A
Anoniem
Guest
Joehoe! Gefeli. Je ligt bovenaan de stapel met een 'Okt 2013 bestelling' en het lijkt dus ook zo te zijn dat je nu een van de eerste bent. Goed gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
E-One zei:With good reason too – the Peugeot 308 is one of the sharpest to drive, best looking, generously-equipped and value for money hatchback’s the firm has offered in the last decade.
Mcsluis zei:Mangoöloog zei:Eind januari een Blue Lease premium HB besteld, op benzine... Lekker dwars voor de geen 14% of 20% gekozen maar gewoon de volle mep van 25% bijtelling betalen.
Even uit nieuwsgierigheid. Een BLP met 25% bijtelling? Die combi zie ik niet in de brochures. De 1.2's zijn allemaal 20%. De 1.6 155PK is idd 25%, maar die is weer niet een een BLP uitvoering te krijgen.
Patrickdillen1 zei:Goed nieuws vanuit mijn dealer:
We hebben zojuist de eerste 308 1.6 (14%) diesel binnen gekregen. Ik kan zien dat die van u een chassisnummer heeft en waarschijnlijk al in Nederland is. De planning van Peugeot geeft aan dat hij volgende week bij ons gelost wordt. We houden het in de gaten!
Ik heb een 308 1.6 Bluelease premium besteld met lederen bekleding, 18 inch en alle opties. Oktober 2013 besteld bij Wassink Opgenoort te Doetinchem.
Purple zei:Heeft iemand intussen duidelijkheid over de DAB+ ontvangst voor de nederlandse modellen?
In de handleiding van de auto wordt er gesproken over DAB, wat intussen voor NL al achterhaald is, de vraag is of dat om een optie gaat die wij niet hebben of DAB standaard is ? In de specificaties als je van de bestellingen wordt er met geen woord over gerept. DAB+ is nu de standaard voor Nederland sinds enkele maanden, de meeste radiozenders zijn intussen over.
Gilletti zei:Purple zei:Heeft iemand intussen duidelijkheid over de DAB+ ontvangst voor de nederlandse modellen?
In de handleiding van de auto wordt er gesproken over DAB, wat intussen voor NL al achterhaald is, de vraag is of dat om een optie gaat die wij niet hebben of DAB standaard is ? In de specificaties als je van de bestellingen wordt er met geen woord over gerept. DAB+ is nu de standaard voor Nederland sinds enkele maanden, de meeste radiozenders zijn intussen over.
Mijn 308 Allure heeft het in ieder geval (nog) NIET.
E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
Gilletti zei:E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
Ga je dan aan de buitenkant het verschil zien met de andere reeds bestaande versies?![]()
dmp61 zei:Gilletti zei:E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
Ga je dan aan de buitenkant het verschil zien met de andere reeds bestaande versies?![]()
Wat dacht je met zo’n BlueHDi batch achterop! Ben je gelijk ook het braafste jongetje/meisje van Nederland! Zo zie je over het algemeen ook gelijk wie er wordt gesubsidieerd en wie niet.
Dat wil ik ook heel graag! moet je dat bij aflevering vragen of al wat eerder?Mcsluis zei:dmp61 zei:Gilletti zei:E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
Wat dacht je met zo’n BlueHDi batch achterop! Ben je gelijk ook het braafste jongetje/meisje van Nederland! Zo zie je over het algemeen ook gelijk wie er wordt gesubsidieerd en wie niet.
Om de achterkant zo clean mogelijk te houden, heb ik de dealer gevraagd om alle logo's en teksten te verwijderen behalve de leeuw. Met al die plakkers wordt de achterkant er niet mooier op.
HanTheMan zei:Dat wil ik ook heel graag! moet je dat bij aflevering vragen of al wat eerder?
Mijn datum staat nogsteeds op 10juni afleveren (Blue E-hdi 14% besteld Oktober 2013) net een bevalling dit?![]()
Oke, had niet verwacht dat het überhaupt zou kunnen. Bedankt voor het bericht.Mcsluis zei:HanTheMan zei:Dat wil ik ook heel graag! moet je dat bij aflevering vragen of al wat eerder?
