naar Nederland
Zijn deze premium stoelen nog anders dan de elektrisch verstelbare + massage functie + leer zoals in mijn 308 HB BLP?
Vrijdag ophalen en zaterdag direct er mee op vakantie naar Kroatië. Staan er ook campings als Poi geregistreerd?
ENTE zei:Leer met massage en verwarming kan wel op BLE, aftermarket via de dealer bij DK Schweizer
Wel even aangeven bij bestelling want massagefunctie zit niet standaard in het 'aftermarket' pakket.
Durashift zei:Gewoon een trilplaat/ matje dus![]()
DienBrabander zei:Iemand hier die ook voor een 308 SW BLE 2.0 diesel gaat?
Jeetje80 zei:Nog steeds de eerste Dark Blue met luxe stoelen in ROOD leer bij deze dealer!
ENTE zei:Jeetje80 zei:Nog steeds de eerste Dark Blue met luxe stoelen in ROOD leer bij deze dealer!
Spannende combi
Nieuwsgierig naar de foto's.
Had ook eerst donkergrijs met rood leer in de offerte staan. Daarna zag ik de combi zwart met cognackleur leder bij een BMW en ben ik als een blok gevallen![]()
DienBrabander zei:Vandaag voor eerst een 308SW in het wild op de weg gezien hier in Eindhoven. Blijft een prachtige wagen om te zien!
Poekoek zei:Want niet leverbaar op de meeste SW's ivm 14%?
ENTE zei:(en dan te bedenken dat er 14" onder mijn e30 zitten; was destijds heel stoer met 195/60)
ENTE zei:Jeetje80 zei:Nog steeds de eerste Dark Blue met luxe stoelen in ROOD leer bij deze dealer!
Spannende combi
Nieuwsgierig naar de foto's.
Had ook eerst donkergrijs met rood leer in de offerte staan. Daarna zag ik de combi zwart met cognackleur leder bij een BMW en ben ik als een blok gevallen![]()
ENTE zei:Dat Twitter kanaal van Peugeot NL is 'laat ik het netjes zeggen' niet helemaal slim bezig; daar is niet over nagedacht:
@PeugeotNL: Wist je dat: Er een 230 volt stopcontact in de nieuwe #Peugeot308 SW zit? Daar is over nagedacht.
Durashift zei:ENTE zei:Dat Twitter kanaal van Peugeot NL is 'laat ik het netjes zeggen' niet helemaal slim bezig; daar is niet over nagedacht:
@PeugeotNL: Wist je dat: Er een 230 volt stopcontact in de nieuwe #Peugeot308 SW zit? Daar is over nagedacht.
@allen die PeugeotNL volgt: wist je dat de voeding voor dat 230V contact uit de 12V boordbatterij komt?
[size=x-small]lekker zinvol[/size]
[size=x-small]ps. let ook op de kleine letter na de dubbele punt. Hoofdletter is niet nodig, PE NL. Het is geen opsomming of een letterlijk citaat[/size]![]()
Crabro zei:Gisteren de nog ontbrekende kabel laten installeren zodat de EBS amp en subwoofer nu werken.
Geloof me, meer bas dan je nodig hebt. Had ook een upgrade van de speakers laten installeren dus precies te traceren wat de kwaliteit voor welk deel veroorzaakt is niet mogelijk, maar dit EBS stuk doet echt heel veel voor de volheid van het geluid. Stuk minder "blikkerig". Meer dan tevreden!
Schoppin zei:Nog 3 uurtjes en dan mag ik hem ophalen....![]()
207cc zei:Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
De combinatie parelmoer met grijs ligt misschien niet voor de hand, maar het ziet er gelikt uit.
Als je in de auto zit doet het grijs niet allen chique, maar ook heel fris aan en geeft een ruim gevoel.
De stoelen zitten als gegoten en op de snelweg is de rust weldadig. Dit is zeker een topauto om mee op vakantie te gaan, en dan mag het best ver weg zijn.
Zodra er wat meer kilometers gereden zijn zal ik een duo review plaatsen met zowel mijn ervaringen, als die van mijn dochter.
207cc zei:![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
De combinatie parelmoer met grijs ligt misschien niet voor de hand, maar het ziet er gelikt uit.
Als je in de auto zit doet het grijs niet allen chique, maar ook heel fris aan en geeft een ruim gevoel.
De stoelen zitten als gegoten en op de snelweg is de rust weldadig. Dit is zeker een topauto om mee op vakantie te gaan, en dan mag het best ver weg zijn.
Zodra er wat meer kilometers gereden zijn zal ik een duo review plaatsen met zowel mijn ervaringen, als die van mijn dochter.
its_me_leon zei:207cc zei:Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
Mooi die kleur icm die velgen. Dat lichte interieur ziet er idd fris uit. Het zou echter niets voor mij zijn aangezien ik de lunch nog al eens nuttig in de auto.![]()
its_me_leon zei:207cc zei:Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
Mooi die kleur icm die velgen. Dat lichte interieur ziet er idd fris uit. Het zou echter niets voor mij zijn aangezien ik de lunch nog al eens nuttig in de auto.![]()
207cc zei:Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
MNJW zei:Crabro zei:Gisteren de nog ontbrekende kabel laten installeren zodat de EBS amp en subwoofer nu werken.
Geloof me, meer bas dan je nodig hebt. Had ook een upgrade van de speakers laten installeren dus precies te traceren wat de kwaliteit voor welk deel veroorzaakt is niet mogelijk, maar dit EBS stuk doet echt heel veel voor de volheid van het geluid. Stuk minder "blikkerig". Meer dan tevreden!
Goed om te horen! Bij jou ook de remote tbv sub volume regelaar ingebouwd in de middenconsole? Subwoofer onder de bijrijderstoel?
Zou toch ook heel graag nog het verschil willen horen tussen 'zonder en met' speaker upgrade...
Crabro zei:207cc zei:Gisteren afgeleverd en al een beetje kunnen toeren. Wat rijden ze fijn !!
Dat twee-kleurige dashboard met lichte bekleding is echt ZO mooi
Jammer dat het niet op de SW BLE geleverd wordt....