ramdb zei:
[Mijn auto komt deze week bij de dealer binnen en gaat direct daarna direct door voor de inbouw van leder (lederinbouwnederland). Over +/- 2 weken zal foto's posten. Kleur betreft donkerbruin, auto kleur is gris mokka.
Benieuwd naar je foto's!
Afgelopen vrijdag gereden in een 308SW 1.2 THP 130. En het viel me niet tegen, komende uit een 308SW 1.6 THP 150 (2009).
Aan het motorgeluid moet ik wel even wennen, maar het vermogen is me zeker niet tegen gevallen.
Kans is groot dat ik voor de 1.2 (privé) premiere ga, in kleur gris mokka, en met een beetje geluk kan de dealer een voorraad auto regelen (dus snel rijden

.
Nu twijfel ik nog over de wintervelgen, standaard zitten er de Rubis 17"" onder die ik wel mooi vind. Nog wel aan 18" gedacht ziet er geweldig uit, maar gezien kosten en rest minpunten (max 40000 km, hoge kosten banden, minder comfortabel/spoorvorming, hoger verbruik) toch maar laten varen.
Als wintervelg heb ik nu de Ligne-S 16" bedacht, maar twijfel niet of het toch 17" moet zijn (smoelt beter, maar voor winterbanden is 16" mogelijk te prefereren?). Argumenten?
Het geluid vond ik standaard niet voldoende, dus een setje komt er nog in. Iemand ervaring met EBS subwoofer en EBS versterker, werkt dat goed met de standaard speakers?
Op welke banden worden de nieuwe SW's afgeleverd? En welke hebben de beste rijeigenschappen (mag kiezen vd dealer!).[/quote]
Dezelfde vragen heb ik mijzelf ook gesteld...uitendelijk toch gekozen voor 18 inch saphir zomer en 17 inch rubis winter. Ps je hebt een prive bericht...