Mijn datum staat nogsteeds op 10juni afleveren (Blue E-hdi 14% besteld Oktober 2013) net een bevalling dit?![]()
Ik heb het gelijk bij de bestelling doorgegeven. Volgens mij moet een mailtje voldoende zijn!
J_P_P zei:Oke, had niet verwacht dat het überhaupt zou kunnen. Bedankt voor het bericht.Mcsluis zei:HanTheMan zei:Dat wil ik ook heel graag! moet je dat bij aflevering vragen of al wat eerder?
Ik heb het gelijk bij de bestelling doorgegeven. Volgens mij moet een mailtje voldoende zijn!
dmp61 zei:Gilletti zei:E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
voiture zei:Je ziet de 308 inderdaad nog maar sporadisch.
Doubleyou308SW zei:dmp61 zei:Gilletti zei:E-One zei:Ik hoop dat de euro6 bestellingen na op gang komen...hopen..het lijkt erop. Wachten is nu op de eerste pic hier op 'ons' forumpje.
Als je daar echt zoveel problemen mee hebt kun je ook een bivakmuts op doen, waar mensen toch toch soms moeilijk over kunnen doen.![]()
metronieuws zei:(..)
"Veel klanten communiceren nu via e-mail of andere online media", zegt Sander den Heijer, product manager bij AutoTrack. Hij krijgt geregeld klachten van potentiële autokopers dat ze geen antwoord op hun mail krijgen. "En dan is de klant dus weg."
(..)
Na het veelvuldig ontvangen van e-mails met vragen over prijs en levertijd ontstaat de kans dat de autoverkoper ook minder op zijn online communicatiestijl gaat letten. "Autoverkopers moeten niet meegaan in de soms ronduit botte benadering van de consument, maar moeten blijven communiceren op een manier die bij hen past en hen onderscheidt van andere autobedrijven. Uiteraard moet dit duidelijk zijn, maar ook snel", stelt Den Heijer.
metronieuws zei:Inmiddels zijn er volgens AutoTrack ook autodealers die inspringen op de nieuwe vorm van klantcontact hebben. Zo zijn er verkopers die snel even met de smartphone een filmpje maken van de auto waar de vragen over zijn gesteld en dat als antwoord meesturen. "Op deze manier laat je zien dat je bereid bent om moeite te doen voor de potentiële autokoper, toon je de identiteit van jouw bedrijf en win je het vertrouwen van de vrager", aldus Den Heijer.
Alias81 zei:![]()
Kan iemand mij vertellen welke kleur dit is?
Als ik de andere foto's hier bekijk lijkt het me geen Gris Artense, maar ik vind het ook niet op Gris Alu lijken.
Dit is de kleur (en velgen) die ik graag wil bestellen...
MOTORHEAD83 zei:Vandaag een bericht gekregen van Peugeot NL. De eerste 's 120 en 150pk diesels komen juli en.augustus in NL aan
Alias81 zei:![]()
Als ik de andere foto's hier bekijk lijkt het me geen Gris Artense, maar ik vind het ook niet op Gris Alu lijken.
New308 zei:MOTORHEAD83 zei:Vandaag een bericht gekregen van Peugeot NL. De eerste 's 120 en 150pk diesels komen juli en.augustus in NL aan
SWs neem ik aan?
MOTORHEAD83 zei:New308 zei:MOTORHEAD83 zei:Vandaag een bericht gekregen van Peugeot NL. De eerste 's 120 en 150pk diesels komen juli en.augustus in NL aan
SWs neem ik aan?
Ja idd de sw's
ffocus08 zei:Alias81 zei:![]()
De belichting bij fotograferen doet heel veel.
Ik twijfel.
Enerzijds denk ik dat het een gris alu is, anderzijds lijkt het op de artense.
Bij vergelijking van kleuren bij de dealer vond ik de artense in eerste instantie wel warmer aandoen, maar als je er langer naar kijkt, en ook langer naar de alu, dan vind ik de alu toch helderder voor de dag komen. Dat was onze motivatie om voor alu te gaan.
Hieronder een foto van een gris aluminium in schaduw genomen, dan komt hij mooi uit:
![]()